Gixxer 750 K8 BLACK
: 21 kwie 2017, o 15:12
Siemano!
Chciałbym przedstawić Wam mojego długo poszukiwanego, wymarzonego sprzęta. Udało się go kupić jakieś dwa tygodnie temu. Jeszcze raz dziękuję Tomsonowi za dobrą radę
Moto to 750 z 2008 roku. Ma jakies 30,5k nalotu, wydaje się realny patrząc na zużycie elementów.
Tak prezentował się podczas zakupu:
Przez tydzień pobytu w Wawie po zakupie i rozłąki z moto zamówiłem trochę gratów. Jak tylko zjechałem do domu na święta przesiedziałem całe trzy dni w garażu , które spędziłem na rozbieraniu, czyszczeniu i małych modyfikacjach.
Moto było prawie całe w oryginale, oprócz szybki, klamek, crashy ramy i mocowania tablicy.
Co już udało mi się przy nim zrobić:
-Wymiana wydechu na krótkiego Akrapa dedykowanego do K6-K7 (Kupiony u Leguta), razem z decatem i wywaleniem exup'a, wyczyszczenie wydechu bo był strasznie zapuszczony
-Założenie Xenona 6000K na mijania
-Oplot HEL przód typ F i tył i zalany Motul DOT 5.1 razem z czyszczeniem zacisków
-Wyczyszczenie napędu (o dziwo ma jeszcze niebieską spinkę) i jego okolic bo poprzedni właściciel tylko smarował, bez czyszczenia
-Dokupiłem stojak na przód, bo tył dostałem razem z moto
Tu podczas prac:
A tak wygląda już po wyżej wspomnianych modyfikacjach:
Dodatkowo załatwiłem sobie tablice indywidualną, więc jakby ktoś taką widział to ja
W planach jeszcze sporo modyfikacji
-Założenie niebieskich żarówek OSRAM Coll Blue Hyper+ na długie, już leżą w garazu
-Naklejenie stompgripów, które również kupiłem u Leguta
-Zakup naklejki na pólkę, nowego tankpada, bo ten jakiś porysowany i powycierany i naklejki na wlew, wszystko chyba na owiewkach24 zamówię, bo u nich w miarę fajnie wyglądające, chyba że ktoś ma lepsze propozycje
-Zmienić podświetlenie zegarów na białe, ale póki co męczę się ze śrubką trzymająca tarczę obrotomierza, obrobiony łeb :/
-Kolega zamówił chińskie krótkie klamki, bo te które są są paskudne, nie lubię długich, w bandicie miałem przez 2 lata i sprawowały się bardzo dobrze
-Ten sam kolega zamówił mi nakładkę na tył, bo niestety nie dostałem, a nie mam zamiaru płacić 200zl za kawałek plastiku
-Oddam znajomemu do zrobienia crashe na ośki przód i tył
-Muszę kupić jakiś bardziej przelotowy filtr powietrza, myślałem nad BMC od Niewidzialnego, ale coś się nie odzywa
-Zastanawiam się nad przyciemnieniem kloszy kierunków i tylnej lampy folia, rozważałem zakup dymionych, ale nie mogę znaleźć nic sensownego, może ktoś podrzuci linki
-Po tym wszystkim planuje oddać moto do Carrego na strojenie, mam nadzieję że Carry jak zwykle odwali kawał dobrej roboty
To by było chyba na tyle jak narazie
Przy rozbieraniu moto miałem trochę problemów, np. przez przypadek podłączyłem pompę paliwa do kostki od exup'a i moto nie nie robiło checka
Najgorszym jednak było odkręcenie prawego seta, żeby zamontować wydech. Poukręcałem łebki, rozwierciłem, dopiero pożyczony śrubokręt udarowy i wbicie większego torxa poskutkowało. Nie mam pojęcia kto był tak mądry żeby zrobić coś takiego:
Można powiedzieć, że jedno z moich marzeń się spełniło. Niedługo będę opisywał dalsze postępy, bo mam jeszcze chwilę czasu na dopieszczanie dopóki nie zrobię prawka na A
Chciałbym przedstawić Wam mojego długo poszukiwanego, wymarzonego sprzęta. Udało się go kupić jakieś dwa tygodnie temu. Jeszcze raz dziękuję Tomsonowi za dobrą radę
Moto to 750 z 2008 roku. Ma jakies 30,5k nalotu, wydaje się realny patrząc na zużycie elementów.
