K4 project. Czas zacząć
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- David
- Posty: 348
- Rejestracja: 12 cze 2016, o 13:06
- Motocykl: GSX-R 600 k4
- Wymarzony motocykl: H2 :D
- Imię: Dawid
- Skąd: Nowy Sącz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
K4 project. Czas zacząć
Witam wszystkich
W temacie tym będę prezentował kolejne pracę nad moim nowym sprzęcie
Miesiąc temu zakupiłem GSXR-a, mojego pierwszego sporta. Wybór padł na model K4 o pojemnosci 600ccm. W zasadzie nie planowałem tego modelu, baaa nawet tej marki. Wszelkie znaki na niebie i ziemi mówiły, że dosiądę zx6r 2005/06, jednak sprzęty które obejrzałem podczas 6 miesięcznych poszukiwań potwierdziły moje obawy - ten model w stanie hmmmm... chodliwym... jest co najmniej ciężko znaleźć, nie mówiąc o "perełkach" z krzywymi tarczami, lagami, ramami...
Ale do tematu.
Pierwsze 1000km gixxerem, przebiegły bezproblemowo, wrażenia: miód malina. Z porównaniem z Honda Hornet to niebo a ziemia Jadę sobie spokojnie bez jakichkolwiek turbulencji, zerkam na licznik a tam 160km/h O.O zero odczucia prędkości.
Motocykl zakupiłem od pasjonata, jednak z tego co wybadałem, nie przykładał wagi do podstawowych zasad obsługi motocykla - łańcuch DiDa czyszczony i smarowany WD-40 O.o, plastiki, chyba nigdy nie sciagane, olej i filtr nie zmieniany od roku, nie wspominając o filtrze powietrza. Będąc przy tym temacie, po dzisiejszej rozbiórce sprzęta na części pierwsze - posiadam filtr powietrza K&N, lecz to co ujrzałem po odkręceniu plastikowej obudowy filtra przyprawiło mnie o mdłości. Dosłownie centymetr wszelkich owadów, smarów, piasków szczelnie zatykających filterek wart ładnych parę złotych Oo Ale dobra... Po oczyszczeniu, nasączeniu, moto zyskał na sprawności
Kolejna sprawa. Komin Devil, wszystko OK gdyby nie fakt iż był totalnie wybebeszony. Dźwięk istnie ze stajni ducati - wiadro potrząsanych śrubek. Bez minuty zastanowienia zamówiłem krotkiego Devila Racing carbon, zapowiada sie obiecująco
Wiele do życzenia pozostawia też tylnia opona, rocznik 2011 miękka, ale ślizga jak smarowana towotem, po dzisiejszym "slidzie" na "pieknej" obwodnicy Nowego Sącza stawiam wymianę kapcia na 2 miejscu, zaraz po układnie wydechowym
Z dodatkowych prac, które zamieszam poruszyć w moim GSXR to serwis amortyzatora skrętu - to nie jest to co powinno byc, ogólny serwis silnika, wymiana wszelkich płynów, wymiana śrub do plastików - każda jest inna, wstawienie ori kierunków do przodu - a przynajmiej jakiś wiekszych niż 0,5cm2 :X, wymiana linek gazu/sprzęgła. Z czasem pomyślimy nad walorami estetycznymi jak irydowa szybka czy inny kolor klamek, ale to wszystko w czasie
Temat ten skopiowałem z innego forum, na którym postanowiłem się już nie udzielać z racji niskiej frekwencji.
Po zmianie jak narazie wydeszku motocykl prezentuje się tak:
Wydeszek jak na razie prowizorycznie przymocowany i uszczelniony pastą do kolektorów (takie białe coś)
W temacie tym będę prezentował kolejne pracę nad moim nowym sprzęcie
Miesiąc temu zakupiłem GSXR-a, mojego pierwszego sporta. Wybór padł na model K4 o pojemnosci 600ccm. W zasadzie nie planowałem tego modelu, baaa nawet tej marki. Wszelkie znaki na niebie i ziemi mówiły, że dosiądę zx6r 2005/06, jednak sprzęty które obejrzałem podczas 6 miesięcznych poszukiwań potwierdziły moje obawy - ten model w stanie hmmmm... chodliwym... jest co najmniej ciężko znaleźć, nie mówiąc o "perełkach" z krzywymi tarczami, lagami, ramami...
