GSX-R 600 Srad 1998 - początek przygody

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Szyszkovsky
Posty: 61
Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
Imię: Mateusz
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: Szyszkovsky » 5 wrz 2015, o 18:29

Obrazek

Obrazek

Jak widzisz, będziesz potrzebował dolnej półki od 750 i pewnie mocowania lampy. Chyba że Twój motor już ma takie mocowania.

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 5 wrz 2015, o 19:17

Szyszkovsky pisze:Jak widzisz, będziesz potrzebował dolnej półki od 750 i pewnie mocowania lampy. Chyba że Twój motor już ma takie mocowania.
Dzięki wielkie za foty! Już teraz wiem jak to wygląda. Czyli muszę albo szukać amora od 750 w zestawie z dolną półką i mocowaniem lampy albo kupić jakiś inny i rzeźbić samemu. No nic, będę myślał i na pewno się pochwalę, jak będzie czym ;)

Szyszkovsky
Posty: 61
Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
Imię: Mateusz
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: Szyszkovsky » 5 wrz 2015, o 22:40

Gdybys potrzebowal inne zdjecia to daj znac.

SaidJr
Posty: 50
Rejestracja: 7 sie 2015, o 07:13
Motocykl: Gsx-r 750 K1
Imię: Robert
Skąd: Włocławek

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: SaidJr » 8 wrz 2015, o 14:54

Fajnie z nim działasz, motorek wygląda coraz fajniej i o to chodzi. Co do rozrządu daj sobie z tym spokój bo tam była cisza i napewno nic niepokojącego nie było słychać.

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 21 lis 2015, o 18:24

Witam po przerwie

Zdecydowałem, że nie będę montował oryginalnego amora skrętu, tylko kupię coś typu Lsl/Hyperpro. Poszukiwania trwają. Ma to same plusy: nie trzeba wymieniać dolnej półki/lagów, ma regulację, zamontowany po lewej stronie na ramie wygląda super :)

Poza tym w końcu dorwałem szybkę duble-boubble, przyciemnioną ale przy tym dość przezroczystą, czyli idealnie jak chciałem. Poprzedni właściciel fabryczną pomalował od spodu sprejem :roll:
Obrazek Obrazek

Do tego kupiłem filtr K&N:
Obrazek

Nie wiem, jak jeździ, bo moto i tak stoi w garażu bez akumulatora, przykryte prześcieradłem. Przed wiosną oddam go na serwis i regulację gaźników, to wtedy mechanik wyreguluje je pod filtr :)

Sprzedałem też poprzednią nakładkę na fotel pasażera, gdyś poprzedni właściciel namalował na niej jakiś bezsensowny niebieski pas, w dodatku chyba pędzlem. Kupiłem za ten sam hajs nakładkę w oryginalnym lakierze :D
W tle widać też nowy tankpad:
Obrazek Obrazek

W przednią lampę wrzuciłem na mijania żarówkę Narva Range Power White - co prawda bez homologacji drogowej, ale daje super białe światło i jest nie do odróżnienia od ksenona.

Także dalsze plany: amortyzator skrętu, sportowy kolektor, stalowy oplot ;)

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 15 kwie 2016, o 17:48

Witam w nowym sezonie :)

Przez zimę SRADzik trochę się zmienił. Poza szybą double-bubble i filtrem K&N doszedł:

Sportowy kolektor, podobno Yoshimura + nowe sprężyny:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Flansza przykręcana do tłumika będzie porządnie zrobiona od nowa, stąd brak dwóch końcowych sprężynek na pozostałych zdjęciach ;)

Podróba Ohlinsa, którą ściągnąłem z dalekiego wschodu. Amorek ma 17 stopniową regulację. Tak, wiem, ciekawe kiedy zacznie cieknąć albo pęknie :lol: . Do tego mocowanie nad półkę, które uważam za swoją największą zdobycz:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Stalowy oplot na przód oraz tył:
Obrazek Obrazek
Do tego złote rolki wahacza i złote nakrętki na wentyle. Teraz średnio pasuje kolorystycznie, ale jak dojdą złote sportowe klamki i pokrętła regulacji przednich lag, to powinno być lepiej :)

Poza tym zostały zsynchronizowane i wyregulowane gaźniki - teraz motocykl pracuje super w porównaniu do tego, jak było po kupnie :D

Ostatnią rzeczą było zamontowanie alarmu :)

Na daną chwilę całość prezentuje się tak:
Obrazek Obrazek

Co więcej.. chyba nic.. Ale z pewnością prace będą trwać cały czas :D

Awatar użytkownika
69type
Posty: 72
Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
Wymarzony motocykl: Jest
Imię: Szymek
Skąd: Ślask

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: 69type » 18 kwie 2016, o 08:58

