Mój GSX-R k5
: 27 lip 2016, o 22:29
No więc jeszcze nie zdążyłem go przerejestrować:P
A więc motor z 2005 r. pierwsza rejestracja w Marcu motor przyjechał ze stanów gdzie był używany 3 lata w Polsce miał 2 właścicieli z czego ostatnio posiadał go 4 lata..
Motor ma przejechane nie całe 29tyś km... I patrząc na jego stan ten przebieg wydaje się być oryginalny.. tak tak pewnie mnie wyśmiejecie ale na prawdę sam byłem zdziwiony w jakimdobrym stanie jest ten motocykl jak pojechałem go oglądnąć...
Po ściągnięciu owiewek okazało się że wszystkie są oryginalne i nie spawane co w naszych czasach jest wręcz niewiarygodne..
Ale tak czy siak motor kiedyś był przewrócony na lewą stronę bo owiewka jest pomalowana i jest zarysowana osłona rozrusznika + zamalowana..
Aczkolwiek ograniczniki skrętu nie mają żadnych wgnieceń więc wydaje mi się że motor nie miał innej mniejszej czy większej przygody..
Po tym jak motor zaparkował u mnie w garaży 23.07.2016 wymieniłem:
- Olej na Motul 7100 10w40 syntetyk + filtr
- Płyn chłodniczy
- Łańcuch
- Zębatki
- Założyłem zenon w miejsce standardowej żarówki h7
- Akcesoryjny wydech Leovince
Co do kolejnych rzeczy które muszę zrobić to :
- wymiana przedniej opony
- regulacja zaworów
- wymiana łańcuszka rozrządu bo coś delikatnie stuka w przedziale 2 tyś 4 tyś obrotów..
A więc motor z 2005 r. pierwsza rejestracja w Marcu motor przyjechał ze stanów gdzie był używany 3 lata w Polsce miał 2 właścicieli z czego ostatnio posiadał go 4 lata..
Motor ma przejechane nie całe 29tyś km... I patrząc na jego stan ten przebieg wydaje się być oryginalny.. tak tak pewnie mnie wyśmiejecie ale na prawdę sam byłem zdziwiony w jakimdobrym stanie jest ten motocykl jak pojechałem go oglądnąć...
Po ściągnięciu owiewek okazało się że wszystkie są oryginalne i nie spawane co w naszych czasach jest wręcz niewiarygodne..
Ale tak czy siak motor kiedyś był przewrócony na lewą stronę bo owiewka jest pomalowana i jest zarysowana osłona rozrusznika + zamalowana..
Aczkolwiek ograniczniki skrętu nie mają żadnych wgnieceń więc wydaje mi się że motor nie miał innej mniejszej czy większej przygody..
Po tym jak motor zaparkował u mnie w garaży 23.07.2016 wymieniłem:
- Olej na Motul 7100 10w40 syntetyk + filtr
- Płyn chłodniczy
- Łańcuch
- Zębatki
- Założyłem zenon w miejsce standardowej żarówki h7
- Akcesoryjny wydech Leovince
Co do kolejnych rzeczy które muszę zrobić to :
- wymiana przedniej opony
- regulacja zaworów
- wymiana łańcuszka rozrządu bo coś delikatnie stuka w przedziale 2 tyś 4 tyś obrotów..