Legato motocykle

Moja <3 GSXR 1000 K6

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin działu
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.

Moja <3 GSXR 1000 K6

UNREAD_POSTprzez jarosikp » 28 wrz 2016, o 22:09

Rocznik moto: 2006
Pojemność: 999 cm

Witam,
Jestem szczęśliwym posiadaczem tej laleczki :)

Kilka fotek dzięki uprzejmości Maćka ( cooli )

https://zapodaj.net/2813cae345e14.jpg.html
https://zapodaj.net/c1692816d22b8.jpg.html
https://zapodaj.net/316c97e8cbc09.jpg.html
https://zapodaj.net/b2d78a5ca08aa.jpg.html
Avatar użytkownika
jarosikp
 
Posty: 303
Dołączył(a): 28 wrz 2016, o 19:11
Motocykl: GSX-R 1000 K6
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Piotr
Skąd: Zgierz

Re: Moja <3

UNREAD_POSTprzez Gofer » 28 wrz 2016, o 22:49

Niech służy :P Ale Kubis i tak ma głośniejszy wydech :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Gofer
 
Posty: 295
Dołączył(a): 28 lis 2014, o 19:24
Motocykl: GSXR 1K K9 BLACK
Wymarzony motocykl: nie trup
Imię: Dominik
Skąd: Wlkp

Re: Moja <3

UNREAD_POSTprzez zolnierzslu » 29 wrz 2016, o 19:57

No piekna sztunia :D
zolnierzslu
 
Posty: 384
Dołączył(a): 21 wrz 2015, o 09:32
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Paweł
Skąd: KNS

Re: Moja <3

UNREAD_POSTprzez pablogixer34 » 29 wrz 2016, o 20:55

Gofer napisał(a):Niech służy :P Ale Kubis i tak ma głośniejszy wydech :lol: :lol: :lol: :lol:


Chyba w Radkowie rano na kiblu hahaha

zacne moto, niech służy dalej!
Avatar użytkownika
pablogixer34
 
Posty: 914
Dołączył(a): 6 maja 2014, o 22:22
Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Paweł
Skąd: Koniec Świata

Re: Moja <3

UNREAD_POSTprzez jarosikp » 30 wrz 2016, o 01:52

pablogixer34 napisał(a):
Gofer napisał(a):Niech służy :P Ale Kubis i tak ma głośniejszy wydech :lol: :lol: :lol: :lol:


Chyba w Radkowie rano na kiblu hahaha

zacne moto, niech służy dalej!


Bardzo dziękuje za miłe słowa :)
Avatar użytkownika
jarosikp
 
Posty: 303
Dołączył(a): 28 wrz 2016, o 19:11
Motocykl: GSX-R 1000 K6
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Piotr
Skąd: Zgierz

Re: Moja <3

UNREAD_POSTprzez cooli » 17 paź 2016, o 21:38

pablogixer34 napisał(a):
Gofer napisał(a):Niech służy :P Ale Kubis i tak ma głośniejszy wydech :lol: :lol: :lol: :lol:


Chyba w Radkowie rano na kiblu hahaha

zacne moto, niech służy dalej!



w Radkowie Qubis walił prosto z kolektora w kibel. Dlatego był najgłośniejszy.
alkohol niszczy skórę... głównie na łokciach i kolanach.
Avatar użytkownika
cooli
 
Posty: 68
Dołączył(a): 22 lut 2015, o 20:49
Motocykl: Yamaha Grizzly 700
Imię: Maciej
Skąd: Gubin

Re: Moja <3

UNREAD_POSTprzez qubis » 18 paź 2016, o 20:56

Chyba cos pomyliłeś przyjacielu.. Zrałeś jak szalony a dupsko uratował ci stoperan 8-) :lol: wszyscy to wiedzą :lol:
Obrazek
qubis
 
Posty: 3030
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 19:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Re: Moja <3

UNREAD_POSTprzez ToMsOn » 19 paź 2016, o 09:50

O proszę to ty kupiłem te moto ad maćka :) Będziesz zadowolony to ci mogę zagwarantować :D Gratki z zakupu i bezawaryjnej jazdy życzę :)


