GSX-R 600 Srad 1998 - początek przygody

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 20 kwie 2016, o 22:53

Na tym stalowym oplocie hamuje naprawdę wystarczająco. Stopali nie próbowałem robić, więc się nie wypowiem tu :P

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 2 maja 2016, o 19:35

Wybaczcie post pod postem, ale chcę tu zachować w miarę porządek aktualizacji :lol:

Dziś w końcu założyłem crash pady. Jak kupiłem, to były całe z ertalonu, dałem jednak wprasować w środek metalowe tuleje i stoczyć 1/3 na obwodzie, bo były za wielkie :D
Obrazek Obrazek Obrazek

Rzeźbię dalej, teraz na warsztacie wyświetlacz biegów :)

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 10 maja 2016, o 17:59

Chwalę się nowym mocowaniem wydechu do kolektora. Stare kupiłem razem ze sportowym kolektorem, było typowym przykładem warsztatowej druciarni i nie mogłem na nie patrzeć:
Obrazek

Nowe vs stare:
Obrazek

Nowe po pomalowaniu i zamontowaniu:
Obrazek

C.D.N.

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 23 maja 2016, o 19:24

Wyświetlacz biegów i gniazdo zapalniczki/usb z włącznikiem:
Obrazek Obrazek

Tankbag Held Stinger - mój najlepszy biznes w tym miesiącu - nowy kosztuje 400zł, ja kupiłem z metkami i ceną za 90zł :D
Obrazek Obrazek
Obrazek

C.D.N.

rosQ
Posty: 215
Rejestracja: 20 cze 2013, o 20:34
Motocykl: srad
Wymarzony motocykl: niebieska kawa
Imię: Alex
Skąd: Lbn

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: rosQ » 23 maja 2016, o 19:54

Fajnie pucujesz tego dziadka.
Pozdr

Awatar użytkownika
piotrek7714
Posty: 57
Rejestracja: 25 cze 2011, o 10:17
Motocykl: gsxr 750 95r
Imię: Piotr
Skąd: ELW

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: piotrek7714 » 23 maja 2016, o 20:09

piękny sprzęcior

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: kai » 24 maja 2016, o 13:49

po co kupujecie chinskie akrapy itp? mozna dostac w tym hajsie cos markowego/uzywanego/gorszeog.

dla mniet o takie, NIE STAC MNIE, ale kupie chinola zeby mysleli ze mnie stac. Brakuje scierania slajderow szlifierka.

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 24 maja 2016, o 15:41

kai pisze:po co kupujecie chinskie akrapy itp? mozna dostac w tym hajsie cos markowego/uzywanego/gorszeog.
No to znajdź używany, markowy amortyzator skrętu z regulacją, za 180zł. Powodzenia ;)
Z podróbkami Akrapów sytuacja ma się trochę inaczej, bo w tej kasie (400zł) można już spokojnie kupić dobry sportowy tłumik w używce :)

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: kai » 24 maja 2016, o 15:46

niektorych rzeczy z chin sie nie kupuje. obys sie nie przekonal dlaczego.

powodzenia

Awatar użytkownika
bajzel
Nowy
Nowy
Posty: 37
Rejestracja: 8 kwie 2016, o 20:04
Motocykl: Gsxr1000K2Husqvarna te610
Imię: RAdek
Skąd: nakło nad notecią

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: bajzel » 24 maja 2016, o 20:58

kai pisze:niektorych rzeczy z chin sie nie kupuje. obys sie nie przekonal dlaczego.

powodzenia
jestem podobnego zdania z chin można kupić klakson lub lusterko ale amor skrętu to bym nie ryzykował niech nie daj boże się zatnie strach pomyśleć co będzie dalej A wiadomo jak jest z jakością rzeczy z chin

Dziadi
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2013, o 17:03
Motocykl: GSX-R 600 SRAD
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 200km :)
Imię: Bartek
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: Dziadi » 24 maja 2016, o 21:00

tak wgl to nie wiem po co Ci amorek skrętu w sradzie w życiu nie miałem na swoim shimmy i raczej nie będę miał z tego co czuje

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 25 maja 2016, o 19:22

bajzel pisze:
kai pisze:niektorych rzeczy z chin sie nie kupuje. obys sie nie przekonal dlaczego.

powodzenia
jestem podobnego zdania z chin można kupić klakson lub lusterko ale amor skrętu to bym nie ryzykował niech nie daj boże się zatnie strach pomyśleć co będzie dalej A wiadomo jak jest z jakością rzeczy z chin
Rozumiem wasz punkt widzenia. Też się zastanawiałem, czy może się zaciąć ale na logikę, to jak już, to pęknie przy mocowaniu/puści uszczelnienie i wyjdzie na to jakby wcale amora nie było :P

Szyszkovsky
Posty: 61
Rejestracja: 12 maja 2015, o 17:52
Motocykl: GSXR 750 SRAD/CBR 600
Imię: Mateusz
Skąd: Gdynia

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: Szyszkovsky » 9 cze 2016, o 09:28

Wyswietlacz biegow z Chin? Masz jakis link do niego? Montaz bulka z maslem czy raczej wyzwanie?

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 11 cze 2016, o 22:50

Wyswietlacz biegow z Chin? Masz jakis link do niego?
Nie z Chin, to taki: http://www.robgie.pl/index.php?id_produ ... er=product
Polecam, bo instrukcja montażu od sprzedającego jest czytelna i jakość samego wyświetlacza na bardzo dobrym poziomie.
Montaz bulka z maslem czy raczej wyzwanie?
Piny w czujniku luzu są już zrobione, jedyna trudna robota to wyskrobanie tego plastiku którym zalany jest czujnik, tak żeby czegoś nie uszkodzić :)

brys
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 18:17
Motocykl: GSX-R 600 Srad
Wymarzony motocykl: Ducati 748
Imię: Krzysiek
Skąd: Monako

Re: GSX-R 600 Srad 1997 - początek przygody

Nieprzeczytany post autor: brys » 16 lip 2016, o 16:10

Witam po przerwie,

W końcu zebrałem się do tego, żeby oddać motocykl do znajomego lakiernika. Została pomalowana czacha - miała pozdzierane brzegi i brakowało białego obramowania reflektora. Następnie została polakierowana częściowo lewa owiewka - poprzedni właściciel pomalował ją.. pędzlem. Koloru niestety nie udało się dobrać idealnie, ale i tak jest sto razy lepiej niż było. Do tego jeszcze zostały domalowane brakujące paski na łączniku tylnego zadupka. Do kompletu zamówiłem też kilka naklejek - K&N, Yoshimura, NGK, Magneti Marelli, Motul, Michelin. Następnie cały lakier został wypolerowany i nawoskowany. Tak to teraz wygląda:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

Ze spraw mechanicznych - stwierdziłem, że poprzedni mechanik się nie popisał i oddałem motocykl do innego polecanego.
Zostały w końcu prawidłowo zsynchronizowane gaźniki, dawka paliwa wzbogacona podniesieniem iglicy o 1 ząbek i wykręceniem śrubek mieszanki o jeden obrót więcej względem serwisówki. Do tego sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe. Przy okazji sprawdzony rozrząd - jest ok, jednak okazało się, ze jest założony napinacz manualny i zastanawiam się, czy nie wymienić go na fabryczny? Dodam, że robię bardzo, bardzo małe przebiegi :P
Został też wymieniony olej na Motul 5100 10W40 i wymienione przednie tarcze, gdyż jedna była krzywa.

Aktualnie szukam też nowego tłumika - jakaś używka dobrej firmy, byle z wyjowanym db-killerem :)

Pozdro

ODPOWIEDZ