2008 GSX-R 750 - Kenet
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
2008 GSX-R 750 - Kenet
Miałem zostać w tym sezonie z K4, ale kolega postanowił sprzedać swój sprzęt, więc szybka akcja i stałem się posiadaczem K8 750
Krótka metryczka:
Przebieg: 46 tys.
Silnik: seria
Zawias: seria po pełnym serwisie w marcu - dodatkowo nowe łożysko główki ramy, łożyska kół, regulacja luzów zaworowych, nowe uszczelki, świece, nowy napęd.
Dodatki: wyższa szyba (w sumie dostałem 3 różne), xenon, klamki regulowane, crashpady, stalowy oplot przód, wydech Ixil, usunięty katalizator, zmienione zębatki przód tył -1 +2 w stosunku do serii.
Do zrobienia - ogarnięcie sprzęta wizualnie bo jest po dwóch szlifach.
Motocykl kupiłem od kolegi w bardzo dobrej cenie. Znałem stan techniczny, więc nie przywiązując obecnie dużej wagi do strony wizualnej długo się nie zastanawiałem. Mega fajna zmiana po k4 - motocykl jakby mniejszy, pozycja bardziej mi odpowiada, prowadzenie bajka. Na obecnych zębatkach idzie okrutnie z każdego biegu, ale wracam z przednią do serii, bo trochę niższe obroty w trasie potrzebuję. Wydech (bo nie mogę tego nazwać tłumikiem) jest przeokrutnie głośny, ale przyznaję że dźwięk na wysokich obrotach epicki
Kilka fot:
A tak go słychać:
Jakoś niedługo pierwszy wypad na tor to coś napiszę więcej o prowadzeniu, na tę chwilę jestem zakochany
Pozdr.
Krótka metryczka:
Przebieg: 46 tys.
Silnik: seria
Zawias: seria po pełnym serwisie w marcu - dodatkowo nowe łożysko główki ramy, łożyska kół, regulacja luzów zaworowych, nowe uszczelki, świece, nowy napęd.
Dodatki: wyższa szyba (w sumie dostałem 3 różne), xenon, klamki regulowane, crashpady, stalowy oplot przód, wydech Ixil, usunięty katalizator, zmienione zębatki przód tył -1 +2 w stosunku do serii.
Do zrobienia - ogarnięcie sprzęta wizualnie bo jest po dwóch szlifach.
Motocykl kupiłem od kolegi w bardzo dobrej cenie. Znałem stan techniczny, więc nie przywiązując obecnie dużej wagi do strony wizualnej długo się nie zastanawiałem. Mega fajna zmiana po k4 - motocykl jakby mniejszy, pozycja bardziej mi odpowiada, prowadzenie bajka. Na obecnych zębatkach idzie okrutnie z każdego biegu, ale wracam z przednią do serii, bo trochę niższe obroty w trasie potrzebuję. Wydech (bo nie mogę tego nazwać tłumikiem) jest przeokrutnie głośny, ale przyznaję że dźwięk na wysokich obrotach epicki
Kilka fot:
A tak go słychać:
Jakoś niedługo pierwszy wypad na tor to coś napiszę więcej o prowadzeniu, na tę chwilę jestem zakochany
Pozdr.
- Szprota
- Nowy
- Posty: 33
- Rejestracja: 3 maja 2016, o 14:57
- Motocykl: brak
- Wymarzony motocykl: GSX-R 750
- Imię: Kuba
- Skąd: centrum
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Gratki chorowałem na niego w zeszłym sezonie jak był na alledrogo ale nie miałem wtedy hajsu. Zajebiste malowanie + elementy obklejone folią MEGA
Oby się dobrze sprawował
Oby się dobrze sprawował
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Wczoraj zmieniłem zębatkę przednią na seryjne 17 zębów. W konfiguracji -1 +2 pewnie dobrze by było na takim jastrzębiu czy radomiu, ale ja często w trasy latam i nie pasowały mi obroty ciągle powyżej 10+ na 6ce Dodatkowo zrobiliśmy testy z kolegi k7 1000 i o ile do okolic 220 było w miarę równo to powyżej już wyraźnie traciłem.
Pozdr
Pozdr
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
gratuluje jeszcze raz nabytku ! przebieg zacny ale jak dobra cena i znany sprzet to nie ma co sie zastanawiać niech dobrze służy !
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Przebieg jak przebieg, chociaż realny
- Starscream
- Posty: 538
- Rejestracja: 8 gru 2014, o 17:33
- Motocykl: k6 1LITR
- Wymarzony motocykl: BIAŁO CZERWONY
- Imię: Konrad
- Skąd: ŻAGAŃ FZG
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
No no fajne te 3/4 z kominem to chyba nawet db killer nie da sobie rady
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Okrutnie głośny jest ten wyfuk
- LukaszGsxr
- Nowy
- Posty: 43
- Rejestracja: 11 lis 2011, o 21:02
- Motocykl: 1000rr / SRAD 600
- Imię: Łukasz
- Skąd: Tarnowskie Góry
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Graty! Kosa sprzęt!
Dokładnie przebieg przynajmniej realny. Jak był w miarę serwisowany i będzie się dalej dbać o niego to 100 tys km zrobi spokojnie.
Jaki żarnik masz w tym xenonie (6000 czy 8000k?) bo okrutnie daje na niebiesko.
Dokładnie przebieg przynajmniej realny. Jak był w miarę serwisowany i będzie się dalej dbać o niego to 100 tys km zrobi spokojnie.
Jaki żarnik masz w tym xenonie (6000 czy 8000k?) bo okrutnie daje na niebiesko.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Ciężko powiedzieć, nie ja to montowałem i tak średnio widzi mi się z tym jeździć, ale przynajmniej coś widzę teraz w nocy jak jadę A i na długich tak często nie trzeba żeby kierowcy aut dobrze mnie widzieli.
-
- Posty: 1265
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
- Motocykl: Daytona 675
- Imię: Radek
- Skąd: Warszawa
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Co to za motocykl nad kolami zebatymi? Masz 2?
Edit:
Dobra, nvm, ucielo mi polowe zdjecia...
Edit:
Dobra, nvm, ucielo mi polowe zdjecia...
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Wreszcie przetestowany Zajebiście się latało, muszę chyba coś torowego w końcu podjąć na przyszły rok.
PS. Bardzo dziękuję za rady z tematu o przewozie moto na przyczepce - 2 pasy do zacisków i jeden na wahacz z tyłu i moto jak zamurowane w obie strony jechało.
- TomeK91
- Posty: 126
- Rejestracja: 12 paź 2015, o 09:02
- Motocykl: 954RR
- Imię: Tomek
- Skąd: Zduny
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Fajne ujęcie
Co to za obiekt Radom ???
Co to za obiekt Radom ???
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Tak, Radomring
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
no i nie strzeliłes porównania jak się śmigało k4 a jak k8 co na plus co na minus
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2008 GSX-R 750 - Kenet
Hmm w sumie to przede wszystkim lżej się kładzie K8 w zakręt - tak lekko, że jakbym parę razy kolanem nie zaparł na początku to bym się chyba położył. No i pozycja fajniejsza, moto mniejsze jakby, więc przy moim wzroście to na plus. Minusów nie dostrzegam poza tym, że ciężej się otworzyć na 100% mając świadomość większej wartości rynkowej sprzęta