PS
Cooli a gdzie ten filmik który kiedyś miałeś mi podesłać :mrgreen:
Avatar użytkownika
ToMsOn
 
Posty: 3113
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 21:48
Lokalizacja: Cała Polska
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>

Re: Moja <3

UNREAD_POSTprzez jarosikp » 21 paź 2016, o 11:46

ToMsOn napisał(a):O proszę to ty kupiłem te moto ad maćka :) Będziesz zadowolony to ci mogę zagwarantować :D Gratki z zakupu i bezawaryjnej jazdy życzę :)


PS
Cooli a gdzie ten filmik który kiedyś miałeś mi podesłać :mrgreen:



Tak to Ja :) Z moto już jestem bardzo zadowolny i jak przyjdzie nowy sezon to będę wniebowzięty :) Będę o nią dbać wieć bedzie bezawaryjna.
Avatar użytkownika
jarosikp
 
Posty: 303
Dołączył(a): 28 wrz 2016, o 19:11
Motocykl: GSX-R 1000 K6
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Piotr
Skąd: Zgierz

Re: Moja <3 GSXR 1000 K6

UNREAD_POSTprzez cezarypioro » 31 paź 2016, o 10:11

Jakbym już gdzieś widział podobną... :D Śliczna sztuka :)
Pozdro :)
Avatar użytkownika
cezarypioro
Nowy
Nowy
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 kwi 2016, o 00:02
Motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Cezary
Skąd: Łochów/Mazowieckie

Re: Moja <3 GSXR 1000 K6

UNREAD_POSTprzez jarosikp » 6 lis 2016, o 21:40

cezarypioro napisał(a):Jakbym już gdzieś widział podobną... :D Śliczna sztuka :)
Pozdro :)


Bliźniaczka jest u Ciebie w garażu :)
Avatar użytkownika
jarosikp
 
Posty: 303
Dołączył(a): 28 wrz 2016, o 19:11
Motocykl: GSX-R 1000 K6
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Piotr
Skąd: Zgierz

Re: Moja <3 GSXR 1000 K6

UNREAD_POSTprzez jarosikp » 9 lis 2016, o 11:12

Avatar użytkownika
jarosikp
 
Posty: 303
Dołączył(a): 28 wrz 2016, o 19:11
Motocykl: GSX-R 1000 K6
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Piotr
Skąd: Zgierz

Re: Moja <3 GSXR 1000 K6

UNREAD_POSTprzez jarosikp » 21 gru 2016, o 16:17

Nowe mocowanie wydechu R&G Racing:

Obrazek

Nowy TANKPAD:

Obrazek

STOMPGIP:

Obrazek

Plastiki oklejone folią:

Obrazek

Nowe obicie siedzeń, już nie turkusowe od Moto Tapicer Grzegorz Gnap:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie zrwacajcie uwagi na burdel w garażu :)
Avatar użytkownika
jarosikp
 
Posty: 303
Dołączył(a): 28 wrz 2016, o 19:11
Motocykl: GSX-R 1000 K6
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Piotr
Skąd: Zgierz

Re: Moja <3 GSXR 1000 K6

UNREAD_POSTprzez cezarypioro » 21 gru 2016, o 16:22

No nie mam pytań! Zazdroszczę :) Super zmiany :evil: :D
Avatar użytkownika
cezarypioro
Nowy
Nowy
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25 kwi 2016, o 00:02
Motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Cezary
Skąd: Łochów/Mazowieckie

Re: Moja <3 GSXR 1000 K6

UNREAD_POSTprzez chudy21 » 21 gru 2016, o 20:25

Siedzonko fajnie wygląda,boczki folią sam oklejałeś? trudno było?
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"
Avatar użytkownika
chudy21
 
Posty: 505
Dołączył(a): 8 cze 2015, o 17:58
Motocykl: Dzikser 750 k4
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Albert
Skąd: ddz

Następna strona

Powrót do Mój GSX-R!



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości