Gixxer 750 K8 BLACK
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- MrTrash
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
- Motocykl: GSX-R 750 K8
- Wymarzony motocykl: Jest :D
- Imię: Tomasz
- Skąd: Zamość
Gixxer 750 K8 BLACK
Siemano!
Chciałbym przedstawić Wam mojego długo poszukiwanego, wymarzonego sprzęta. Udało się go kupić jakieś dwa tygodnie temu. Jeszcze raz dziękuję Tomsonowi za dobrą radę
Moto to 750 z 2008 roku. Ma jakies 30,5k nalotu, wydaje się realny patrząc na zużycie elementów.
Tak prezentował się podczas zakupu:
Przez tydzień pobytu w Wawie po zakupie i rozłąki z moto zamówiłem trochę gratów. Jak tylko zjechałem do domu na święta przesiedziałem całe trzy dni w garażu , które spędziłem na rozbieraniu, czyszczeniu i małych modyfikacjach.
Moto było prawie całe w oryginale, oprócz szybki, klamek, crashy ramy i mocowania tablicy.
Co już udało mi się przy nim zrobić:
-Wymiana wydechu na krótkiego Akrapa dedykowanego do K6-K7 (Kupiony u Leguta), razem z decatem i wywaleniem exup'a, wyczyszczenie wydechu bo był strasznie zapuszczony
-Założenie Xenona 6000K na mijania
-Oplot HEL przód typ F i tył i zalany Motul DOT 5.1 razem z czyszczeniem zacisków
-Wyczyszczenie napędu (o dziwo ma jeszcze niebieską spinkę) i jego okolic bo poprzedni właściciel tylko smarował, bez czyszczenia
-Dokupiłem stojak na przód, bo tył dostałem razem z moto
Tu podczas prac:
A tak wygląda już po wyżej wspomnianych modyfikacjach:
Dodatkowo załatwiłem sobie tablice indywidualną, więc jakby ktoś taką widział to ja
W planach jeszcze sporo modyfikacji
-Założenie niebieskich żarówek OSRAM Coll Blue Hyper+ na długie, już leżą w garazu
-Naklejenie stompgripów, które również kupiłem u Leguta
-Zakup naklejki na pólkę, nowego tankpada, bo ten jakiś porysowany i powycierany i naklejki na wlew, wszystko chyba na owiewkach24 zamówię, bo u nich w miarę fajnie wyglądające, chyba że ktoś ma lepsze propozycje
-Zmienić podświetlenie zegarów na białe, ale póki co męczę się ze śrubką trzymająca tarczę obrotomierza, obrobiony łeb :/
-Kolega zamówił chińskie krótkie klamki, bo te które są są paskudne, nie lubię długich, w bandicie miałem przez 2 lata i sprawowały się bardzo dobrze
-Ten sam kolega zamówił mi nakładkę na tył, bo niestety nie dostałem, a nie mam zamiaru płacić 200zl za kawałek plastiku
-Oddam znajomemu do zrobienia crashe na ośki przód i tył
-Muszę kupić jakiś bardziej przelotowy filtr powietrza, myślałem nad BMC od Niewidzialnego, ale coś się nie odzywa
-Zastanawiam się nad przyciemnieniem kloszy kierunków i tylnej lampy folia, rozważałem zakup dymionych, ale nie mogę znaleźć nic sensownego, może ktoś podrzuci linki
-Po tym wszystkim planuje oddać moto do Carrego na strojenie, mam nadzieję że Carry jak zwykle odwali kawał dobrej roboty
To by było chyba na tyle jak narazie
Przy rozbieraniu moto miałem trochę problemów, np. przez przypadek podłączyłem pompę paliwa do kostki od exup'a i moto nie nie robiło checka
Najgorszym jednak było odkręcenie prawego seta, żeby zamontować wydech. Poukręcałem łebki, rozwierciłem, dopiero pożyczony śrubokręt udarowy i wbicie większego torxa poskutkowało. Nie mam pojęcia kto był tak mądry żeby zrobić coś takiego:
Można powiedzieć, że jedno z moich marzeń się spełniło. Niedługo będę opisywał dalsze postępy, bo mam jeszcze chwilę czasu na dopieszczanie dopóki nie zrobię prawka na A
Chciałbym przedstawić Wam mojego długo poszukiwanego, wymarzonego sprzęta. Udało się go kupić jakieś dwa tygodnie temu. Jeszcze raz dziękuję Tomsonowi za dobrą radę
Moto to 750 z 2008 roku. Ma jakies 30,5k nalotu, wydaje się realny patrząc na zużycie elementów.
Tak prezentował się podczas zakupu:
Przez tydzień pobytu w Wawie po zakupie i rozłąki z moto zamówiłem trochę gratów. Jak tylko zjechałem do domu na święta przesiedziałem całe trzy dni w garażu , które spędziłem na rozbieraniu, czyszczeniu i małych modyfikacjach.
