GSX-R 600 Srad 1998 - początek przygody
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
- Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
- Imię: Mateusz
- Skąd: Gdynia
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Dzięki wielkie za foty! Już teraz wiem jak to wygląda. Czyli muszę albo szukać amora od 750 w zestawie z dolną półką i mocowaniem lampy albo kupić jakiś inny i rzeźbić samemu. No nic, będę myślał i na pewno się pochwalę, jak będzie czymSzyszkovsky pisze:Jak widzisz, będziesz potrzebował dolnej półki od 750 i pewnie mocowania lampy. Chyba że Twój motor już ma takie mocowania.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
- Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
- Imię: Mateusz
- Skąd: Gdynia
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Gdybys potrzebowal inne zdjecia to daj znac.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 7 sie 2015, o 07:13
- Motocykl: Gsx-r 750 K1
- Imię: Robert
- Skąd: Włocławek
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Fajnie z nim działasz, motorek wygląda coraz fajniej i o to chodzi. Co do rozrządu daj sobie z tym spokój bo tam była cisza i napewno nic niepokojącego nie było słychać.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Witam po przerwie
Zdecydowałem, że nie będę montował oryginalnego amora skrętu, tylko kupię coś typu Lsl/Hyperpro. Poszukiwania trwają. Ma to same plusy: nie trzeba wymieniać dolnej półki/lagów, ma regulację, zamontowany po lewej stronie na ramie wygląda super
Poza tym w końcu dorwałem szybkę duble-boubble, przyciemnioną ale przy tym dość przezroczystą, czyli idealnie jak chciałem. Poprzedni właściciel fabryczną pomalował od spodu sprejem
Do tego kupiłem filtr K&N:
Nie wiem, jak jeździ, bo moto i tak stoi w garażu bez akumulatora, przykryte prześcieradłem. Przed wiosną oddam go na serwis i regulację gaźników, to wtedy mechanik wyreguluje je pod filtr
Sprzedałem też poprzednią nakładkę na fotel pasażera, gdyś poprzedni właściciel namalował na niej jakiś bezsensowny niebieski pas, w dodatku chyba pędzlem. Kupiłem za ten sam hajs nakładkę w oryginalnym lakierze
W tle widać też nowy tankpad:
W przednią lampę wrzuciłem na mijania żarówkę Narva Range Power White - co prawda bez homologacji drogowej, ale daje super białe światło i jest nie do odróżnienia od ksenona.
Także dalsze plany: amortyzator skrętu, sportowy kolektor, stalowy oplot
Zdecydowałem, że nie będę montował oryginalnego amora skrętu, tylko kupię coś typu Lsl/Hyperpro. Poszukiwania trwają. Ma to same plusy: nie trzeba wymieniać dolnej półki/lagów, ma regulację, zamontowany po lewej stronie na ramie wygląda super
Poza tym w końcu dorwałem szybkę duble-boubble, przyciemnioną ale przy tym dość przezroczystą, czyli idealnie jak chciałem. Poprzedni właściciel fabryczną pomalował od spodu sprejem
Do tego kupiłem filtr K&N:
Nie wiem, jak jeździ, bo moto i tak stoi w garażu bez akumulatora, przykryte prześcieradłem. Przed wiosną oddam go na serwis i regulację gaźników, to wtedy mechanik wyreguluje je pod filtr
Sprzedałem też poprzednią nakładkę na fotel pasażera, gdyś poprzedni właściciel namalował na niej jakiś bezsensowny niebieski pas, w dodatku chyba pędzlem. Kupiłem za ten sam hajs nakładkę w oryginalnym lakierze
W tle widać też nowy tankpad:
W przednią lampę wrzuciłem na mijania żarówkę Narva Range Power White - co prawda bez homologacji drogowej, ale daje super białe światło i jest nie do odróżnienia od ksenona.
Także dalsze plany: amortyzator skrętu, sportowy kolektor, stalowy oplot
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Witam w nowym sezonie
Przez zimę SRADzik trochę się zmienił. Poza szybą double-bubble i filtrem K&N doszedł:
Sportowy kolektor, podobno Yoshimura + nowe sprężyny:
Flansza przykręcana do tłumika będzie porządnie zrobiona od nowa, stąd brak dwóch końcowych sprężynek na pozostałych zdjęciach
Podróba Ohlinsa, którą ściągnąłem z dalekiego wschodu. Amorek ma 17 stopniową regulację. Tak, wiem, ciekawe kiedy zacznie cieknąć albo pęknie . Do tego mocowanie nad półkę, które uważam za swoją największą zdobycz:
Stalowy oplot na przód oraz tył:
Do tego złote rolki wahacza i złote nakrętki na wentyle. Teraz średnio pasuje kolorystycznie, ale jak dojdą złote sportowe klamki i pokrętła regulacji przednich lag, to powinno być lepiej
Poza tym zostały zsynchronizowane i wyregulowane gaźniki - teraz motocykl pracuje super w porównaniu do tego, jak było po kupnie
Ostatnią rzeczą było zamontowanie alarmu
Na daną chwilę całość prezentuje się tak:
Co więcej.. chyba nic.. Ale z pewnością prace będą trwać cały czas
Przez zimę SRADzik trochę się zmienił. Poza szybą double-bubble i filtrem K&N doszedł:
Sportowy kolektor, podobno Yoshimura + nowe sprężyny:
Flansza przykręcana do tłumika będzie porządnie zrobiona od nowa, stąd brak dwóch końcowych sprężynek na pozostałych zdjęciach
