Strona 4 z 4

Re: 2010 GSX-R 1000 L0

: 10 lis 2016, o 12:37
autor: kai
mennoc pisze:To jeszcze gumować nie możesz :-D

:( :( :(

Re: 2010 GSX-R 1000 L0

: 10 lis 2016, o 21:23
autor: pablogixer34
Każdy ma swoje zdanie, mam i ja, zamknięcie gumy to żaden wyznacznik szybkiego pokonania zakrętu. A z resztą - zapraszamy na Radków do Tomsona. Bez spiny i pozdro.

Re: 2010 GSX-R 1000 L0

: 11 lis 2016, o 11:37
autor: kai
pablogixer34 pisze:Każdy ma swoje zdanie, mam i ja, zamknięcie gumy to żaden wyznacznik szybkiego pokonania zakrętu. A z resztą - zapraszamy na Radków do Tomsona. Bez spiny i pozdro.
to poka swoje opony i gumy :mrgreen:

Re: 2010 GSX-R 1000 L0

: 11 lis 2016, o 12:07
autor: mennoc
Jaki trzeba miec Vmax na Radkow? Moje 220 da rade? :-D

Re: 2010 GSX-R 1000 L0

: 11 lis 2016, o 12:32
autor: kai
mennoc pisze:Jaki trzeba miec Vmax na Radkow? Moje 220 da rade? :-D
na sedlo 220 za malo, miedzy winklami po 260 mielismy jak jezdzilismy, wprawdzie inni motocyklisci potem nas pytali czyt jestesmy po*ebani, ale co tam :D

Re: 2010 GSX-R 1000 L0

: 13 lis 2016, o 12:20
autor: xxxhitmenxxx
kamir0014 pisze:Kozak sprzęt :D

Powiedz mi gdzie kupiłeś ten kombik ?
Od tego alegrowicza http://allegro.pl/show_user.php?uid=29024559 którego z czystym sumieniem mogę polecić, bo ma czasem nowe stroje w cenie używanych. Tak było z moim, kombi kupione używane, ale miało nie zerwaną metkę. Szukałem tanio jednoczęscowego, bo mam też drugi kombi z arlena dwuczęściowy i chciałem sprawdzić w którym się będzie lepiej jeździć ;P

Co do bixenona to będę robił go w https://hidretrofit.pl/ 450 zł przeróbka na soczewke bixenonową, no i do tego doliczyć trzeba jakiś mocny żarnik, bo obecny świeci mi na niebiesko, a wole czysto białe światło.

Re: 2010 GSX-R 1000 L0

: 27 lis 2016, o 12:27
autor: adasq86
Piękny sprzęt zazdroszczę