Strona 2 z 3

Re: Kontrolka rezerwy

: 14 kwie 2012, o 18:09
autor: WesolR
po odpieciu kostki lampka powinna zgasnąć. A z tym mierzeniem 70ohm ma być na tej kostce od strony instalacji co łączy się z pompą?

Re: Kontrolka rezerwy

: 14 kwie 2012, o 22:44
autor: Zenor
To jest inna kostka tą od pompy zostaw. To jest jakiś opornik przykręcony na ramę on jest pod zbiornikiem z niego wychodzą trzy krótkie kable i jest kostka rozpinasz ją i mierzysz od strony opornika czerwony-czarny i czerwony-biały oba po od 65-75ohm ja jak rozpiołem ten opornik to kontrolka sie pali cały czas bez mrugania może Ty tego opornika nie masz. Jak odchylisz zbiornik to żuca sie w oczy

Re: Kontrolka rezerwy

: 15 kwie 2012, o 14:06
autor: WesolR
Ok poszukam. Czy to nie jest przypadkiem przykrecone do boxa?

Re: Kontrolka rezerwy

: 15 kwie 2012, o 17:37
autor: Zenor
Jest przykręcony na ramie

Re: Kontrolka rezerwy

: 16 kwie 2012, o 09:23
autor: WesolR
Zenor pisze:Jest przykręcony na ramie

No ni cholery nie mogę znaleźć go w żadnym moto. Proszę o zdjęcie poglądowe bo nie znajdę go nigdy. Nie mam żadnych czujników przykręconych do ramy.

Re: Kontrolka rezerwy

: 16 kwie 2012, o 16:40
autor: hytrus
jak nie widzisz go po zdjeciu baku to go pewnie nie masz, w k3 juz nie ma, wczesniej dzialalo wszystko ? ja mialem problem tego typu ze mi sie ciagle swiecila, okazalo sei ze pompa w baku jest od starszego modelu i ma dwa czujniki i licznik ktos zmienil na starszy z k1 albo k2, jesli u Ciebie nie ma rezystora, tak jak u mnie to stawialbym ze masz licznik od starszego modelu, one ze soba nie wspolgraja , gdyz starszy potrzebuje rezystora do okreslenia poziomu paliwa, w k3 juz go nie ma i licznik tez jest inny.

Re: Kontrolka rezerwy

: 16 kwie 2012, o 18:20
autor: Zenor
Ty Wesolr masz inną pojemność i możesz mieć równierz inną instalacje.A jeżeli chodzi o roczniki motocykli to ja mam k3 i rezystor też mam i dwa czujniki przy pompie i instalacje też na dwa czujniki

Re: Kontrolka rezerwy

: 16 kwie 2012, o 18:20
autor: WesolR
to gdzie się wpina ten rezystor w instalaję i jak i czy da rade to złożyć żeby działało na tych zegarach co są?
Poza tym w mojej 750 nie ma rezystora tez bo tez go nie widze a rezerwa dziala na obu zegarach.
Gdyby ktoś mogł zrobić zdjęcie tego feralnego rezystora w miejscu gdzie on jest mocowany byłbym dozgonnie wdzieczny :D


Ja mam jeden czujnik w oryginale ale instalacje mam chyba inna bo kostki sie nie pokrywaja z mojego 1000 i 750.

Ale zegary chyba sa takie same bo sledzilem kolry w kostce zegaroww i sa identtcznew obu przypadkach, różnią sie jedynie tym ze w instaalacji z pojedyncza rezerwa nie ma jednego pinu w kostce i jest to akurat pin odpowiadajacy za sygnał drugiej rezerwy w instalacji z podwojna rezerwa :D Więc myśle ze zegary sa identyczne tak czy tak

Re: Kontrolka rezerwy

: 18 kwie 2012, o 21:46
autor: WesolR
Teraz zeby było śmieszniej kontrolka zaczela mi mrugać a wczesniej paliła się ciągle ??

Re: Kontrolka rezerwy

: 18 kwie 2012, o 22:07
autor: Zenor
To witaj w klubie ja chyba narazie daje spokój

Re: Kontrolka rezerwy

: 18 kwie 2012, o 22:22
autor: WesolR
NO ja jeszce moze sprubuje zaadoptowac te rezystory z 750 moze cos sie zmieni a jak nie to to jakos inaczej obejde ;d Narazie dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro. :D

Re: Kontrolka rezerwy

: 19 kwie 2012, o 00:01
autor: hytrus
to jak , macie podowjna rezerwej a nie macie resystora. to znaczy ze wlasnie jego brakuje. On jest doslownie na srodku pod siedzeniem pasazera w kierunku baku , umocowany na laczeniu obu stron ramy. Tak po swojemu wytlumaczylem

Re: Kontrolka rezerwy

: 19 kwie 2012, o 08:47
autor: WesolR
ja mam oryginalnie pojedyncza i nie mam nawet kostki na rezystor

Re: Kontrolka rezerwy

: 19 kwie 2012, o 22:47
autor: hytrus
ja juz sam zglupialem jak to jest, wg producenta gdzies tam wyczytalem k1 i k2 mialy podwojne a k3 juz pojedyncza , wiec dziwne

Re: Kontrolka rezerwy

: 23 paź 2018, o 22:57
autor: Dropsik
Troszkę odkopałem temat, ale mam identyczny problem jak autor tematu.
Kontrolka rezerwy świeci cały czas niezależnie od ilości paliwa w baku. Rezystora brak, z pompy paliwa wychodzą 3 przewody czyli oznaczałoby to, że mam tylko 1 poziom rezerwy. Po odpięciu kostki od pompy, kontrolka paliwa nadal cały czas się pali.
Miał ktoś podobny problem i udało mu się go rozwiązać?
Wszelkie sugestie mile widziane (główni zainteresowani ost raz byli zalogowani 2 lata temu, więc pewnie od nich się niczego niestety nie dowiem).