Klasa, SRAD wypasik ;) rocznik ten co mój, tylko ja jestem na początku przygody z przywracaniem go do stanu z którego będę zadowolony ;)

Awatar użytkownika
69type
Posty: 72
Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
Wymarzony motocykl: Jest
Imię: Szymek
Skąd: Ślask

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: 69type » 18 kwie 2016, o 11:06

Nie ogarniam jak się edytuje posty :P

Gdzie dorwałeś tego chińskiego ohlinsa i w jakiej kasie?;]

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 18 kwie 2016, o 19:04

No mi jeszcze zostało kilka rzeczy do zrobienia - crash-pady, manetki + ciężarki, sportowe klamki, poprawki lakiernicze i jakiś fajniejszy tłumik :)

Chiński Ohlins jest z Aliexpress, z transportem jakieś niecałe 200zł ;)
Gorzej za to dorwać mocowanie :P

Awatar użytkownika
pablogixx
Posty: 1394
Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
Motocykl: yamaha r6 rj09
Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
Imię: Paweł
Skąd: TSZ
Lokalizacja: Połaniec / Kielce

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: pablogixx » 18 kwie 2016, o 19:55

Nie oclili Ci tego ohlinsa z aliexpress ?

Awatar użytkownika
69type
Posty: 72
Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
Wymarzony motocykl: Jest
Imię: Szymek
Skąd: Ślask

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: 69type » 18 kwie 2016, o 19:58

Ostatnio czytałem o tłumikach akrapa z chin. dajesz te 70-90 dolców i dostajesz tłumik, który wygląda jak akrap i świetnie brzmi.
Tutaj masz linka:
https://www.youtube.com/watch?v=1vbUT9f ... .be&t=1m5s

Ja u siebie jestem zadowolony z tego devila, którego mam. Brzmienie jest mega i to będzie chyba ostatnia rzecz jaką zmienię :D

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 18 kwie 2016, o 20:57

pablogixx pisze:Nie oclili Ci tego ohlinsa z aliexpress ?
Nie. Ale wiem, że to kwestia szczęścia ;)
69type pisze:Ostatnio czytałem o tłumikach akrapa z chin. dajesz te 70-90 dolców i dostajesz tłumik, który wygląda jak akrap i świetnie brzmi.
Tutaj masz linka:
https://www.youtube.com/watch?v=1vbUT9f ... .be&t=1m5s

Ja u siebie jestem zadowolony z tego devila, którego mam. Brzmienie jest mega i to będzie chyba ostatnia rzecz jaką zmienię :D
Też je widziałem. Jednak tłumik jakoś mi nie podchodzi taki, poza tym nie pasuje designem do takiej klasyki jaką jest SRAD. Będę polował na jakąś oryginalną Yoshimurę albo właśnie Devila :)

Awatar użytkownika
69type
Posty: 72
Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
Wymarzony motocykl: Jest
Imię: Szymek
Skąd: Ślask

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: 69type » 18 kwie 2016, o 21:23

Jak będę miał okazję, to nagram jak to u mnie gra i bucy, to sobie posłuchasz. Przypuszczam, że na żywo możesz nie mieć okazji, chociaż kto wie - jak wpadniesz na śląsk to możesz mieć :D

Jak możesz to podaj link do aukcji z której masz ohlinsa, będzie dla potomnych ;>

Czym polerowałeś wydech i czy musiałeś go ściągać?

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 19 kwie 2016, o 16:05

pablogixx pisze:Nie oclili Ci tego ohlinsa z aliexpress ?
Nie. Ale wiem, że to kwestia szczęścia :)
69type pisze:Jak będę miał okazję, to nagram jak to u mnie gra i bucy, to sobie posłuchasz.
Spoko. Ale i tak go chcę, Suzuki w MotoGP w 1997 roku latało na Devil'ach właśnie:
Obrazek
69type pisze:Jak możesz to podaj link do aukcji z której masz ohlinsa, będzie dla potomnych ;>
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... ext=ohlins
Któryś z tych, do wyboru do koloru masz :P
Czym polerowałeś wydech i czy musiałeś go ściągać?
Krążkiem filcowym na wiertarce i jakąś pastą do aluminium. Ściągać nie musiałem, ale lepiej to zrobić, bo obejma by przeszkadzała :P

Awatar użytkownika
69type
Posty: 72
Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
Wymarzony motocykl: Jest
Imię: Szymek
Skąd: Ślask

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: 69type » 19 kwie 2016, o 20:13

Wymieniłeś oplot na stalowy, a widziałem w postach różnych ludzi, że mają problem z zapadającą się dość głęboko klamką hamulca. Ze stalowym oplotem też tak masz? Bo u siebie nie czuję, żeby dało się na tym stopala zrobić :P

ODPOWIEDZ