Ale do tematu.
Pierwsze 1000km gixxerem, przebiegły bezproblemowo, wrażenia: miód malina. Z porównaniem z Honda Hornet to niebo a ziemia Jadę sobie spokojnie bez jakichkolwiek turbulencji, zerkam na licznik a tam 160km/h O.O zero odczucia prędkości.
Motocykl zakupiłem od pasjonata, jednak z tego co wybadałem, nie przykładał wagi do podstawowych zasad obsługi motocykla - łańcuch DiDa czyszczony i smarowany WD-40 O.o, plastiki, chyba nigdy nie sciagane, olej i filtr nie zmieniany od roku, nie wspominając o filtrze powietrza. Będąc przy tym temacie, po dzisiejszej rozbiórce sprzęta na części pierwsze - posiadam filtr powietrza K&N, lecz to co ujrzałem po odkręceniu plastikowej obudowy filtra przyprawiło mnie o mdłości. Dosłownie centymetr wszelkich owadów, smarów, piasków szczelnie zatykających filterek wart ładnych parę złotych Oo Ale dobra... Po oczyszczeniu, nasączeniu, moto zyskał na sprawności
Kolejna sprawa. Komin Devil, wszystko OK gdyby nie fakt iż był totalnie wybebeszony. Dźwięk istnie ze stajni ducati - wiadro potrząsanych śrubek. Bez minuty zastanowienia zamówiłem krotkiego Devila Racing carbon, zapowiada sie obiecująco
Wiele do życzenia pozostawia też tylnia opona, rocznik 2011 miękka, ale ślizga jak smarowana towotem, po dzisiejszym "slidzie" na "pieknej" obwodnicy Nowego Sącza stawiam wymianę kapcia na 2 miejscu, zaraz po układnie wydechowym
Z dodatkowych prac, które zamieszam poruszyć w moim GSXR to serwis amortyzatora skrętu - to nie jest to co powinno byc, ogólny serwis silnika, wymiana wszelkich płynów, wymiana śrub do plastików - każda jest inna, wstawienie ori kierunków do przodu - a przynajmiej jakiś wiekszych niż 0,5cm2 :X, wymiana linek gazu/sprzęgła. Z czasem pomyślimy nad walorami estetycznymi jak irydowa szybka czy inny kolor klamek, ale to wszystko w czasie
Temat ten skopiowałem z innego forum, na którym postanowiłem się już nie udzielać z racji niskiej frekwencji.
Po zmianie jak narazie wydeszku motocykl prezentuje się tak:
Wydeszek jak na razie prowizorycznie przymocowany i uszczelniony pastą do kolektorów (takie białe coś)
Moja perełka: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=11680
- Pająkhc
- Posty: 1321
- Rejestracja: 12 cze 2013, o 19:27
- Motocykl: gsx r 600
- Wymarzony motocykl: gsx 1000r
- Lokalizacja: Nowy sącz
Re: K4 project. Czas zacząć
spoko sie prezentuje jak dopieścisz maszynę będzie kozak
PS widzę ze kolega z kamionki ,jedno zdjęcie tam robione chyba
PS widzę ze kolega z kamionki ,jedno zdjęcie tam robione chyba
TY MI SYNU NIE PIERDOL MASZYNA MA HULAĆ !!!
