Strona 3 z 4

Re: k4 750 by Zbk

: 25 maja 2018, o 12:04
autor: Zbk
Na początku założyłem go bez dBkillera i fakt nie szło wytrzymać. Po założeniu tego ustrojstwa jest całkiem spoko :)

Re: k4 750 by Zbk

: 25 maja 2018, o 14:47
autor: Dgrfst
Jakoś jakby nie był od tego moto.. ale może takie zdjęcie 8-)

Re: k4 750 by Zbk

: 25 maja 2018, o 14:50
autor: Zbk
Zrobię przy okazji jakieś lepsze zdjęcie to wstawię. Trochę musiałem pomodzić przy mocowaniu, żeby było ok, a tu foto jest po włożeniu od razu :) Wcześniej miałem wielką tubę więc wydaje mi się, że zmiana na plus :)

Re: k4 750 by Zbk

: 28 maja 2018, o 21:06
autor: Zbk
Z trochę innej perspektywy wygląda to tak. Co by życie miało smacek dziś w dobrej kasie trafił mi się dominator i pewnie jak będę się nudził to zrobię przekładkę :D więc gdyby ktoś był chętny na tego ze zdjęcia to raczej na dniach będzie leciał na sell

Obrazek

https://s22.postimg.cc/stkxd65k1/IMG_20 ... 104019.jpg

Re: k4 750 by Zbk

: 5 cze 2018, o 22:13
autor: Zbk
Panowie jak tam heble w Waszych giksach, modziliście coś czy śmigacie na stockowych ?

Ja musiałem zrobić zestaw naprawczy pompy. Co prawda akcja serwisowa była robiona, ale w 2012 i niestety już zdarzało jej się przepuszczać. Oplotu póki co nie zakładałem, żeby zobaczyć różnicę wynikającą z samej naprawy.

Przy okazji zmieniłem też olej i przeszedłem na 300V i zobaczymy jak będzie się sprawował.

Re: k4 750 by Zbk

: 5 cze 2018, o 22:15
autor: 515Bartek
u mnie narazie bez wiekszych zmian.... kontaktowalem sie z suzuki w piasecznie to moj gikserek nie mial jeszcze wymienianej pompy i na ta zmiane mnie zapraszaja.... jak narazie u mnie jedynie stalowy oplot na przodzie i pompa sprawuje sie znosnie... po 4 godzinach na torze zero zmian na klamce. ale zeby to byly dobre heble to nie moge powiedziec :)

Re: k4 750 by Zbk

: 5 cze 2018, o 22:30
autor: Zbk
Ja już w zeszłym roku w sumie zacząłem, od zmiany klocków i płynu, trochę to pomogło, ale czasami pompa przepuszczała i klamka lubiła wpaść głęboko a heble były wtedy gumowe. Po tej zmianie jak na razie ofc na plus, chociaż mimo wszystko przydało by się coś nieco ostrzejszego :) może w sezonie wrzucę jeszcze oplot chociaż nie wiem jak to zmieni charakterystykę bo nie mam porównania.

Widziałem, że niektórzy przekładają zaciski od 1000, może to nie jest kiepski pomysł.

To kiedy ruszasz na akcję do Piaseczna ? :)

Re: k4 750 by Zbk

: 5 cze 2018, o 22:32
autor: 515Bartek
jakbym mial zmieniac zaciski to raczej celowal w te od yamahy tak jak zrobil Maciekx :)

Re: k4 750 by Zbk

: 10 cze 2018, o 22:14
autor: Kenet
Pompa jest ok w gixie, zaciski są ch...we. Polecam zmianę na te z R1 do tego oplot i hebel będzie mistrz. Bo to co jest seryjnie w gixach na przestrzeni wielu lat to jest jakiś żart i nieporozumienie. Wymiana samej pompy na nową na tej akcji absolutnie nic nie zmienia, a jeśli cokolwiek to to jest tylko efekt placebo.

Re: k4 750 by Zbk

: 11 cze 2018, o 00:21
autor: MaciejX
Ciężki temat z tymi hamulcami w suzuki. Na dniach jeździłem kumpla k5 750 i ma tarcze hamulcowe zmienione na vesrach i pomimo dość miękkiej klamki heble są super i co lepsze są dużo mocniejsze niż moje z zaciskami od r1 bo u mnie klamka twarda pewna jednak trzeba mocniej naciskać klamkę niż u kunpla i mimo wszystko u niego mocniejszy jest hamulec

Re: k4 750 by Zbk

: 2 lip 2018, o 20:30
autor: Zbk
Zrobiłem przy hamulcach właściwie wszystko oprócz stalowego oplotu: nowe klocki, nowy płyn, zestaw naprawczy pompy. Sporo pomogła wymiana klamki na stockową bo okazało się, że ta akcesoryjna trochę "dawała dupy" :evil:

Wygląda na to, że będę stawiał na zacisk od r1, słyszałem dużo dobrego na temat takiego przeszczepu. Z tym, że pewnie zajmę się tym dopiero po sezonie, no chyba ,że nadarzy się jakaś okazja.

Re: k4 750 by Zbk

: 11 lip 2018, o 19:35
autor: Zbk
Ostatnio mało tu pisałem bo jestem mega zawalony robotą i innymi rozjazdami :geek: i jak już znajdę czas to jeżdżę albo coś robię przy motongu. Doszedłem w końcu do ładu z hamulcami, zmieniałem płyn i odpowietrzałem kilka razy, jak pisałem wyżej zrobiłem zestaw naprawczy pompy, rozbieranie i czyszczenie zacisków i stalowy oplot, sprzęt w końcu hamuje jak powinien.
W międzyczasie dojechałem swoje k3rr i sporo zastanawiałem się co włożyć, finalnie wybór padł na s21. Na razie mam je zbyt krótko, żeby coś powiedzieć, ale grono zadowolonych użytkowników tych gum jest tak duże, że myślę nie powinienem być rozczarowany. Przy okazji tej wymiany wrzuciłem też wentyle kontowe i to uważam za dobrą zmianę :) Jak będę się nudził to pomaluję sobie felgi bo delikatne odświeżenie im nie zaszkodzi.
Podczas ostatniego wyjazdu zauważyłem że zaczyna mi się trochę ślizgać manetka gazu, wygląda na to, że chińska barracuda wytrzymała rok i guma postanowiła puścić, także zachęcam każdego do refleksji nad sensem takiego zakupu. Na razie doraźnie to podkleję, a jak nadarzy się lepsza okazja to pewnie wrzucę domino, może z krótkim rollgazem jak dobrze pójdzie ..
W tym sezonie zrobiłem tylko około 3k km więc mam nadzieję, że uda się to nadrobić jeszcze 8-)

Re: k4 750 by Zbk

: 12 lip 2018, o 09:49
autor: Kenet
Jaka by maneta nie była - każdą warto zadrutować.

Re: k4 750 by Zbk

: 12 lip 2018, o 13:34
autor: chudy21
możesz rolgaz z r6 wrzucić,już będzie spora różnica ;)

Re: k4 750 by Zbk

: 12 lip 2018, o 14:39
autor: Zbk
chudy21 pisze:możesz rolgaz z r6 wrzucić,już będzie spora różnica ;)
dobry patent, dzięki ! rj11/rj15? to podchodzi bez większej rzeźby ?