GSX-R 750 K8
: 28 sty 2016, o 12:36
Witam
Suzi w moich rękach od wiosny tamtego roku. Wcześniej nie było jakoś czasu żeby tu pisać.
Motocykl z polskiego salonu. Owiewki zmienione przez pierwszego właściciela, bo tak sobie wymyślił, a mi takie rozwiązanie się spodobało. Czarne miał zdjęte i trzymał w garażu.
Z dodatków posiada:
Amortyzator skrętu OHLINS
Manetki RIZOMA
Zbiorniczek na płyn hamulcowy RIZOMA
Klamki RIZOMA
Tłumik AKRAPOVIC GP
SCOTTOILER
Sety regulowane RIZOMA
CRASH PADY LSL
Stalowy oplot przód
Filtr powietrza K&N
Alarm
Zrobiłem na nim w poprzednim sezonie 8 tys km. Sprzęt git. Bardzo wygodny i dynamiczny.
Jest to mój drugi motocykl, wcześniej był Hornet 600.
Suzi w moich rękach od wiosny tamtego roku. Wcześniej nie było jakoś czasu żeby tu pisać.
Motocykl z polskiego salonu. Owiewki zmienione przez pierwszego właściciela, bo tak sobie wymyślił, a mi takie rozwiązanie się spodobało. Czarne miał zdjęte i trzymał w garażu.
Z dodatków posiada:
Amortyzator skrętu OHLINS
Manetki RIZOMA
Zbiorniczek na płyn hamulcowy RIZOMA
Klamki RIZOMA
Tłumik AKRAPOVIC GP
SCOTTOILER
Sety regulowane RIZOMA
CRASH PADY LSL
Stalowy oplot przód
Filtr powietrza K&N
Alarm
Zrobiłem na nim w poprzednim sezonie 8 tys km. Sprzęt git. Bardzo wygodny i dynamiczny.
Jest to mój drugi motocykl, wcześniej był Hornet 600.