Strona 6 z 7

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 14 cze 2016, o 22:21
autor: Kuri
ToMsOn pisze:To teraz podstawowe pytanie czy na wyświetlaczu pali ci się cały czas F1 ??
Tzn. pali, a raczej paliła się czerwona dioda F1 cały czas a na wyświetlaczu na zmianę pokazywało się F1 i przebieg. O dziwo jak wczoraj mimo, że mi się to zapaliło przejechałem się 3 może 4 km to mi zgasła i później już do końca jazdy czyli przez kolejne 8km już mi się to nie pokazywało.
Dzisiaj nie miałem niestety czasu na to żeby znowu sprawdzić czy się pokaże, może jutro się uda. Może problem jest na zimnym. Nie wiem. Sam z siebie problem chyba raczej nie zniknie.
A to jest jakaś różnica w zwarciu przewodów w zależności czy się pali cały czas czy nie?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 14 cze 2016, o 22:38
autor: 515Bartek
a nie czasem migalo na przemian z temperatura?

ja odkad mam gikserka ze 3 razy mialem tak ze zaczal sie swiecic blad i migal z temperatura zjezdzalem na bok gasilem odpalilem znowu i blad znikal i juz sie nie swiecil. ciekawe co to. myslalem o zworce i jezdzic az sie zaswieci ale to kiepski pomysl bo ostatni raz mi sie zapalil gdzies w polowie tamtego sezonu :D

a i jak dobrze pamietam jak miga to mozna jezdzic ale jak nie miga tylko swieci sie non stop to nie mozna jezdzic.

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 15 cze 2016, o 07:44
autor: Kuri
Nie z temperaturą tylko na pewno z licznikiem, dzisiaj podejdę to zobaczę czy nadal się ten błąd zapala

Tak czy inaczej to nadal chciałbym wiedzieć, gdzie jest ta kostka :)

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 15 cze 2016, o 09:29
autor: ToMsOn
Rożnica jest taka że jeśli się nie świeci to jak chcesz sprawdzić błąd :) ?
Dlatego dobrym wyjściem jest zrobienie sobie pstryczka na stałe aby móc zczytać błędy nawet w trasie jeśli coś się złapie bo tak zgasisz moto i jak F1 ci się nie zapali to lipa ;) Błąd może dopiero pojawiać się gdzieś dopiero podczas jazdy tak np ostatnio miał mój kolega, później gasił moto i dupa nic nie pokazywało. Wrócił do domu znowu mu się zapalił i tak w kółko :D więc dobrze mieć gdzieś przełącznik zrobiony i ważne aby zapłonu nie wyłączyć jak już się coś pojawi na wyświetlaczu

Mowa o czymś takim:
http://www.ebay.com/itm/WATERPROOF-Deal ... 1023356143

Szukaj kostki która wygląda tak:
http://i16.photobucket.com/albums/b49/d ... C_0002.jpg
http://www.gixxer.com/forums/80-06-07-g ... guide.html

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 15 cze 2016, o 10:32
autor: qubis
Byle nie w zadupku no chyba ze ktoś wozi dwa kluczyki ze sobą :lol:

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 15 cze 2016, o 10:44
autor: ToMsOn
Hehe prawda Andrzej :D


A i jeszcze jedno "Kuri" strona w serwisówce 72 kostkę masz pod siedzeniem kierowcy ;)

Jakbyś nie posiadał to tutaj do ściągnięcia
viewtopic.php?f=12&t=10821&p=101293#p101293

GSXR 600 L1 2011
[img]http://s19.postimg.org/lkkwgz84f/gsxr600.jpg[/img]

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 15 cze 2016, o 21:39
autor: Kuri
No tak to ja właśnie o tej kostce wcześniej pisałem, czyli dobrą znalazłem tylko, że chyba złe kolory zwarłem, bo nic nie pokazywało
Wie ktoś z was może, które kolory w L1 trzeba zewrzeć?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 19 cze 2017, o 23:10
autor: jozek726
ToMsOn pisze: Mowa o czymś takim:
http://www.ebay.com/itm/WATERPROOF-Deal ... 1023356143
Rozumiem że jak zamontuje sobie takie coś a zapali mi się błąd na blacie, przełączę tym guziczkiem i wyskoczy mi jaki to błąd tak ?
Dobrze to rozumie ?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 4 paź 2017, o 16:19
autor: Robert93
Pacjent Suzuki Gsxr 1000 K9
Stał z 2-3 tygodnie i świeci się FI
Zczytałem błąd -C46 czyli jak doczytałem dotyczy zawora i sterownika exup.

Ktoś miał z tym problem? Szykować sie na poważne koszty? ;c

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 4 paź 2017, o 17:48
autor: Carry
Wyczyścić i nasmarować linki i ustawić ewentualnie.

Albo wywalić całkowicie exup żeby nie było problemu na stałe - bład wykasować i zrobić mapę

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 15 gru 2017, o 14:53
autor: Robert93
Rozkręciłem boczek, żeby dostać się do linek.
Jednak nie zbyt wiem co dalej by niczego nie zepsuć uszkodzić. Ktoś ogarnia co odkręcić i jak przeprowadzić czyszczenie/nasmarowanie linek?
Czy zwykłe odkręcenie nie spowoduje przestawienia się jakiegoś mechanizmu?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)

https://zapodaj.net/6edbf6752c8de.jpg.html
https://zapodaj.net/e828e5addf3cc.jpg.html
https://zapodaj.net/74809cb5f2219.jpg.html
https://zapodaj.net/8aaff5b916712.jpg.html

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 17 gru 2017, o 21:50
autor: kaczan
Serwisowka i flamaster, oznacz sobie linki gorna i dolna oraz polozenie mechanizmow i do dziela. W sumie do przesmarowania wystarczy jak linki zdejmiesz na gorze. Proste ;)

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 19 gru 2017, o 12:39
autor: Robert93
Do zdjecia linek musE odkrecic ta srubke przy tym bialym flamastrze? Czy jakis inaczej?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 6 sie 2018, o 22:14
autor: jozek726
Panowie błąd f1 mi wywala ale jak sprawdzę jakie są błędy to pokazuje C00 , WTF ? :evil:

EXUP ?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 7 sie 2018, o 14:09
autor: Carry
odpal silnik na zworce i pojezdzic i jak wywali to wtedy odczytaj - po zgaszdniu zaplonu bledu sie nie zapisuja nigdzie wiec jak zgasisz to juz po ptokach