Podróba Ohlinsa, którą ściągnąłem z dalekiego wschodu. Amorek ma 17 stopniową regulację. Tak, wiem, ciekawe kiedy zacznie cieknąć albo pęknie . Do tego mocowanie nad półkę, które uważam za swoją największą zdobycz:
Stalowy oplot na przód oraz tył:
Do tego złote rolki wahacza i złote nakrętki na wentyle. Teraz średnio pasuje kolorystycznie, ale jak dojdą złote sportowe klamki i pokrętła regulacji przednich lag, to powinno być lepiej
Poza tym zostały zsynchronizowane i wyregulowane gaźniki - teraz motocykl pracuje super w porównaniu do tego, jak było po kupnie
Ostatnią rzeczą było zamontowanie alarmu
Na daną chwilę całość prezentuje się tak:
Co więcej.. chyba nic.. Ale z pewnością prace będą trwać cały czas
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Klasa, SRAD wypasik rocznik ten co mój, tylko ja jestem na początku przygody z przywracaniem go do stanu z którego będę zadowolony
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Nie ogarniam jak się edytuje posty
Gdzie dorwałeś tego chińskiego ohlinsa i w jakiej kasie?;]
Gdzie dorwałeś tego chińskiego ohlinsa i w jakiej kasie?;]
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
No mi jeszcze zostało kilka rzeczy do zrobienia - crash-pady, manetki + ciężarki, sportowe klamki, poprawki lakiernicze i jakiś fajniejszy tłumik
Chiński Ohlins jest z Aliexpress, z transportem jakieś niecałe 200zł
Gorzej za to dorwać mocowanie
Chiński Ohlins jest z Aliexpress, z transportem jakieś niecałe 200zł
Gorzej za to dorwać mocowanie
- pablogixx
- Posty: 1394
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
- Motocykl: yamaha r6 rj09
- Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
- Imię: Paweł
- Skąd: TSZ
- Lokalizacja: Połaniec / Kielce
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Nie oclili Ci tego ohlinsa z aliexpress ?
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Ostatnio czytałem o tłumikach akrapa z chin. dajesz te 70-90 dolców i dostajesz tłumik, który wygląda jak akrap i świetnie brzmi.
Tutaj masz linka:
https://www.youtube.com/watch?v=1vbUT9f ... .be&t=1m5s
Ja u siebie jestem zadowolony z tego devila, którego mam. Brzmienie jest mega i to będzie chyba ostatnia rzecz jaką zmienię
Tutaj masz linka:
https://www.youtube.com/watch?v=1vbUT9f ... .be&t=1m5s
Ja u siebie jestem zadowolony z tego devila, którego mam. Brzmienie jest mega i to będzie chyba ostatnia rzecz jaką zmienię
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Nie. Ale wiem, że to kwestia szczęściapablogixx pisze:Nie oclili Ci tego ohlinsa z aliexpress ?
Też je widziałem. Jednak tłumik jakoś mi nie podchodzi taki, poza tym nie pasuje designem do takiej klasyki jaką jest SRAD. Będę polował na jakąś oryginalną Yoshimurę albo właśnie Devila69type pisze:Ostatnio czytałem o tłumikach akrapa z chin. dajesz te 70-90 dolców i dostajesz tłumik, który wygląda jak akrap i świetnie brzmi.
Tutaj masz linka:
https://www.youtube.com/watch?v=1vbUT9f ... .be&t=1m5s
Ja u siebie jestem zadowolony z tego devila, którego mam. Brzmienie jest mega i to będzie chyba ostatnia rzecz jaką zmienię
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Jak będę miał okazję, to nagram jak to u mnie gra i bucy, to sobie posłuchasz. Przypuszczam, że na żywo możesz nie mieć okazji, chociaż kto wie - jak wpadniesz na śląsk to możesz mieć
Jak możesz to podaj link do aukcji z której masz ohlinsa, będzie dla potomnych ;>
Czym polerowałeś wydech i czy musiałeś go ściągać?
Jak możesz to podaj link do aukcji z której masz ohlinsa, będzie dla potomnych ;>
Czym polerowałeś wydech i czy musiałeś go ściągać?
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
- Motocykl: GSX-R 600 Srad
- Wymarzony motocykl: Ducati 748
- Imię: Krzysiek
- Skąd: Monako
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Nie. Ale wiem, że to kwestia szczęściapablogixx pisze:Nie oclili Ci tego ohlinsa z aliexpress ?
Spoko. Ale i tak go chcę, Suzuki w MotoGP w 1997 roku latało na Devil'ach właśnie:69type pisze:Jak będę miał okazję, to nagram jak to u mnie gra i bucy, to sobie posłuchasz.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... ext=ohlins69type pisze:Jak możesz to podaj link do aukcji z której masz ohlinsa, będzie dla potomnych ;>
Któryś z tych, do wyboru do koloru masz
Krążkiem filcowym na wiertarce i jakąś pastą do aluminium. Ściągać nie musiałem, ale lepiej to zrobić, bo obejma by przeszkadzałaCzym polerowałeś wydech i czy musiałeś go ściągać?
- 69type
- Posty: 72
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 22:55
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD 1997
- Wymarzony motocykl: Jest
- Imię: Szymek
- Skąd: Ślask
Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody
Wymieniłeś oplot na stalowy, a widziałem w postach różnych ludzi, że mają problem z zapadającą się dość głęboko klamką hamulca. Ze stalowym oplotem też tak masz? Bo u siebie nie czuję, żeby dało się na tym stopala zrobić