Strona 1 z 5

Gixxer 750 K8 BLACK

: 21 kwie 2017, o 15:12
autor: MrTrash
Siemano!
Chciałbym przedstawić Wam mojego długo poszukiwanego, wymarzonego sprzęta. Udało się go kupić jakieś dwa tygodnie temu. Jeszcze raz dziękuję Tomsonowi za dobrą radę :D
Moto to 750 z 2008 roku. Ma jakies 30,5k nalotu, wydaje się realny patrząc na zużycie elementów.
Tak prezentował się podczas zakupu:
Obrazek
Przez tydzień pobytu w Wawie po zakupie i rozłąki z moto zamówiłem trochę gratów. Jak tylko zjechałem do domu na święta przesiedziałem całe trzy dni w garażu :lol:, które spędziłem na rozbieraniu, czyszczeniu i małych modyfikacjach.
Moto było prawie całe w oryginale, oprócz szybki, klamek, crashy ramy i mocowania tablicy.
Co już udało mi się przy nim zrobić:
-Wymiana wydechu na krótkiego Akrapa dedykowanego do K6-K7 (Kupiony u Leguta), razem z decatem i wywaleniem exup'a, wyczyszczenie wydechu bo był strasznie zapuszczony
Obrazek
-Założenie Xenona 6000K na mijania
-Oplot HEL przód typ F i tył i zalany Motul DOT 5.1 razem z czyszczeniem zacisków
-Wyczyszczenie napędu (o dziwo ma jeszcze niebieską spinkę) i jego okolic bo poprzedni właściciel tylko smarował, bez czyszczenia
-Dokupiłem stojak na przód, bo tył dostałem razem z moto
Tu podczas prac:
Obrazek

A tak wygląda już po wyżej wspomnianych modyfikacjach:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodatkowo załatwiłem sobie tablice indywidualną, więc jakby ktoś taką widział to ja :D
Obrazek

W planach jeszcze sporo modyfikacji :D
-Założenie niebieskich żarówek OSRAM Coll Blue Hyper+ na długie, już leżą w garazu
-Naklejenie stompgripów, które również kupiłem u Leguta
-Zakup naklejki na pólkę, nowego tankpada, bo ten jakiś porysowany i powycierany i naklejki na wlew, wszystko chyba na owiewkach24 zamówię, bo u nich w miarę fajnie wyglądające, chyba że ktoś ma lepsze propozycje
-Zmienić podświetlenie zegarów na białe, ale póki co męczę się ze śrubką trzymająca tarczę obrotomierza, obrobiony łeb :/
-Kolega zamówił chińskie krótkie klamki, bo te które są są paskudne, nie lubię długich, w bandicie miałem przez 2 lata i sprawowały się bardzo dobrze
-Ten sam kolega zamówił mi nakładkę na tył, bo niestety nie dostałem, a nie mam zamiaru płacić 200zl za kawałek plastiku
-Oddam znajomemu do zrobienia crashe na ośki przód i tył
-Muszę kupić jakiś bardziej przelotowy filtr powietrza, myślałem nad BMC od Niewidzialnego, ale coś się nie odzywa
-Zastanawiam się nad przyciemnieniem kloszy kierunków i tylnej lampy folia, rozważałem zakup dymionych, ale nie mogę znaleźć nic sensownego, może ktoś podrzuci linki
-Po tym wszystkim planuje oddać moto do Carrego na strojenie, mam nadzieję że Carry jak zwykle odwali kawał dobrej roboty

To by było chyba na tyle jak narazie :D

Przy rozbieraniu moto miałem trochę problemów, np. przez przypadek podłączyłem pompę paliwa do kostki od exup'a :roll: i moto nie nie robiło checka :lol:
Najgorszym jednak było odkręcenie prawego seta, żeby zamontować wydech. Poukręcałem łebki, rozwierciłem, dopiero pożyczony śrubokręt udarowy i wbicie większego torxa poskutkowało. Nie mam pojęcia kto był tak mądry żeby zrobić coś takiego:
Obrazek

Można powiedzieć, że jedno z moich marzeń się spełniło. Niedługo będę opisywał dalsze postępy, bo mam jeszcze chwilę czasu na dopieszczanie dopóki nie zrobię prawka na A :D

