Legato motocykle

Zrzutka na funkcjonowanie forum gixxer.pl - sezon 2019!

błąd FI L0

Regulamin działu
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!

Odpowiedz


To pytanie służy do identyfikacji i odrzucenia automatycznych rejestracji.
Uśmieszki
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: błąd FI L0

Re: błąd FI L0

Post przez Carry » 11 maja 2018, o 16:14

na tej stronce so eliminatory do kupienia - jak ci sie nie uda z kablem to daj znac moge ci wylaczyc blad w ECU

Re: błąd FI L0

Post przez janeklysy1916 » 11 maja 2018, o 14:59

Nawal napisał(a):No ale kiedy gorzej pali? Np gdy jest rozgrzany, czy może po dłuższej przerwie gdy stoi?



Powiem Ci ze bez różnicy czy ciepła czy zimna, raz od strzała a raz kula, nie wiem o co chodzi. Ładowanie i aku wporządku. Od czego byś zaczął sprawdzania ?

Re: błąd FI L0

Post przez Gość » 11 maja 2018, o 14:19

Ryniu napisał(a):
Gość napisał(a):Hej!
Podepnę się pod temat...
Usuwał ktos z Was błąd F1 spowodowany wywaleniem exupa?
Chodzi o GSX-R 1000 k9, nie jestem pewien czy dobry kabel wytypowałem do wycięcia z kompa, pomożecie? Jak ktoś może podać kolor i lokalizację albo fotę będę wdzięczny ;)

Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat (na yt znalazłem jeden filmik, ale w komentarzach ludzie piszą, że to nie ten kabel, więc wolę się upewnić)...
Zobacz na healtech-electronics.com


Nie kumam, co mam tam sprawdzic? Raczej nie znajde info, ktory kabel przeciac :)

Re: błąd FI L0

Post przez Ryniu » 10 maja 2018, o 14:04

Gość napisał(a):Hej!
Podepnę się pod temat...
Usuwał ktos z Was błąd F1 spowodowany wywaleniem exupa?
Chodzi o GSX-R 1000 k9, nie jestem pewien czy dobry kabel wytypowałem do wycięcia z kompa, pomożecie? Jak ktoś może podać kolor i lokalizację albo fotę będę wdzięczny ;)

Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat (na yt znalazłem jeden filmik, ale w komentarzach ludzie piszą, że to nie ten kabel, więc wolę się upewnić)...
Zobacz na healtech-electronics.com

Re: błąd FI L0

Post przez Gość » 10 maja 2018, o 12:42

https://www.youtube.com/watch?v=aHBY9M2FnTY&t=37s

tutaj gosc niby usunal ucinajac kabel, dlatego wole potwierdzic bo sa rozne glosy w tej kwestii

Re: błąd FI L0

Post przez Carry » 10 maja 2018, o 12:40

w K9 kablem o ile pamietam tego nie usuniesz - trzeba wylaczyc blad w kompie lub zastosowac odpowiedni uklad dodatkowy oszukujący ECU

Re: błąd FI L0

Post przez redips » 10 maja 2018, o 12:11

I nie F1 tylko FI :)

Re: błąd FI L0

Post przez Nawal » 10 maja 2018, o 11:49

Na forum jest z pincet razy o tym. Opcja szukaj ułatwi Ci sprawę

Re: błąd FI L0

Post przez Gość » 10 maja 2018, o 11:46

Hej!
Podepnę się pod temat...
Usuwał ktos z Was błąd F1 spowodowany wywaleniem exupa?
Chodzi o GSX-R 1000 k9, nie jestem pewien czy dobry kabel wytypowałem do wycięcia z kompa, pomożecie? Jak ktoś może podać kolor i lokalizację albo fotę będę wdzięczny ;)

Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat (na yt znalazłem jeden filmik, ale w komentarzach ludzie piszą, że to nie ten kabel, więc wolę się upewnić)...

Re: błąd FI L0

Post przez Nawal » 9 maja 2018, o 09:43

No ale kiedy gorzej pali? Np gdy jest rozgrzany, czy może po dłuższej przerwie gdy stoi?

Re: błąd FI L0

Post przez Carry » 9 maja 2018, o 08:36

Do uslug:)

Re: błąd FI L0

Post przez janeklysy1916 » 9 maja 2018, o 08:20

A więc tak chciałbym z tej strony oddąć cześć i podziękowanie Carry, MaciejX. Mieliscie racje , wina klamki, nie dociskała czujnika do końca. Zrobiłem 50 km i błedu nie ma , wydaje się ze po problemie. Jaby sie coś zmieniło dam znać ale raczej bedzie ok. Pozostało mi dojście dlaczego pali raz na strzała raz dłużej zakręci ale to musze popatrzeć chyba w świece , wtryski i te siitka na wtryskach. Błędu nie ma najwaszniejsze :)

Re: błąd FI L0

Post przez janeklysy1916 » 7 maja 2018, o 10:28

nie mam oryginalnych klamek ale spróbuje zrobić coś żeby ta obecna mi tak nie latała, jutro się tym zajmę i dam znać co zauwazyłem

Re: błąd FI L0

Post przez MaciejX » 7 maja 2018, o 08:19

z tego co pamietam bład od czujnika sprzęgła był inny bo ogarniałem dla kumpla taki przypadek właśnie ze wsadzil chinskie klamki i zle zamontował i czujnik był wyciągnięty tak jakby było ciągle wcisniete sprzeglo przez co moto łapało błąd tylko podczas jazdy ale w serwisówce nawet nie było takiego podanego błędu ale nie pamietam teraz jaki to był numer błedu

Re: błąd FI L0

Post przez Carry » 7 maja 2018, o 07:38

ISC dziala na N i sprzegle bo reguluje wtedy obrotami - jak masz nacisk na czujnik nieregularny to on zaczyna wariowac - jak masz klamki oryginalne to zaloz ja na sprezglo i zobacz czy bedzie sie pojawiac i wtedy popatrz na nacisk na czujnik tego grzybka i sie okaze

Góra