Strona 3 z 5

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 13 maja 2017, o 21:04
autor: MrTrash
Pierwszygixerk1 pisze:Ale o co chodzi ? Że zlikwidowałeś rezerwę z licznika? Ale super :lol: ;)
Nie wiem czy Ty tak na serio, czy udajesz głupa ale odpowiem :lol:
Chodzi o zmianę koloru podświetlenia licznika z czerwonego na biały. Rezerwa i CHECK świeciły się bo nie był podpięty zbiornik.

Tutaj porównanie każdego stopnia świecenia. Wydaje mi się, że świeci trochę ciemniej niż czerwony, ale przynajmniej nie wali po oczach.
zegary.jpg
Napisałem mały poradnik a propos zmiany koloru, gdyby ktoś też chciał się pobawić.
Poradnik

Ponad to mam na sprzedaż trochę gratów, które wymontowałem z gixa (wszystko co na fotce):
20170513_192704.jpg
-Tłumik końcowy, ma jakieś ryski ale nie w metalu tylko na powierzchni, raczej do wyczyszczenia
-Silniczek EXUP, jak go wymontowywałem był sprawny, razem z linkami i mocowaniami + jakieś śrubki
-Oryginalną klamkę sprzęgła
TwisterGSXR pisze:Jest jakaś regulacja natężenia podświetlenia zegarów ? Jestem nowy gixach...

Jakie żarówki są w gixach ? pozycje w5w(?) i halogen jaki ?
Jeśli dobrze kojarzę to dopiero od K8 można zmienić natężenie podświetlenia, na zdjęciach wyżej możesz zobaczyć. Wybiera się tą opcje tak jak Trip 1 i 2 i zmienia drugim przyciskiem.
Co do żarówek to wszystko masz w serwisówce do swojego moto, w każdym może być inaczej.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 14 maja 2017, o 07:14
autor: krzysieklw1980
Wg mnie natężenie jest w sam raz.
Taki kolor jest w litrowym k8 oryginalnie a w 600 i 750 dali ten czerwony który w nocy wali po oczach jak spawarka.
Trochę roboty z tym jest ale efekt końcowy to rekompensuje.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 14 maja 2017, o 21:46
autor: Pierwszygixerk1
No oczywiście że głupa :) Widzę,widzę zajebiście to wgląda dodatkowe fotki nie potrzebne :) a moto to już w ogóle super, bardzo mi się podoba ten model

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 7 lip 2017, o 19:48
autor: MrTrash
Dawno nie było aktualizacji, bo sesja i trochę spraw na głowie zabierały dużo czasu. Jednak nareszcie znalazłem go troche, żeby coś naskrobać. Przez ten czas dużo się działo i może tego nie widać, ale dużo się zmieniło.

Na początku czerwca do moto wpadł filtr powietrza BMC, więc całość była już gotowa do strojenia. Umówiłem się z Carrym i Przemkiem Badowskim. Gix został wystrojony na hamowni, praktycznie na całym zakresie obrotów i TPS zostało odjęte paliwo. Oprócz tego Carry zrobił: obniżenie temp. wiatraka o 5C, TRE, utwardzenie amora, wyłączenie immo, wyłączenie PAIR'a. Piszę to już ponad miesiąc później więc mogę opisać wrażenia. Ogólnie moto jest dużo żwawsze, nie ma żadnych problemów, spalanie spadło (da się zejść do 5l/100km przy przepisowej jeździe :lol: ), nie szarpie podczas jazdy na niskich obrotach no i w gixie obudził się mały szatan :twisted: ) Jestem bardzo zadowolony i jak najbardziej polecam. Bardzo mili i pozytywni ludzie :) Jak dobrze pamiętam po pierwszym pomiarze gix miał 120KM na kole.
Tu końcowy wykres:Obrazek
Odnośnie szatana to po strojeniu moto zaczęło walić ogniem jak głupie :D , przy każdym odpuszczeniu gazu na wyższych obrotach. Koledzy się nawet śmieją, że nie muszę hamulca naciskać, bo po strzałach wiedzą kiedy zwalniać i hamować :lol: Z takiego krótkiego Akrapa płomień sięga czasem aż za koło. Screen z filmiku: Obrazek
Z tego jestem bardzo zadowolony, bo efekt zajebisty, którego się nie spodziewałem, przed strojeniem tego nie było.

Oprócz tego po pewnym czasie zaczęła ciec lewa laga, więc trzeba było wymienić uszczelniacze. Zdecydowałem się na Vesrach, często stosowane na pierwszy montaż i olej Motul 7.5w i póki co jestem zadowolony, jest delikatnie twardziej, wcześniej dobijał mi przód na max napięciu wstępnym. Dodatkowo przy okazji dłubania przy moto wymieniłem olej na Motul 7100 10w40 oraz płyn chłodniczy również Motula.

