Strona 1 z 3

Kontrolka rezerwy

: 9 kwie 2012, o 10:35
autor: Zenor
Witam wszystkich jestem nowy jak coś robie żle to mnie poprawcie mam problem w moim gsxr k3 z kontrolką rezerwy cały czas mruga czy bak pełny czy pusty wymontowałem pompe paliwa czujniki sprawdzone są dobre moje pytanie lub prośba o sprawdzenie czy rozpięcie kostki od pompy paliwa powoduje zgaśnięcie kontrolki całkiem? bo u mnie wciąż mruga zapięta czy rozpięta pozdro.

Re: Kontrolka rezerwy

: 9 kwie 2012, o 14:04
autor: Puyol187
W jakim gixerze 600, 750 czy 1000?

Re: Kontrolka rezerwy

: 9 kwie 2012, o 15:41
autor: Zenor
W gsxr 600 k3

Re: Kontrolka rezerwy

: 9 kwie 2012, o 23:32
autor: hytrus
o ile sie nie myle w k3 nie ma juz podwojnej rezerwy, jedynie pali sie na stałe. ale skoro masz dwa czujniki poziomu to cos musialo byc zmienione, chyba ze to nie 2003 ;] tu masz serwisowke, zerknij sobie na strone 396. http://speedy.sh/nrup3/Suzuki-GSX-R-600-K1-K3.pdf

Re: Kontrolka rezerwy

: 10 kwie 2012, o 16:16
autor: Zenor
W mojej serwisówce są dwa czujnki dlatego wiedziałem jak je sprawdzić nie widać żeby bylo coś kombinowane i kostka jest też na dwa czujniki jak by była elektryka przystosowana na jedną rezerwe to powinna sie palić a nie mrugać a jak podłącze czujniki na sucho to sie konyrolka pali ciągle to znak że ten niższy poziom rezerwy działa

Re: Kontrolka rezerwy

: 10 kwie 2012, o 20:00
autor: hytrus
jesli jestes pewien ze oba sa sprawne to sprawdz jeszcze polaczenie czujnik stacyjka. Po drodze masz rezystor , zmierz rezystancje, jak dobrze pamietam powinno byc 2x 70 Ohm

Re: Kontrolka rezerwy

: 10 kwie 2012, o 20:46
autor: Zenor
zmierzone czerwony-czarny i czerwony biały dobrze pamiętasz jak napisałeś po 70 ohm. Właśnie wszystko mam sprawdzone tylko najbardziej mnie interesuje czy po rozpięciu kostki od pompy paliwa bo tam są podłączone czujniki ta kontrolka rezerwy na zegarze w sprawnym moto całkiem zgaśnie czy nie? jakby mógł to ktoś sprawdzić bym był wdzięczny

Re: Kontrolka rezerwy

: 10 kwie 2012, o 21:48
autor: maly127
Kiedyś mi się obiło o uszy że kontrolka od rezerwy również jest kontrolką od układu wtryskowego . Popatrz dobrze w serwisówkę może coś znajdziesz na ten temat

Re: Kontrolka rezerwy

: 10 kwie 2012, o 22:27
autor: hytrus
nie rezerwa raczej nie moze kontrolka FI. Ja mialem wczesniej problem z ciagle palaca sie rezerwa, problem byl tego typu ze brakowalo opornika. Sadze ze po rozpieciu bedzie sie palila caly czas, moge sie mylic. Niedlugo bede podnosil bak to sprawdze.

