GSXR K9 1000 by KubusK

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
KubusK
Posty: 402
Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
Motocykl: BMW
Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
Imię: Piter
Skąd: śląsk

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: KubusK » 5 maja 2016, o 19:49

qubis pisze:Wierciłeś dziury w owiewkach na crashe?
były już zrobione , (wcześniej były założone krótkie crashe Yoshimury) były wiercone i montowane w serwisie Suzuki (dostałem fakturę ma ich montaż)

KubusK
Posty: 402
Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
Motocykl: BMW
Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
Imię: Piter
Skąd: śląsk

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: KubusK » 27 maja 2016, o 23:49

Dziś zostały sprawdzone luzy zaworowe :) wszystko według serwisówki ideolo.
oraz zabezpieczyłem miejsce w którym obcierał ramę z lakieru przewód gniazda zapalniczki :)

Obrazek

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 28 maja 2016, o 10:42

luzy sprawdzałeś sobie sam ?? :)

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 28 maja 2016, o 11:31

Jakiej foli użyłeś bo mi w kawie rysa się rama od kombinezonu i dzisiaj właśnie pomyślałem o folii carbon?

KubusK
Posty: 402
Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
Motocykl: BMW
Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
Imię: Piter
Skąd: śląsk

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: KubusK » 28 maja 2016, o 13:12

ToMsOn pisze:luzy sprawdzałeś sobie sam ?? :)
nieee. Oddałem do znajomego mechanika który zajmuje się w sumie wszystkimi moimi sprzętami
on wszystko sprawdzał :)
matix19 pisze:Jakiej foli użyłeś bo mi w kawie rysa się rama od kombinezonu i dzisiaj właśnie pomyślałem o folii carbon?
używałem ostatnio 2 folii jedna Carbon M3 i druga której nazwę będę Ci mógł podać dopiero w poniedziałek. (Oznaczenia folii są na jej odwrocie na tym papierze do którego są przyklejone i nie pamiętam jak się nazywała firma)
(jedna z allegro (M3) jest twardsza chyba trochę grubsza gorzej się układa na elemencie (ma większą strukturę carbonu)
natomiast drugą folię dostałem od chłopaków co oklejają samochody, przyciemniają szyby itd. - jest trochę cieńsza ale ma na 100% strukturę plastra miodu, bomble powietrza z pod folii uciekają w trybie natychmiastowym - bardzo przyjemnie się klei - nie trzeba tak dużo z opalarką/suszarką siedzieć. - wgle jej nie używałem.


a no właśnie goście od oklejania samochodów powiedzieli mi że na chropowatej ramie może strasznie słabo się trzymać i że oklejanie tym ramy to słaby pomysł bo zacznie zaraz odchodzić, zaryzykowałem i zobaczymy jak będzie się trzymać,

W poniedziałek oddaje boczki te co znajdują się pod bakiem do oklejania, właśnie z pwodu tego że niszczą się od kolan
samodzielnie będę oklejał jeszcze ramę przy setach żeby nie rysowała się od butów.

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 29 maja 2016, o 11:08

Jakbyś dał radę sprawdzić co to było to będę bardzo wdzięczny

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 29 maja 2016, o 12:31

Wczoraj tak pogadałem z kolegą który robił w serwisie suzuki to generalnie mówił że suzuki na sprawdzeniach przy ok 24tyś zaworów przeważnie są w standardzie i nic nie trzeba poprawiać. Mówił że spokojnie nawet do 50 można latać bo przy pierwszej kontroli nie robi się dosłownie nic ;)
Oczywiście jeśli mamy pewność że przelot jest ori

qubis

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: qubis » 29 maja 2016, o 15:05

Cieszy mnie to niezmiennie Tomaszu

KubusK
Posty: 402
Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
Motocykl: BMW
Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
Imię: Piter
Skąd: śląsk

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: KubusK » 29 maja 2016, o 19:42