Moto było prawie całe w oryginale, oprócz szybki, klamek, crashy ramy i mocowania tablicy.
Co już udało mi się przy nim zrobić:
-Wymiana wydechu na krótkiego Akrapa dedykowanego do K6-K7 (Kupiony u Leguta), razem z decatem i wywaleniem exup'a, wyczyszczenie wydechu bo był strasznie zapuszczony
-Założenie Xenona 6000K na mijania
-Oplot HEL przód typ F i tył i zalany Motul DOT 5.1 razem z czyszczeniem zacisków
-Wyczyszczenie napędu (o dziwo ma jeszcze niebieską spinkę) i jego okolic bo poprzedni właściciel tylko smarował, bez czyszczenia
-Dokupiłem stojak na przód, bo tył dostałem razem z moto
Tu podczas prac:
A tak wygląda już po wyżej wspomnianych modyfikacjach:
Dodatkowo załatwiłem sobie tablice indywidualną, więc jakby ktoś taką widział to ja
W planach jeszcze sporo modyfikacji
-Założenie niebieskich żarówek OSRAM Coll Blue Hyper+ na długie, już leżą w garazu
-Naklejenie stompgripów, które również kupiłem u Leguta
-Zakup naklejki na pólkę, nowego tankpada, bo ten jakiś porysowany i powycierany i naklejki na wlew, wszystko chyba na owiewkach24 zamówię, bo u nich w miarę fajnie wyglądające, chyba że ktoś ma lepsze propozycje
-Zmienić podświetlenie zegarów na białe, ale póki co męczę się ze śrubką trzymająca tarczę obrotomierza, obrobiony łeb :/
-Kolega zamówił chińskie krótkie klamki, bo te które są są paskudne, nie lubię długich, w bandicie miałem przez 2 lata i sprawowały się bardzo dobrze
-Ten sam kolega zamówił mi nakładkę na tył, bo niestety nie dostałem, a nie mam zamiaru płacić 200zl za kawałek plastiku
-Oddam znajomemu do zrobienia crashe na ośki przód i tył
-Muszę kupić jakiś bardziej przelotowy filtr powietrza, myślałem nad BMC od Niewidzialnego, ale coś się nie odzywa
-Zastanawiam się nad przyciemnieniem kloszy kierunków i tylnej lampy folia, rozważałem zakup dymionych, ale nie mogę znaleźć nic sensownego, może ktoś podrzuci linki
-Po tym wszystkim planuje oddać moto do Carrego na strojenie, mam nadzieję że Carry jak zwykle odwali kawał dobrej roboty
To by było chyba na tyle jak narazie
Przy rozbieraniu moto miałem trochę problemów, np. przez przypadek podłączyłem pompę paliwa do kostki od exup'a i moto nie nie robiło checka
Najgorszym jednak było odkręcenie prawego seta, żeby zamontować wydech. Poukręcałem łebki, rozwierciłem, dopiero pożyczony śrubokręt udarowy i wbicie większego torxa poskutkowało. Nie mam pojęcia kto był tak mądry żeby zrobić coś takiego:
Można powiedzieć, że jedno z moich marzeń się spełniło. Niedługo będę opisywał dalsze postępy, bo mam jeszcze chwilę czasu na dopieszczanie dopóki nie zrobię prawka na A
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Śruby do setów są chyba z gownolitu. Oryginalne są miękkie, dokupiłem z kwasowki i tez słabe.
Klamki krótkie założyłem używane po szlifie bo bardziej mi zależało na zapasowych niż na innych. Piękny sprzet.
Klamki krótkie założyłem używane po szlifie bo bardziej mi zależało na zapasowych niż na innych. Piękny sprzet.
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 2 wrz 2016, o 20:51
- Motocykl: GIXXER 600
- Imię: Szymon
- Skąd: Szczecin
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
To nie wina śrub,tylko używanych kluczy do ich odkręcania. Wystarczy lekko wyrobiony klucz który luźno wchodzi w gniazdo w śrubie i je rozpierdala.Po kilku odkręceniach takim kluczem śruby nadają się tylko na śmietnik.mirekm71 pisze:Śruby do setów są chyba z gownolitu. Oryginalne są miękkie, dokupiłem z kwasowki i tez słabe.
Klamki krótkie założyłem używane po szlifie bo bardziej mi zależało na zapasowych niż na innych. Piękny sprzet.
Co do moto to mnie się podoba.
- matix19
- Posty: 1034
- Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
- Motocykl: ZX10R 3gen
- Wymarzony motocykl: RSV4
- Imię: Mateusz
- Skąd: Ostrołęka
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
bardzo ładny i dobre modyfikacje, czekam na efekt końcowy
- greg87c
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 29 sty 2017, o 15:13
- Motocykl: Suzuki GSX-R 1000 K8
- Wymarzony motocykl: BMW s1000RR
- Imię: Grzegorz
- Skąd: Terespol
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Bardzo ładny gixxxx, a co do wydechu to urywa suty!