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 21 kwie 2017, o 19:38
autor: mirekm71
Śruby do setów są chyba z gownolitu. Oryginalne są miękkie, dokupiłem z kwasowki i tez słabe.
Klamki krótkie założyłem używane po szlifie bo bardziej mi zależało na zapasowych niż na innych. Piękny sprzet.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 21 kwie 2017, o 20:40
autor: SzymonGSXR
mirekm71 pisze:Śruby do setów są chyba z gownolitu. Oryginalne są miękkie, dokupiłem z kwasowki i tez słabe.
Klamki krótkie założyłem używane po szlifie bo bardziej mi zależało na zapasowych niż na innych. Piękny sprzet.
To nie wina śrub,tylko używanych kluczy do ich odkręcania. Wystarczy lekko wyrobiony klucz który luźno wchodzi w gniazdo w śrubie i je rozpierdala.Po kilku odkręceniach takim kluczem śruby nadają się tylko na śmietnik.

Co do moto to mnie się podoba. :D

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 21 kwie 2017, o 21:04
autor: matix19
bardzo ładny i dobre modyfikacje, czekam na efekt końcowy ;)

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 21 kwie 2017, o 21:15
autor: greg87c
Bardzo ładny gixxxx, a co do wydechu to urywa suty! :)

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 21 kwie 2017, o 21:24
autor: TwisterGSXR
ile płaciłeś za akrapa ?

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 21 kwie 2017, o 21:42
autor: optimus46
Bardzo ładnie dopieszczony egzemplarz!
Gratuluję i pozdrawiam ;)

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 21 kwie 2017, o 21:45
autor: MrTrash
SzymonGSXR pisze: To nie wina śrub,tylko używanych kluczy do ich odkręcania. Wystarczy lekko wyrobiony klucz który luźno wchodzi w gniazdo w śrubie i je rozpierdala.Po kilku odkręceniach takim kluczem śruby nadają się tylko na śmietnik.
Klucze mam dobre tylko po srubach bylo widac ze ktos juz sie z nimi meczyl.
TwisterGSXR pisze:ile płaciłeś za akrapa ?
Dalem 2300 ze znizka dla forum u Leguta. Szczerze mowiac jeszcze nie mialem okazji posluvhac jak chodzi podczas jazdy, ale juz na postoju robi mega robote. Jak odkreci sie do 10k to stojac za moto az uszy bola :D

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 22 kwie 2017, o 09:18
autor: mkr
Akrap robi robote mam identycznego też od leguta. Będziesz zadowolony. Chyba zrobię jak ty i odkręce te tylne sety bo wygląda jeszcze lepiej.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 22 kwie 2017, o 09:35
autor: ToMsOn
naprawdę fajnie o niego zadbałeś i od razu zmienił się nie do poznania :) dobre inwestycję :d jeszcze tylko ta nakładka i będzie mega

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 23 kwie 2017, o 12:44
autor: MrTrash
Ciesze się, że się podoba :D
Zastanawiam się czy po strojeniu u Carrego, będzie walił ogniem jak ten Link :twisted: W sumie jeszcze nie wiem jak jest teraz :)

Co do setów to wydaje mi się, że jak już dostanę prawko to wrócą, bo koleżanki nie dają mi spokoju :lol: "Co Ty będziesz tak sam jeździł?" 8-)

Ma ktoś może namiar na jakieś dobre dymione klosze kierunków i tylną lampę? Narazie spróbuję okleić je folią i zobaczę jaki będzie efekt.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 23 kwie 2017, o 13:11
autor: faza20
MrTrash pisze: Zastanawiam się czy po strojeniu u Carrego, będzie walił ogniem jak ten Link :twisted: W sumie jeszcze nie wiem jak jest teraz :)
Tak lub podobnie będzie walił ogniem przed strojeniem (szczególnie jak mu dołożysz filtr powietrza o wyższej przepustowości).
Po strojeniu powinno sie uspokoić.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 23 kwie 2017, o 22:14
autor: mkr
Z filtrem K&N Akrap wali u mnie ogniem. Po strojeniu już nie będzie tego efektu. O kierunki zapytaj w o24.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 23 kwie 2017, o 22:40
autor: mirekm71
mkr pisze:Z filtrem K&N Akrap wali u mnie ogniem. Po strojeniu już nie będzie tego efektu. O kierunki zapytaj w o24.
Na przelocie? Zawsze troche nieprzepalonego paliwa znajdzie sie w wydechu i jak jest kat to jest w miare kulturalnie a jak przelot to jest ogien.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 23 kwie 2017, o 22:43
autor: pablogixer34
piękny sprzęt i akrap pod setem to jest to - oby służył