ToMsOn pisze:Wczoraj tak pogadałem z kolegą który robił w serwisie suzuki to generalnie mówił że suzuki na sprawdzeniach przy ok 24tyś zaworów przeważnie są w standardzie i nic nie trzeba poprawiać. Mówił że spokojnie nawet do 50 można latać bo przy pierwszej kontroli nie robi się dosłownie nic ;)
Oczywiście jeśli mamy pewność że przelot jest ori
dla tego napisałem że zostały sprawdzone :) a nie że je robiłem tzn mój szpec. generalnie nic nie było do roboty :) ale za to głowa spokojniejsza że wszystko jest tak jak ma być.
Sprawdzić chciałem po poprzednim właścicielu dla czystego sumienia :)
moje 33tyś przelotu stawiam na oryginalne jak na 6 sezonów, jestem jego 3 użytkownikiem więc wydaje się realne wszystko.
matix19 pisze:Jakbyś dał radę sprawdzić co to było to będę bardzo wdzięczny
folia nr 1 "M3" (grubsza większa struktura Carbonu (moim zdaniem gorzej się pokrywa elementy które nie są płaskie ale robiłem to też 1 raz więc trzeba brać na to poprawkę.)
folia nr 2 "MACtac" - taką kleją na samochody/motocykle i inne chłopaki w jednym "warsztacie" - jeśli chodzi o usuwanie bombli powietrza (używałem jej tylko raz) było super. wszystkie wyszły odrazu bez problemu. (w porównaniu do foli M3 grafika carobonu jest mniejsza)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 29 maja 2016, o 20:27

dzięki bardzo!

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 29 maja 2016, o 23:04

KubusK pisze:dlatego napisałem że zostały sprawdzone :) a nie że je robiłem tzn mój szpec. generalnie nic nie było do roboty :) ale za to głowa spokojniejsza że wszystko jest tak jak ma być.
Sprawdzić chciałem po poprzednim właścicielu dla czystego sumienia :)
moje 33tyś przelotu stawiam na oryginalne jak na 6 sezonów, jestem jego 3 użytkownikiem więc wydaje się realne wszystko
Wiem o co chodzi zrozumiałem spokojnie ;) Byłem ciekawy ile masz nalotu a i tak nie trzeba było przy tym nic robić :)
33tyś a wszystko jak w nowym silniku właśnie do tego dążyłem. Więc generalnie następny luz mógłbyś sprawdzać przy +24tyś :mrgreen:

KubusK
Posty: 402
Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
Motocykl: BMW
Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
Imię: Piter
Skąd: śląsk

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: KubusK » 30 maja 2016, o 23:53

Z okazji że zostało mi trochę darmowej folii :D spróbowałem własnych sił.
Obrazek
nie wiem czemu obrazki w miniaturach wrzucają się ok. a po wrzuceniu są obrócone :/
miałem folie bodajże 2 raz w ręku, nie jest to rewelacja hehehehe ale mam tyle talentu do takich rzeczy że 3latek by zrobił to lepiej...
od boku wygląda ok. nie poradziłem sobie jednak z ładnym wycięciem krawędzi.
Myślę że jeszcze z 2-3 razy i dojdę do wprawy.
polatam z tym troszkę zobaczę jak bedzie się przecierać/odklejać a odklejać się ma prawo z tak nierówno zakończonymi brzegami.
zobaczę jak się będzie spisywało i jeśli będzie to zakupię kawałek folii i zrobię to lepiej.
został mi jeszcze jeden kawałek na 2 stronę ale nie miałem dziś już czasu majstrować.

generalnie na YT wygląda wszystko łatwo hahaha ale niestety mój talent plastyczny a raczej jego brak właśnie się ujawnił
tu jeszcze jedno zdjęcię ale jest za duże (ma wiecej niz 1024piksesi wysokości a nie chce mi się pomniejszać już zdjęcia i wrzucać jeszcze raaz :D więc wrzucam linka! hu ha hu!
http://images75.fotosik.pl/639/4018d5704e7027eagen.jpg

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 31 maja 2016, o 10:55

Brawo, i nie kosztuje ~200zl jak oryginal Suzuki ;)

Obrazek

Oklej sobie jeszcze wahacz za prawym setem, w miejscu gdzie tez lubi sie wytrzec od piety ;)

KubusK
Posty: 402
Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
Motocykl: BMW
Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
Imię: Piter
Skąd: śląsk

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: KubusK » 31 maja 2016, o 16:27

kaczan pisze:Brawo, i nie kosztuje ~200zl jak oryginal Suzuki ;)

Obrazek

Oklej sobie jeszcze wahacz za prawym setem, w miejscu gdzie tez lubi sie wytrzec od piety ;)
chyba z lewej strony :D już mam to oklejone
Obrazek

moje dzisiejsze dzieło (boczki pod bakiem)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: GSXR K9 1000 by KubusK

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 31 maja 2016, o 17:44

Z prawej, z lewej musisz miec dluga stope zeby wahacz wylizalo :lol: A te wykladki pod zbiornikiem to juz chyba standardowo kazdy lepi w 'carbon' zeby nie wycierac ich kolanami hehe.. a i tak czesto zostaje jeszcze wyslizgana rama ;)

ODPOWIEDZ