Poza tym do gixa wpadły crashpady osi i rolki pod podnośnik. Wszystko to samoróbki, wytoczył mi je znajomy. Porządna robota, już nie jedno moto uratowały. Do samego podnośnika dorobił mi mocowania pod rolki. Widać je na pierwszej fotce poniżej.

Czas na kilka fotek.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ostatnie dwie fotki zrobione są przez Gabryiela na Słonnych.
Ktoś mógłby mi powiedzieć czy pozycja na ostatniej fotce jest prawidłowa, czy trzeba coś poprawić?

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 7 lip 2017, o 20:20
autor: dziurekk
Pozycja jest zła. Powinieneś tułowiem być skierowany w stronę asfaltu czy też w tym samym kierunku co moto inaczej mówiąc, a nie robić kontrę.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 7 lip 2017, o 22:36
autor: kwas
Nie do końca bym sie zgodził że takie walenie ogniem to dobry obiaw. Ciekawe ile akrap to wytrzyma zanim sie rozjebie na nitach

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 7 lip 2017, o 22:45
autor: mirekm71
Pozycja nie jest zla tylko dziwnie to wyglada w miejscu gdzie jedzie sie prosto. Minimalnie jeszcze obrecz barkowa do zewnatrz.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 8 lip 2017, o 07:51
autor: mkr
Tak jak myślałem, że 750 po strojeniu wypluje około 120KM na kole. Ja Cerremu wysyłałem ECU i po pierwszym dniu też waliło ogniem po drugim wypadzie już sie uspokoiło i walnie z komina tylko po odjęciu gazu z wysokich obrotów bo wcześniej to nawet po wrzucaniu biegu do góry potrafiło jeb**ć. Moto to samo i Akrap.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 27 gru 2017, o 15:08
autor: jozek726
ja się właśnie zastanawiam czy nie zmontować tego krótkiego akrapa , na chwile obecną mam tego długiego ;)

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 4 sty 2018, o 14:44
autor: michal96
Krotki fajnie wyglada fajnie ale jest pewnie mega glosny :p

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 4 sty 2018, o 16:29
autor: MrTrash
Józek nie masz się co zastanawiać, tylko sprzedać co masz i brać krótkiego. Jak dla mnie idealny wydech do tego moto pod względem wyglądu i dźwięku. Dźwięk jest niesamowity, odpowiednio głośny, podczas jazdy sam słyszę przyjemne wycie, za to wszyscy na około już mówią, że drze jape konkretnie. Na niskich obrotach mruczy basikiem ale na wysokich to już inna bajka, typowy ścig. Chociaż pod względem głośności i tak nie przebije mojego bandita z ixilem :lol: Cały sezon przejeździłem, nie raz policja zwracała uwagę, żeby robić mniejszy terror w nocy, ale dowód nadal mam, więc raczej jest git.

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 4 sty 2018, o 17:17
autor: jozek726
MrTrash pisze:Józek nie masz się co zastanawiać, tylko sprzedać co masz i brać krótkiego. Jak dla mnie idealny wydech do tego moto pod względem wyglądu i dźwięku. Dźwięk jest niesamowity, odpowiednio głośny, podczas jazdy sam słyszę przyjemne wycie, za to wszyscy na około już mówią, że drze jape konkretnie. Na niskich obrotach mruczy basikiem ale na wysokich to już inna bajka, typowy ścig. Chociaż pod względem głośności i tak nie przebije mojego bandita z ixilem :lol: Cały sezon przejeździłem, nie raz policja zwracała uwagę, żeby robić mniejszy terror w nocy, ale dowód nadal mam, więc raczej jest git.
Właśnie takiego potwierdzenia potrzebowałem, że warto brać :) cena jak za nowy też nie jest jakoś mega wygórowana :)

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 5 sty 2018, o 06:35
autor: Westbam
Też mnie akrap krótki ciągnie - ale jeszcze swojego IXIL'a sprawdzę jak chodzi bez DB killerów :)
ewentualnie fajną opcja jest krótki TwoBrothers

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 5 sty 2018, o 11:53
autor: chudy21
Westbam pisze:Też mnie akrap krótki ciągnie - ale jeszcze swojego IXIL'a sprawdzę jak chodzi bez DB killerów :)
ewentualnie fajną opcja jest krótki TwoBrothers
bierz krótkiego tb,to sieje rozpierdol :D

Re: Gixxer 750 K8 BLACK

: 6 sty 2018, o 00:08
autor: michal96
Na jazde na krotkie odleglosci okej ale na trase czacha dymi :p ja mam pelny arrow ale dlugi komin to jest okej basowo i nie za glosno. Kiedys w f2ce mialem Sebringa dlugiego to ryl banke ladnie :d byl lepszy bas niz na tym co mam w gixie