Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
kai
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Nieprzeczytany post
autor: kai » 1 kwie 2017, o 15:32
mirekm71 pisze:Ja i Poznań
Za 5lat. Są jakieś dwa rodzaje dbkilerow. Może któryś działa?
kumpel ma w k4 i jest ciut cichszy od mojego TBR, a moj tbr robi kolo 130 dB bez dbkillera, to jego pewnie ma ze 125. w poznaniu jest chyba 96 norma, to watpie ze znajdziesz taki dbkiller zeby ci o 30 zbil. chyab bys musial wylot skarpetami zapchac
//moglbys mi foty porobic + jakas instrukcje odnosnie tego reglera? jestem na etapie wymiany alternatora i pewnie regler tez sie shajcowal, to bym to sobie poprzenosil
-
mirekm71
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Nieprzeczytany post
autor: mirekm71 » 1 kwie 2017, o 15:54
A to na fejsie zobaczyłem, ktoś ma tak ładnie przerobione a mi się nie chciało szukać kwasowki, przyłożyłem oryginalny uchwyt i uznałem, ze moze być na jednej śrubie. Blacha jest raczej sprężysta to się nie ułamie, śruba długa naciągnięta to się nie odkręci. Jak mówiłem śruba i tuleja jest od silnika exup bo mam zdemontowany.
IMG_0502.JPG
IMG_0499.JPG
W kwestii wydechu to rozważam jeszcze wycięcie owiewki w okolicach katalizatora bo prawdę mówiąc to oryginalny wydech mi odpowiada.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
mirekm71
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Nieprzeczytany post
autor: mirekm71 » 1 kwie 2017, o 18:16
Kai oczywiście u Ciebia ta blacha trzyma jeszcze klakson, ja go wyrzuciłem.
-
kai
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Nieprzeczytany post
autor: kai » 2 kwie 2017, o 13:56
mirekm71 pisze:Kai oczywiście u Ciebia ta blacha trzyma jeszcze klakson, ja go wyrzuciłem.
mam two brothersa, wiec z klaksonow to proponuje sprzglo i manete do 12k rpm
-
mirekm71
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Nieprzeczytany post
autor: mirekm71 » 11 kwie 2017, o 00:18
Pierwsze jazdy zaliczone. Predkosci i zlozenia mniejsze niz na r6 ale i temperatury nizsze, opon nawet nie grzalem bo na poczatku tor byl mokry no i pierwszy wyjazd po zimie.
Przyznam, ze jezdzi mi sie wygodniej niz r6, jakby latwiej sie sklada i dol mimio, ze bez exupa tez jest niczego sobie. Gornego zakresu nie uzywalem, mysle, ze max 10-12 tys obr.
pobrane.jpg
image (2).jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Nieprzeczytany post
autor: ToMsOn » 11 kwie 2017, o 09:04
no to jak na nowe moto i pierwszy wypad całkiem całkiem
wiadomo trza się trochę przyzwyczaić normalna sprawa a z czasem będzie tylko lepiej
pozdro i powodzenia
-
mirekm71
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Nieprzeczytany post
autor: mirekm71 » 22 kwie 2017, o 18:25
Założone klamy pazzoracing. Oczywiście tanio kupione, używane i po szlifie ale bardziej zależało mi na posiadaniu zapasowych niż krótkich.
IMG_0541.JPG
Jeszcze będą potrzebne zapasowe kierownice i na gwałt Carbon na lewy dekiel.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
mirekm71
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Nieprzeczytany post
autor: mirekm71 » 19 cze 2017, o 23:37
Dawno nic nie było a wiec Gix dalej jeździ. Lekko drży przy hamowaniu wiec kupiłem tarcze używki i będę szukał przyczyny oraz po poprawieniu czasów wyrywa dziury w oponie. Prawdopodobnie za twardy tył- będę się musiał nauczyć regulować i za miękki przód bo przy hamowaniu trytytka na ladze zjechała 1cm od końca lagi. Ostatnio na zakończenie szkolenia był 45min wyścig. Bałem się, ze Gix nie przetrwa ale o dziwo udało się skończyć... Nie wiem tylko czy teraz nie rzezi jeszcze bardziej ale po 45 min czesc dźwięków miałem zainstalowane w głowie na stałe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Nieprzeczytany post
autor: MaciejX » 19 cze 2017, o 23:49
1cm od dołu lagi to moim zdaniem jest ok.
-
mirekm71
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Nieprzeczytany post
autor: mirekm71 » 20 cze 2017, o 00:00
Myslisz, ze pracuje jeszcze w tym zakresie? Wydaje mi sie, ze powinno byc ze 3 tak jak na zdjeciu.
-
MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Nieprzeczytany post
autor: MaciejX » 20 cze 2017, o 07:47
Moim zdaniem jest ok sam mniej więcej tak mam. Wiadomo że zawieszenie pracuje najlepiej w środkowym zakresie ale to jest prawie nie wykonalne i tak jak u ciebie nie dobija zawiecha podczas mocnego hamowania to jest ok
-
kai
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Nieprzeczytany post
autor: kai » 12 sie 2017, o 15:18
ja mialem centymetr od konca lagi i skrecilem pol obrotu jeszcze i mam teraz tak jak na zdjeciu
-
mirekm71
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Nieprzeczytany post
autor: mirekm71 » 12 sie 2017, o 16:50
Zaczalem hamowac na kamieniu to mi zyly na dloni wyszly od duszenia klamki, musialem przestawic klamke na regulacji i opaska spadla na pol cm od konca lagi. Ktorym regulowales? Dobiciem czy napieciem wstepnym? Cofanie sie na siedzonku tez odciazy przod?
-
kai
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Nieprzeczytany post
autor: kai » 13 sie 2017, o 23:19
mirekm71 pisze:Zaczalem hamowac na kamieniu to mi zyly na dloni wyszly od duszenia klamki, musialem przestawic klamke na regulacji i opaska spadla na pol cm od konca lagi. Ktorym regulowales? Dobiciem czy napieciem wstepnym? Cofanie sie na siedzonku tez odciazy przod?
dobiciem. ja na torze staralem sie heblowac zawsze z dupa do tylu, bo po prostu latwiej bylo mi sei potem skladac.
-
mirekm71
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Nieprzeczytany post
autor: mirekm71 » 14 sie 2017, o 01:06
Tez tak sadze, poza tym jak jestem przy zbiorniku to kolana mam ponizej stompow.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.