TRE - czy warto?

Pytania i problemy dotyczące GSX-R'ów.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
qubis

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: qubis » 22 mar 2016, o 12:26

Jest tak jak piszesz, troche musiałem popytać zeby rozwiać swoje watpliwosci ;)

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 22 mar 2016, o 14:19

Tede to mowisz o takim urządzeniu http://www.healtech-electronics.pl/modu-tuningowy-xtre? i te tabele z programu są do tego modułu tak? a mozesz w skrócie mi powiedzieć o co chodzi z tymi biegami a pod nimi 11 22 33 ?

Awatar użytkownika
tede80
Posty: 152
Rejestracja: 24 maja 2015, o 12:14
Motocykl: GSX-R 1000 K8, Z750
Imię: Tomek
Skąd: TSK

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: tede80 » 22 mar 2016, o 19:12

MaciejX tak to jest to urządzenie, te tabele tylko przedstawiają mapy zapłonowe, górna przedstawia mapy K7-K8, dolna K5-K6, mapa zapłonowa bez restrykcji to mapa nr3, jak widać dla K7-K8 jest ona tylko na biegu szóstym, natomiast dla K5-K6 na piątym i szóstym, dla tego Z-Bomb nie działa w K7-K8 ponieważ ma na stałe ustawioną mapę dla biegu piątego. Tutaj jest wszystko do XTRE, instrukcje montażu, użytkowania, programowania, filmiki instruktażowe => http://www.healtech-electronics.com/products/xtre/

rychu
Posty: 65
Rejestracja: 18 kwie 2012, o 17:46
Motocykl: 1000 L1
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: MAREK
Skąd: śląsk

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: rychu » 22 mar 2016, o 20:08

Bodajże jak pamiętam to z 6-biegu xtre healtecha odcina o 500 obrotów wcześniej. Np. w zx10 też ustawiał się na 5 biegu dopiero trzeba manualnie przestawić na 6. Nie wiem jak z Bomb może też trzeba przemapować "ręcznie" zresztą na manualu jest napisane jak to się robi.

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 23 mar 2016, o 10:31

tede80 pisze:dla tego Z-Bomb nie działa w K7-K8
A dziala :) Tak samo jak w kazdym innym gixxie od K5 w gore, tyle ze na 6tce pokazuje 5 co i tak w niczym nie przeszkadza. Za to plus taki ze wpinasz w GPSa i ganiasz bez potrzeby ingerencji w elektronike zeby cokolwiek ustawiac i dodatkowo zajmuje mniej miejsca niz reszta. Simple plug&play.

Z obrazkow widze ze tede pokazal mapy zaplonowe dla moturow z USA a te same w sobie sa inne ;) Z ciekawosci - pokaz mapy dla EU w obydwu modelach, jesli sa gdzies w tej w bazie.

Awatar użytkownika
tede80
Posty: 152
Rejestracja: 24 maja 2015, o 12:14
Motocykl: GSX-R 1000 K8, Z750
Imię: Tomek
Skąd: TSK

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: tede80 » 23 mar 2016, o 18:47

kaczan Z-Bomb działa ale z mapą biegu piątego, a w K7-K8 mapą bez restrykcji jest mapa biegu szóstego, koniec i kropka :D Wersja ECU US a EU różni się zabezpieczeniem (immobiliser) oraz sterowaniem STV oraz SET Valve.

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 23 mar 2016, o 20:20

A mapami zaplonow nie? :)

Awatar użytkownika
tede80
Posty: 152
Rejestracja: 24 maja 2015, o 12:14
Motocykl: GSX-R 1000 K8, Z750
Imię: Tomek
Skąd: TSK

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: tede80 » 23 mar 2016, o 21:08

Nie, mapy są takie same, nawet wersje idące np. na Francję dławione do 78kw mają te same mapy tylko dławione poprzez minimalne otwarcie drugich przepustnic.

Awatar użytkownika
tede80
Posty: 152
Rejestracja: 24 maja 2015, o 12:14
Motocykl: GSX-R 1000 K8, Z750
Imię: Tomek
Skąd: TSK

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: tede80 » 23 mar 2016, o 22:36

Specjalnie dla niedowiarka (kaczan) :D

Mapa zapłonowa Suzuki GSXR 1000 K5/K6 wersja EU

[img]http://www.fotoszok.pl/upload/6529fb75.jpg[/img]

Mapa zapłonowa Suzuki GSXR 1000 K5/K6 wersja US

[img]http://www.fotoszok.pl/upload/e4f646e5.jpg[/img]

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 25 mar 2016, o 10:48

Super, dzieki. W r1 juz nie ma juz tak kolorowo i roznice w mapach miedzy US a EU sa ale co Suzuki stuki puki to widac ;) W tym sofcie co uzywasz nie ma funkcji porownywania czy roznicowania map?

qubis

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: qubis » 25 mar 2016, o 11:36

A to skad krążące teorie ze motongi z usa sa niby troche mocniejsze?

pawlos22
Posty: 334
Rejestracja: 9 lip 2013, o 00:58
Motocykl: L5
Imię: Paweł
Skąd: Mielec

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: pawlos22 » 25 mar 2016, o 11:48

qubis pisze:A to skad krążące teorie ze motongi z usa sa niby troche mocniejsze?
Ja znowu slyszalem ze slabsze :P

qubis

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: qubis » 25 mar 2016, o 11:55

Ja gdzieś kiedys słyszałem ze mocniejsze ze niby odblokowane. Ale to było dawno dawno temu

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 25 mar 2016, o 12:48

qubis pisze:A to skad krążące teorie ze motongi z usa sa niby troche mocniejsze?
Pewnie z handlarskich opowieści i bajek :lol:
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

qubis

Re: TRE - czy warto?

Nieprzeczytany post autor: qubis » 25 mar 2016, o 12:53

:lol: Nie
Ktoś z motorzystow to gadał i od paru osób to słyszałem. Może dlatego ze .... Chooj wie :lol:

ODPOWIEDZ