Legato motocykle

Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin działu
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

UNREAD_POSTprzez Ryniu » 4 lut 2019, o 01:08

standardowo w gixxach tych sie system przewowod byl typu F (czyli od pompy do zacisku i od zacisku do zacisku), tez tak mialem, ale przy wymianie przewodow i pompy poszly dwa przewodu z pompy do zaciskow

Luke85, nie zapomniej zalac plyn hamulcowy :) fajny zestawik
Avatar użytkownika
Ryniu
 
Posty: 329
Dołączył(a): 8 lis 2015, o 15:53
Motocykl: GSX-R 1000 K8
Imię: Kamil
Skąd: Goleniów

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

UNREAD_POSTprzez Luke85 » 4 lut 2019, o 07:22

Podwzględem pracy układy:

Obrazek

niczym się nie różnią. F lub wersja z trójnikiem którego tu nie ma jest stosowana w motocyklach sportowych nie dlatego że jest najlepsza ale ze względów bezpieczeństwa. Nie ma przewodu "O" nad błotnikiem, przewód nad kołem łatwo uszkodzić dlatego wyścigowe maszyny nie stosują tego. Układ "O" ma jedną poważną zaletę i jedną poważną wadę. Wada: w przewodzie na błotnikiem lubi się zbierać powietrze więc bardzo dobrze trzeba odpowietrzyć. Plus: Łatwy montaż. zajmuje mniej miejsca oraz pasuje w oryginalne mocowania. Układ już zalany:P RBF'em 660. Nota bene przez to że zalany są już pierwsze wnioski:)

RCS ma regulowany offset sworznia, 18mm/20mm - mam ustawione na 18, czyli bardziej czuły, skok klamki podobny do oryginalnego układu z tym że czuć naciskając tak jak gdyby większy opór płynu. Ustawienie 20mm powoduje że skok jest skrócony może do 25mm....naprawdę można będzie palić klocki:)
Rzędowa 4-ka + Yoshimura na 12tys., brzmi lepiej, niż głos kobiety mówiący Kochanie przyniose ci piwo:D... || 1000 K5 Obrazek...
Avatar użytkownika
Luke85
 
Posty: 76
Dołączył(a): 23 kwi 2018, o 09:57
Motocykl: GSX-R1000 K5 / CB600F5
Imię: Łukasz
Skąd: _SG

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

UNREAD_POSTprzez Luke85 » 12 lut 2019, o 14:20

W poprzedni poście o montażu elementów pomyliłem informację uchwyt zbiornika jest z K7 K8.
Rzędowa 4-ka + Yoshimura na 12tys., brzmi lepiej, niż głos kobiety mówiący Kochanie przyniose ci piwo:D... || 1000 K5 Obrazek...
Avatar użytkownika
Luke85
 
Posty: 76
Dołączył(a): 23 kwi 2018, o 09:57
Motocykl: GSX-R1000 K5 / CB600F5
Imię: Łukasz
Skąd: _SG

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

UNREAD_POSTprzez Luke85 » 15 lut 2019, o 08:04

Działamy dalej zakupione adaptery setów zamontowane. Musiałem dorobić nowe cięgno biegów gdyż brakowało odrobinę regulacji, a nie chciałem aby było zamontowane na końcówce gwintów.

Adaptery LSL element dedykowany do K5-K6
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... -EMoZ8BBjh
Nowe cięgna: 140mm oryginalne, dorobione 160mm, 165mm (ten założone), 170mm, 180mm z stali 304, jeśli by ktoś potrzebował 170 180, to mogę oddać.
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... 8s1ihL1BHc
No i na moto:)
https://photos.google.com/album/AF1QipN ... Mt2IepzETk
Rzędowa 4-ka + Yoshimura na 12tys., brzmi lepiej, niż głos kobiety mówiący Kochanie przyniose ci piwo:D... || 1000 K5 Obrazek...
Avatar użytkownika
Luke85
 
Posty: 76
Dołączył(a): 23 kwi 2018, o 09:57
Motocykl: GSX-R1000 K5 / CB600F5
Imię: Łukasz
Skąd: _SG

Re: Suzuki GSXR 1000 K5 Luke85

UNREAD_POSTprzez Luke85 » 15 lut 2019, o 09:25

Rzędowa 4-ka + Yoshimura na 12tys., brzmi lepiej, niż głos kobiety mówiący Kochanie przyniose ci piwo:D... || 1000 K5 Obrazek...
Avatar użytkownika
Luke85
 
Posty: 76
Dołączył(a): 23 kwi 2018, o 09:57
Motocykl: GSX-R1000 K5 / CB600F5
Imię: Łukasz
Skąd: _SG

Poprzednia strona

Powrót do Mój GSX-R!



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości