Dynojet

Pytania i problemy dotyczące GSX-R'ów.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Gala46
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 sie 2015, o 22:04
Motocykl: GSX-R 750 W
Imię: Paweł
Skąd: Parczew

Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Gala46 » 25 lis 2017, o 17:53

Panowie,moze ktos cos takiego mial.
Otoz po przerobieniu mego gdx-r 750w 1994r ma street,po zmianie kolektora,wydechu na yoshi,zalozeniu filtrow k&n ,po zmianie dysz na wieksze ,gix nie wkreca sie rak jak powinien.podobno zalozenie zestawu dysz dynojet rozwiazuje problem
Jestem w stanie go kupic,tylko chce wiedziec czy dyno cis daje,czy nedzie pelen zakres obrotow
Mial ktos moze podobny problem?

Gość

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Gość » 26 lis 2017, o 09:55

te graty są bardzo wrażliwe na wszelkie ingerencje w wydech i powietrze (KN). Musisz to wszystko dobrze wyregulować na nowo.

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 26 lis 2017, o 17:01

Masz tam stożki, czy wkład? W przypadku stożków masz małe szanse, że samo zamontowanie DJ będzie od razu trafne, ten zestaw występuję w 3 Stage'ach, to stóżków potrzebowałbyś stage 3, ale to trzeba jeszcze skalibrować, poziomiem paliwa, wysokością iglicy, twardością sprężyny membrany, no i śrubą składu. Strojenie gaźników jest wysoką szkołą jazdy. Masz jakies 20% szans, że po zamontowaniu takiego zestawu motocykl będzie jeździł prawidłowo, nie optymalnie, ale prawidłowo. Ale prawidłową jazdę można uzyskać poprzez przekalibrowanie fabrycznych gaźników. Generalnie samo zakładanie stożków, poza efektem wizualnym jest strzałem w kolano.

Gala46
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 sie 2015, o 22:04
Motocykl: GSX-R 750 W
Imię: Paweł
Skąd: Parczew

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Gala46 » 26 lis 2017, o 22:01

Msm stozki,ale nie dlatego ze ladnie wygladaja,ale nie bylo miejsca na airbox
Mam magika ktory mysle ze porafzi sibie z robota tego,bo dla mnie to czarna magia,ale chodzi o sam zestaw
Czy jest w stanie cos pomoc,bo tetaz jezt slabo
Lata na dyszach 127.5

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 26 lis 2017, o 22:51

Jak jest ogarnięty to powienien sobie poradzic bez DJ, ja radziłem sobie nie raz po założeniu stożków.

Gala46
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 sie 2015, o 22:04
Motocykl: GSX-R 750 W
Imię: Paweł
Skąd: Parczew

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Gala46 » 27 lis 2017, o 16:29

Ogarniety jest,Tylko gosc nie chce ruszac membran.A i tak pewnie bez tego sie nie obejdzie
Teraz lata na wszystkich dyszach 127,5 a i tak przy dobrym odwinieciu jak by mu troche brakowalo paliwa.Znowu na 130 zalewa go i trzeba trzymac caly czas na 4 tysiscach bo zgasnie
I badz tu madry

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 27 lis 2017, o 20:06

DynoJety na pewno ułatwiają strojenie, ale same problemu nie rozwiążą. To nie działa tak, że włożysz i już jest super. Motocykl może chodzić nawet dobrze, ale każdy wymaga indywidualnego dostrojenia. Może się okazać, że będzie mocno przelany albo niebezpiecznie ubogi, a mimo wszystko jakoś będzie jeździł.
Poza tym w gaźniku przejebane jest to o czym wspomniałeś, chcesz poprawić górę- spieprzysz dół, chcesz poprawić dolny zakres, straci góra. Generalne przestrojenie gaźników, to nie lada wyzwanie. Ja używam hamowni, bez niej też można, ale to i tak wymaga doświadczenia.

Gala46
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 sie 2015, o 22:04
Motocykl: GSX-R 750 W
Imię: Paweł
Skąd: Parczew

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Gala46 » 27 lis 2017, o 20:58

Z hamownia jest lepiej
Bo w moim przypadku kazde wkrecenie srub skladu,czy wymiana dyszy wiaze sie z sadzaniem dupy na gixxa i ogien
Przez caly dzien zrobi sie tych lotow
I ktos kiedys wspominal ze te dyno duzo daja,ze lepiej przebiega wykres krzywej obrotow
Bo na razie stanelismy na 127,5 i jest tak sibie,dolu nie ma i gory nie ma
Jest tski sredni srodek
Od 4 do 9
Pozniej chyba zbyt mala dawka
A gdy dysze wieksze to znowu wsciekla gora a dol nie istnieje
I tak to jest
Droga przez meke

Gala46
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 sie 2015, o 22:04
Motocykl: GSX-R 750 W
Imię: Paweł
Skąd: Parczew

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Gala46 » 27 lis 2017, o 21:01

A orientujesz sie moze ile kosztuje stage3 do tego gixa
I kolejne pytanie,czy powinien miec dwie dysze mniejsze?
Bo w moim przypadku gdy mial dwie mniejsze to bylo jeszcze gozej ze srodkiem i gora ale lepiej z dolem

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 27 lis 2017, o 21:06

https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=g ... t&_sacat=0
Jak widać w granicach do 500zł plus przesyłka.
Czy musi mieć dwie mniejsze na odległość CI nie powiem, zależy jaka jest różnica między nimi.

Gala46
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 sie 2015, o 22:04
Motocykl: GSX-R 750 W
Imię: Paweł
Skąd: Parczew

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Gala46 » 3 gru 2017, o 09:04

A powiedz mi Speedbike jaka jest roznica miedzy stage 1 a stage 3? I czy taki laik jak ja jest w stanie zobaczys roznice tych stagow na aukcji
Chodzi mi o to ze ja kupie stage3 a ktos wysle mi stage1
I drugie pytanie a raczej dpostrzezenie,ze na wiekszosci aukcji napisane jest stage 1 a nie stage 3

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Dynojet

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 4 gru 2017, o 17:48

Różnica jest w rozmiarach dysz, ich ilości (czasami dostajesz kilka kompletów dysz), czasami w iglicach, sprężynach podciśnienia etc. Pełna specyfika jest na stronie DynoJet.

ODPOWIEDZ