'' 2 jest pierwszym przegranym''- Ayrton Senna
- TwisterGSXR
- Nowy
- Posty: 34
- Rejestracja: 7 mar 2017, o 21:44
- Motocykl: Suzuki GSX-R K6 750
- Wymarzony motocykl: Suzuki GSX-R
- Imię: Przemek
- Skąd: Łódź
- Lokalizacja: Łódź
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
ile płaciłeś za akrapa ?
- optimus46
- Posty: 426
- Rejestracja: 29 lis 2014, o 15:52
- Motocykl: GSX-R 600 L2
- Imię: Leszek
- Skąd: Rzym/Staszów
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Bardzo ładnie dopieszczony egzemplarz!
Gratuluję i pozdrawiam
Gratuluję i pozdrawiam
- MrTrash
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
- Motocykl: GSX-R 750 K8
- Wymarzony motocykl: Jest :D
- Imię: Tomasz
- Skąd: Zamość
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Klucze mam dobre tylko po srubach bylo widac ze ktos juz sie z nimi meczyl.SzymonGSXR pisze: To nie wina śrub,tylko używanych kluczy do ich odkręcania. Wystarczy lekko wyrobiony klucz który luźno wchodzi w gniazdo w śrubie i je rozpierdala.Po kilku odkręceniach takim kluczem śruby nadają się tylko na śmietnik.
Dalem 2300 ze znizka dla forum u Leguta. Szczerze mowiac jeszcze nie mialem okazji posluvhac jak chodzi podczas jazdy, ale juz na postoju robi mega robote. Jak odkreci sie do 10k to stojac za moto az uszy bolaTwisterGSXR pisze:ile płaciłeś za akrapa ?
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 gru 2014, o 12:16
- Motocykl: L0
- Imię: Grzesiek
- Skąd: R-m
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Akrap robi robote mam identycznego też od leguta. Będziesz zadowolony. Chyba zrobię jak ty i odkręce te tylne sety bo wygląda jeszcze lepiej.
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
naprawdę fajnie o niego zadbałeś i od razu zmienił się nie do poznania dobre inwestycję :d jeszcze tylko ta nakładka i będzie mega
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- MrTrash
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
- Motocykl: GSX-R 750 K8
- Wymarzony motocykl: Jest :D
- Imię: Tomasz
- Skąd: Zamość
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Ciesze się, że się podoba
Zastanawiam się czy po strojeniu u Carrego, będzie walił ogniem jak ten Link W sumie jeszcze nie wiem jak jest teraz
Co do setów to wydaje mi się, że jak już dostanę prawko to wrócą, bo koleżanki nie dają mi spokoju "Co Ty będziesz tak sam jeździł?"
Ma ktoś może namiar na jakieś dobre dymione klosze kierunków i tylną lampę? Narazie spróbuję okleić je folią i zobaczę jaki będzie efekt.
Zastanawiam się czy po strojeniu u Carrego, będzie walił ogniem jak ten Link W sumie jeszcze nie wiem jak jest teraz
Co do setów to wydaje mi się, że jak już dostanę prawko to wrócą, bo koleżanki nie dają mi spokoju "Co Ty będziesz tak sam jeździł?"
Ma ktoś może namiar na jakieś dobre dymione klosze kierunków i tylną lampę? Narazie spróbuję okleić je folią i zobaczę jaki będzie efekt.
- faza20
- Posty: 562
- Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
- Motocykl: MT-09
- Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
- Imię: Rafał
- Skąd: Gdańsk
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Tak lub podobnie będzie walił ogniem przed strojeniem (szczególnie jak mu dołożysz filtr powietrza o wyższej przepustowości).MrTrash pisze: Zastanawiam się czy po strojeniu u Carrego, będzie walił ogniem jak ten Link W sumie jeszcze nie wiem jak jest teraz
Po strojeniu powinno sie uspokoić.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 gru 2014, o 12:16
- Motocykl: L0
- Imię: Grzesiek
- Skąd: R-m
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Z filtrem K&N Akrap wali u mnie ogniem. Po strojeniu już nie będzie tego efektu. O kierunki zapytaj w o24.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
- Motocykl: K6 600
- Imię: Mirek
- Skąd: Brzeg
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
Na przelocie? Zawsze troche nieprzepalonego paliwa znajdzie sie w wydechu i jak jest kat to jest w miare kulturalnie a jak przelot to jest ogien.mkr pisze:Z filtrem K&N Akrap wali u mnie ogniem. Po strojeniu już nie będzie tego efektu. O kierunki zapytaj w o24.
- pablogixer34
- Posty: 914
- Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
- Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
- Wymarzony motocykl: Nowy
- Imię: Paweł
- Skąd: Koniec Świata
Re: Gixxer 750 K8 BLACK
piękny sprzęt i akrap pod setem to jest to - oby służył