- David
- Posty: 348
- Rejestracja: 12 cze 2016, o 13:06
- Motocykl: GSX-R 600 k4
- Wymarzony motocykl: H2 :D
- Imię: Dawid
- Skąd: Nowy Sącz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: K4 project. Czas zacząć
DokładniePająkhc pisze: PS widzę ze kolega z kamionki ,jedno zdjęcie tam robione chyba
Moja perełka: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=11680
-
- Posty: 384
- Rejestracja: 21 wrz 2015, o 10:32
- Motocykl: GSXR 600 K4
- Imię: Paweł
- Skąd: KNS
Re: K4 project. Czas zacząć
elegancki sprzęt oby służył jak najdłużej
- Pająkhc
- Posty: 1321
- Rejestracja: 12 cze 2013, o 19:27
- Motocykl: gsx r 600
- Wymarzony motocykl: gsx 1000r
- Lokalizacja: Nowy sącz
Re: K4 project. Czas zacząć
macie bliźniacze k4 pawełzolnierzslu pisze:elegancki sprzęt oby służył jak najdłużej
Ostatnio zmieniony 12 cze 2016, o 19:54 przez Pająkhc, łącznie zmieniany 1 raz.
TY MI SYNU NIE PIERDOL MASZYNA MA HULAĆ !!!
-
- Posty: 384
- Rejestracja: 21 wrz 2015, o 10:32
- Motocykl: GSXR 600 K4
- Imię: Paweł
- Skąd: KNS
Re: K4 project. Czas zacząć
Pająkhc pisze:macie bliźniacze k4 pawełzolnierzslu pisze:elegancki sprzęt oby służył jak najdłużej
dlatego elegancki sprzęt
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: K4 project. Czas zacząć
Fajnie opisane poczytałem to lubię no i fotki całkiem fajne
Kierunki faktycznie do zmiany no i przymusowo nakładka zamiast kanapy
Pozdrawiam i gratulację.
Miałem takiego i też bardzo miło wspominam. Kupujący już nakręcił 50tyś a ja go miałem prawie że od nowości uwag zero czysty serwis i nic więcej
Kierunki faktycznie do zmiany no i przymusowo nakładka zamiast kanapy
Pozdrawiam i gratulację.
Miałem takiego i też bardzo miło wspominam. Kupujący już nakręcił 50tyś a ja go miałem prawie że od nowości uwag zero czysty serwis i nic więcej
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- David
- Posty: 348
- Rejestracja: 12 cze 2016, o 13:06
- Motocykl: GSX-R 600 k4
- Wymarzony motocykl: H2 :D
- Imię: Dawid
- Skąd: Nowy Sącz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: K4 project. Czas zacząć
Na pewno Moto nie jest igła ale zrobię, że będzie. Z kierunkami to zadziwie bo bardziej podobało się mi to niż akcesoryjne ) ale to też oczywiście kwestia czasu. W planach lampa z kierunkami, blacha pójdzie zamiast błotnika. Z przodu albo zaslepki albo owiewki torowe i lusterka od k7 z kierunkami. Tak to widzę
Moja perełka: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=11680
- sebekgixxi
- Posty: 166
- Rejestracja: 18 lut 2015, o 10:52
- Motocykl: k5 600
- Imię: Sebastian
- Skąd: Krasnystaw
Re: K4 project. Czas zacząć
Prawie taki ładny jak mój
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Re: K4 project. Czas zacząć
ale ze czekaj olej i filtry nie zmieniane od roku, a co ile zmieniasz? jak nie latasz po torze tylko po drodze i robisz 5-6tys to co sezon starcza.
wd40 mozna lanuch myc, oringow to nie niszczy, chociaz osobiscie uzywam czego innego. owiewki nie sciagane, a po co mial sciagac?:D
niech sie wozi, i opona>wydzior
wd40 mozna lanuch myc, oringow to nie niszczy, chociaz osobiscie uzywam czego innego. owiewki nie sciagane, a po co mial sciagac?:D
niech sie wozi, i opona>wydzior
- David
- Posty: 348
- Rejestracja: 12 cze 2016, o 13:06
- Motocykl: GSX-R 600 k4
- Wymarzony motocykl: H2 :D
- Imię: Dawid
- Skąd: Nowy Sącz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Na początek sezonu 2015 zmieniony był olej z filtrem, teraz nie dość że olej był na granicy min, to czarny jak smoła. Osobiście bardziej ufam motocyklowi który ma co rok wymieniany olej, nawet jeśli zrobi te 1000km, chociaż przy mojej ilości pochlanianych km serwisowka będzie wspominała się o olej. Nie jestem jakiś pedantyczny, nie robię niczego więcej co podaje producent.
