Suzuki GSX-R 1000 K6 - Silver/Grey
: 12 maja 2016, o 10:38
Witam,
Pomyślałem, że skoro Gixer cały czas mniej lub bardziej był na forum to postanowiłem założyć mu tutaj galerię
Suzuki wcześniej w posiadaniu użytkownika Czochu, a jeszcze wcześniej Matix19.
Moto kupione w niedzielę, 8 maja, w sobotę sprzedałem swój poprzedni motocykl - ZX10R 3 gen - 2009r.
Wyglądała tak:
Kawa latała świetnie, jeździłem nią cały sezon, poprzednia moja 10tka to był 1gen w którym niestety mi pękła rama - był to rok 2010. W maju 2015 po 5 latach przerwy z moto postanowiłem rozpocząć temacik na nowo bo już nie mogłem wytrzymać Kupiona z przebiegiem 11tys km, zrobiłem nią 8tys km przez około rok.
Miała 2 ząbki więcej z tyłu, przelotowy wydech, filtr K&N i wywalone 2gie przepustnice - to była petarda niesamowita...
Ale do rzeczy.. Po sprzedaży Kawy, pomyślałem, że może warto sprawdzić czy to prawda co tyle osób zachwala apropo modelu k5-k6 i już w dniu sprzedaży szukałem jakiegoś ciekawego egzemplarza, lecz tego jest jak na lekarstwo.. raptem 3-6 egzemplarzy na allegro i olx, z czego prawie wszystkie to jakieś totalne ulepy i poklejeńce.. Ogłoszenie na olx.. widzę k6 z kuframi, no trochę zabawne
Przeczytałem wszystko, zadzwoniłem, umówiłem się obejrzeć Gixerka i w sumie poza tym, że brudny to wszystko mi pasowało, motocykl ogólnie zadbany, przebieg 46tys.. Trochę mnie to odstraszyło, ale wszystko pracowało ładnie więc w poniedziałek moto już było moje
Oto kilka zdjęć po wyczyszczeniu motocykla
Motocykl posiada:
-Tłumik końcowy Yoshimura - nawet nie wiem jaki to model
-Filtr powietrza - Sprint Filter
-Power Commandera - Wyleci na pewno i będzie coś wgrane najmocniejszego co się da przez Carry'ego.
-Krótkie klamki
-Crashpady Womet Tech
-Stalowy oplot z przodu wraz z zaciskami z RN12
-Akcesoryjne mocowanie tablicy rejestracyjnej
-Sportowe Sety Sato Racing
-Błotnik tylny oklejony Carbonem - ale chyba wyleci i będzie coś prawdziwego Carbonowego
-Akcesoryjna szybka przednia Puig
-Przyciemnione kierunkowskazy przednie w lusterkach.
Od razu po kupnie
-wyleciały stompgripy, których osobiście nie znoszę
-wyleciały wszelkiego rodzaju naklejki poza seryjnymi - no oprócz jednej - TRZEBA ZAPIERDALAĆ zostaje
-moto gruntownie doczyszczone i wyregulowany zawias pode mnie, 72kg masy, lubię jak moto jest twarde, nie może być łajba.
-sprawdzone wszystkie elementy motocykla, dokręcenie śrubek, mniejszych i większych.
Moto rzeczywiście raczej nigdy nie rzeźbione i w fajnym stanie.
W najbliższym czasie wleci
-Nakładka na siedzenie pasażera - mam dzieję, dziś lub jutro
-Odkręcam sety pasażera - od razu zadupek bez nich będzie wyglądał na malutki i zgrabny, szczególnie z nakładką
-Krótki wydech na samym dole - pusty opór przelot - ma być ryk To lubię
-Xenony w światła mijania i drogowe
-Nowe klocki na przód - Czerwone Brembo.
Pozdrawiam!
Pomyślałem, że skoro Gixer cały czas mniej lub bardziej był na forum to postanowiłem założyć mu tutaj galerię
Suzuki wcześniej w posiadaniu użytkownika Czochu, a jeszcze wcześniej Matix19.
Moto kupione w niedzielę, 8 maja, w sobotę sprzedałem swój poprzedni motocykl - ZX10R 3 gen - 2009r.
Wyglądała tak:
Kawa latała świetnie, jeździłem nią cały sezon, poprzednia moja 10tka to był 1gen w którym niestety mi pękła rama - był to rok 2010. W maju 2015 po 5 latach przerwy z moto postanowiłem rozpocząć temacik na nowo bo już nie mogłem wytrzymać Kupiona z przebiegiem 11tys km, zrobiłem nią 8tys km przez około rok.
Miała 2 ząbki więcej z tyłu, przelotowy wydech, filtr K&N i wywalone 2gie przepustnice - to była petarda niesamowita...
Ale do rzeczy.. Po sprzedaży Kawy, pomyślałem, że może warto sprawdzić czy to prawda co tyle osób zachwala apropo modelu k5-k6 i już w dniu sprzedaży szukałem jakiegoś ciekawego egzemplarza, lecz tego jest jak na lekarstwo.. raptem 3-6 egzemplarzy na allegro i olx, z czego prawie wszystkie to jakieś totalne ulepy i poklejeńce.. Ogłoszenie na olx.. widzę k6 z kuframi, no trochę zabawne
Przeczytałem wszystko, zadzwoniłem, umówiłem się obejrzeć Gixerka i w sumie poza tym, że brudny to wszystko mi pasowało, motocykl ogólnie zadbany, przebieg 46tys.. Trochę mnie to odstraszyło, ale wszystko pracowało ładnie więc w poniedziałek moto już było moje
Oto kilka zdjęć po wyczyszczeniu motocykla
Motocykl posiada:
-Tłumik końcowy Yoshimura - nawet nie wiem jaki to model
-Filtr powietrza - Sprint Filter
-Power Commandera - Wyleci na pewno i będzie coś wgrane najmocniejszego co się da przez Carry'ego.
-Krótkie klamki
-Crashpady Womet Tech
-Stalowy oplot z przodu wraz z zaciskami z RN12
-Akcesoryjne mocowanie tablicy rejestracyjnej
-Sportowe Sety Sato Racing
-Błotnik tylny oklejony Carbonem - ale chyba wyleci i będzie coś prawdziwego Carbonowego
-Akcesoryjna szybka przednia Puig
-Przyciemnione kierunkowskazy przednie w lusterkach.
Od razu po kupnie
-wyleciały stompgripy, których osobiście nie znoszę
-wyleciały wszelkiego rodzaju naklejki poza seryjnymi - no oprócz jednej - TRZEBA ZAPIERDALAĆ zostaje
-moto gruntownie doczyszczone i wyregulowany zawias pode mnie, 72kg masy, lubię jak moto jest twarde, nie może być łajba.
-sprawdzone wszystkie elementy motocykla, dokręcenie śrubek, mniejszych i większych.
Moto rzeczywiście raczej nigdy nie rzeźbione i w fajnym stanie.
W najbliższym czasie wleci
-Nakładka na siedzenie pasażera - mam dzieję, dziś lub jutro
-Odkręcam sety pasażera - od razu zadupek bez nich będzie wyglądał na malutki i zgrabny, szczególnie z nakładką
-Krótki wydech na samym dole - pusty opór przelot - ma być ryk To lubię
-Xenony w światła mijania i drogowe
-Nowe klocki na przód - Czerwone Brembo.
Pozdrawiam!