Tak prezentował się podczas zakupu:
Przez tydzień pobytu w Wawie po zakupie i rozłąki z moto zamówiłem trochę gratów. Jak tylko zjechałem do domu na święta przesiedziałem całe trzy dni w garażu , które spędziłem na rozbieraniu, czyszczeniu i małych modyfikacjach.
Moto było prawie całe w oryginale, oprócz szybki, klamek, crashy ramy i mocowania tablicy.
Co już udało mi się przy nim zrobić:
-Wymiana wydechu na krótkiego Akrapa dedykowanego do K6-K7 (Kupiony u Leguta), razem z decatem i wywaleniem exup'a, wyczyszczenie wydechu bo był strasznie zapuszczony
-Założenie Xenona 6000K na mijania
-Oplot HEL przód typ F i tył i zalany Motul DOT 5.1 razem z czyszczeniem zacisków
-Wyczyszczenie napędu (o dziwo ma jeszcze niebieską spinkę) i jego okolic bo poprzedni właściciel tylko smarował, bez czyszczenia
-Dokupiłem stojak na przód, bo tył dostałem razem z moto
Tu podczas prac:
A tak wygląda już po wyżej wspomnianych modyfikacjach:
Dodatkowo załatwiłem sobie tablice indywidualną, więc jakby ktoś taką widział to ja
W planach jeszcze sporo modyfikacji
-Założenie niebieskich żarówek OSRAM Coll Blue Hyper+ na długie, już leżą w garazu
-Naklejenie stompgripów, które również kupiłem u Leguta
-Zakup naklejki na pólkę, nowego tankpada, bo ten jakiś porysowany i powycierany i naklejki na wlew, wszystko chyba na owiewkach24 zamówię, bo u nich w miarę fajnie wyglądające, chyba że ktoś ma lepsze propozycje
-Zmienić podświetlenie zegarów na białe, ale póki co męczę się ze śrubką trzymająca tarczę obrotomierza, obrobiony łeb :/
-Kolega zamówił chińskie krótkie klamki, bo te które są są paskudne, nie lubię długich, w bandicie miałem przez 2 lata i sprawowały się bardzo dobrze
-Ten sam kolega zamówił mi nakładkę na tył, bo niestety nie dostałem, a nie mam zamiaru płacić 200zl za kawałek plastiku
-Oddam znajomemu do zrobienia crashe na ośki przód i tył
-Muszę kupić jakiś bardziej przelotowy filtr powietrza, myślałem nad BMC od Niewidzialnego, ale coś się nie odzywa
-Zastanawiam się nad przyciemnieniem kloszy kierunków i tylnej lampy folia, rozważałem zakup dymionych, ale nie mogę znaleźć nic sensownego, może ktoś podrzuci linki
-Po tym wszystkim planuje oddać moto do Carrego na strojenie, mam nadzieję że Carry jak zwykle odwali kawał dobrej roboty
To by było chyba na tyle jak narazie
Przy rozbieraniu moto miałem trochę problemów, np. przez przypadek podłączyłem pompę paliwa do kostki od exup'a i moto nie nie robiło checka
Najgorszym jednak było odkręcenie prawego seta, żeby zamontować wydech. Poukręcałem łebki, rozwierciłem, dopiero pożyczony śrubokręt udarowy i wbicie większego torxa poskutkowało. Nie mam pojęcia kto był tak mądry żeby zrobić coś takiego:
Można powiedzieć, że jedno z moich marzeń się spełniło. Niedługo będę opisywał dalsze postępy, bo mam jeszcze chwilę czasu na dopieszczanie dopóki nie zrobię prawka na A