Wysłane z mojego ASUS_T00J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_T00J przy użyciu Tapatalka
Moja perełka: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=11680
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: K4 project. Czas zacząć
nic mu nie bedzie zmienisz i git a czarny olej to sie robi po 1/2 tysiacach
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Re: K4 project. Czas zacząć
ja do swojego k6 z 55k przelotu wylewam takiego 300v jak wlewam (po 6-7tys w sezonie)515Bartek pisze:nic mu nie bedzie zmienisz i git a czarny olej to sie robi po 1/2 tysiacach
- David
- Posty: 348
- Rejestracja: 12 cze 2016, o 13:06
- Motocykl: GSX-R 600 k4
- Wymarzony motocykl: H2 :D
- Imię: Dawid
- Skąd: Nowy Sącz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: K4 project. Czas zacząć
Serwis po kupnie zrobiony.
W ramach serwisu zostały podjęte następujące prace
olej 10w40 motul 5100
filtr oleju hiflofiltro racing
wymieniona linka sprzęgła, linki rolgazu smarowane
wymieniony płyn chłodniczy na motul motocool expert
wymieniony płyn hamulcowy przód+tył
regulacja zaworów (2 nie mieściły się w normie)
uszczelnienie silnika (uszczelka pod zaworami) - do obserwacji
czyszczenie + regulacja wtrysków (wydeszek mniej strzela, moto chodzi równo jak honda )
zawieszenie nie ruszane, bo w zeszłym sezonie poprzedni własciciel serwisował, bodajże jakiś castrol zalany
i wydeszek zrobiony tak jak ma być, foto:
jak już wrzucam zdjęcia to i kaskiem się pochwale, wrzuciłem mu białe boczki + naklejki alpina + naklejki z motogen-u, które dostałem za konkurs )
kolejny krok to wymiana kapcia z tyłu na Pirelli Diablo Rosso II
na ścianie miało być 600F ale sięznudziło malowanie xD
W ramach serwisu zostały podjęte następujące prace
olej 10w40 motul 5100
filtr oleju hiflofiltro racing
wymieniona linka sprzęgła, linki rolgazu smarowane
wymieniony płyn chłodniczy na motul motocool expert
wymieniony płyn hamulcowy przód+tył
regulacja zaworów (2 nie mieściły się w normie)
uszczelnienie silnika (uszczelka pod zaworami) - do obserwacji
czyszczenie + regulacja wtrysków (wydeszek mniej strzela, moto chodzi równo jak honda )
zawieszenie nie ruszane, bo w zeszłym sezonie poprzedni własciciel serwisował, bodajże jakiś castrol zalany
i wydeszek zrobiony tak jak ma być, foto:
jak już wrzucam zdjęcia to i kaskiem się pochwale, wrzuciłem mu białe boczki + naklejki alpina + naklejki z motogen-u, które dostałem za konkurs )
kolejny krok to wymiana kapcia z tyłu na Pirelli Diablo Rosso II
na ścianie miało być 600F ale sięznudziło malowanie xD
Moja perełka: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=11680
- David
- Posty: 348
- Rejestracja: 12 cze 2016, o 13:06
- Motocykl: GSX-R 600 k4
- Wymarzony motocykl: H2 :D
- Imię: Dawid
- Skąd: Nowy Sącz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
K4 project. Czas zacząć
Wpada nowy kapec
-Metzeler Sportec M7 RR
-Metzeler Sportec M7 RR
Moja perełka: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=11680