Re: Kontrolka rezerwy

: 11 kwie 2012, o 17:20
autor: Zenor
Ciężki temat w serwisówce jest rezerwa i tylko rezerwa motor chodzi bardzo ładnie wchodzi i schodzi z obrotów i przyspiesza i odpala też pięknie także myśle że wtryski i cały układ jest OK. Czekam z niecierpliwością na Hytrusa aż podniesie zbiornik powinno to mi troche pomóc

Re: Kontrolka rezerwy

: 12 kwie 2012, o 11:11
autor: WesolR
Zenor pisze:zmierzone czerwony-czarny i czerwony biały dobrze pamiętasz jak napisałeś po 70 ohm. Właśnie wszystko mam sprawdzone tylko najbardziej mnie interesuje czy po rozpięciu kostki od pompy paliwa bo tam są podłączone czujniki ta kontrolka rezerwy na zegarze w sprawnym moto całkiem zgaśnie czy nie? jakby mógł to ktoś sprawdzić bym był wdzięczny

Słuchaj mam ten sam problem w moim k2 1000. Mam tez sprawny układ rezerwy w k1 750 i tez juz walczę z tym od jakiegoś czasu. Gdy odpinasz kostke od pompy kontrolka sie nie powinna palć. W sprawnym ukladzie w 750 tak mam w tysiącu z podpieta kostka czy nie kontrolka wali po oczach kurewsko czerwono i sie smieje małpa wredna.:P Ale w obu przypadkach cały czas jest sygnał z kostki zegarów do kostki pompy (jest połączenie)

Re: Kontrolka rezerwy

: 12 kwie 2012, o 11:13
autor: WesolR
maly127 pisze:Kiedyś mi się obiło o uszy że kontrolka od rezerwy również jest kontrolką od układu wtryskowego . Popatrz dobrze w serwisówkę może coś znajdziesz na ten temat

W tym modelu jeśli by było jak mówisz po zmostkowaniu kostki od błędów na zegarach powinno pokazać kod błędu chyba a mi wyświetla F00 tylko przepustnice mam zle ustawione ale to nie ma nic do rzeczy bo w 750 tez mam zle ustawione a błędu nie ma.


Już nie mam pomysłów i cierpliwości. Gdzieś znalazłem w necie ze to może być nawet uszkodzenie zegarów ale mam drugie i jest to samo. Coś musi być w instalacji. Moze jakiś kabelek sie przetarl i przez zwarcie daje sygnał do diody. No już na prawde nie mam pomysłów.


Napiszcie mi jeszcze jak zmierzyć te 70Ohm bo z tego wszystkiego nie wiem czy zle mierze czy jak. Ustawiam multimetr na ohmomierz i mierzę od kotki pompy do kostki zegarów przewód odpowiedzialny za rezerwę (u mnie jest to czarny z jasnozielonym paskiem bo mam jedną rezerwę) i powinno mi pokazać 70 Ohm? i mase z pompy do zegarów tak samo? włączona stacyjka ma być?

Re: Kontrolka rezerwy

: 12 kwie 2012, o 20:57
autor: Zenor
Myśle ze razem opanujemy ten temat a te 70ohm to mierzysz na takiej kostce prostokątnej jak podniesiesz bak to musisz ją widzieć jest nawet pokazana i opisana w serwisówce w dziale z rezerwą nie musisz przekręcać stacyjki.Wesolr nie powinna sie palić czy sprawdzałeś i sie nie pali prośba o sprecyzowanie

Re: Kontrolka rezerwy

: 13 kwie 2012, o 10:48
autor: WesolR
Chodzi o kostkę do której podpina się pompę paliwową tylko, że tą od strony wiązki elektrycznej motocykla?

"Wesolr nie powinna sie palić czy sprawdzałeś i sie nie pali prośba o sprecyzowanie" wyjaśnij mi o co Ci chodzi bo nie bardzo rozumiem :P
Gdy odpinasz kostke od pompy kontrolka sie nie powinna palć. - jeśli chodzi o to, to jest sprawdzone i tak reaguje sprawny układ (mam tak w 750).

Re: Kontrolka rezerwy

: 13 kwie 2012, o 14:45
autor: Zenor
Chodziło oto że rozpinasz kostke a kontrolka gaśnie i koniec.A u mnie po rozpieciu nadal mruga a też wydawało mi sie ze powinna zgasnąć dlatego chciałem konkretnej odpowiedzi