k4 750 by Zbk

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 31 lip 2017, o 22:29

Witam Wszystkich ! :)

Od marca tego roku po oględzinach niezliczonej ilości er szóstek :roll: jestem posiadaczem gixa widocznego niżej:
20170715_165226.jpg
Model to k4 zarejestrowana w 2005 o pojemności 3/4. W dniu zakupu moto miało 31 580 km przebiegu obecnie jest to 37 235 km, a więc mimo tego, że wciąż mam wrażenie, że prawie nie jeżdżę to pękło już 6k km :) Sprzęt był już wcześniej znany na tym forum, miał swój prowadzony swój temat ( http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=12280 ), który ja postaram się kontynuować. Będę wpisywać tu wszystkie mody i naprawy, także te eksploatacyjne jakie zostały wykonane za mojej kadencji :) W najbliższym czasie uzupełnię to o zrobiłem do tej pory oraz wrzucę więcej zdjęć, a tymczasem zamieszczam jeszcze swoją "byłą ", która po bardzo udanym związku poszła w Świat :

DSC_0002_64.JPG
pozdrawiam Wszystkich,
Zbk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 1 sie 2017, o 22:57

Kontynuując wątek, po zakupie moto pokusiłem się o kilka zmian kosmetycznych, na pierwszy ogień poszły stompgripy, te na gixie były czarne i zasłaniały malowanie zbiornika paliwa co osobiście nie przypadło mi do gustu (foto poglądowe ze starymi stompami) :
FB_IMG_1489479057641.jpg
Nowe, transparentne są bardzo małe, pewnie z czasem dodam jeszcze jeden element ponieważ zostało mi spor materiału, jak to teraz wygląda widać w pierwszym poście.

Dorzuciłem też tankpad, którego nie było (sick ! nie sądziłem, że tak ciężko znaleźć jakiś fajny :) ), jedyne foto na, którym dobrze go widać:
Snapchat-802049509.jpg
Po tej drobnej kosmetyce coraz bardziej zaczęło mi się to wszystko podobać :) w pomiędzy czasie zakupiłem też amortyzator skrętu, którego w moto nie było. Zdecydowałem się na seryjny amorek po regeneracji i moim zdaniem bardzo dobrze spełnia swoje zadanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 1 sie 2017, o 23:02

..ale jeszcze jedna rzecz spędzała mi sen z powiek, a były to.. grzane manetki z którymi kupiłem Bike'a. Skojarzenia z turystykiem nie dały wypędzić się z głowy, a oprócz tego są one znacząco grubsze od standardowych manetek i przy dłuższej jeździe były dla mnie niekomfortowe, zdecydowałem się doraźnie na zakup innych, z którego póki co jestem bardzo zadowolony, a oto efekt:
20170715_153218.jpg
20170715_153225.jpg
20170715_153205 — kopia.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 1 sie 2017, o 23:19

Aby nie poprzestać na kosmetyce i zmianach wizualnych przy przebiegu 35 000 km wymieniłem łożysko główki ramy i były to jedne z lepiej wydanych pieniędzy w moim życiu :) Po tej zmianie motocykl o wiele pewniej się prowadzi, nie ma wyczuwalnych wibracji na kierownicy, wcześniej puszczając kierownicę przy prędkości ok 100km/h moto jechało prawidłowo, ale były widoczne spore drgania, odczuwalne też przy gwałtownym przyspieszaniu, teraz po wymianie i dociągnięciu jest super stabilnie :)

Kilka km później przy przebiegu 36 000 km zdecydowałem się na wymianę klocków z przodu, bike bardzo słabo hamował, zdecydowałem się wrzucić spieki TRW, klocki mega długo się docierają, ale jest widoczna różnica w drodze hamowania i reakcji klamki. Mimo to mam wrażenie, jakby układ był trochę zapowietrzony, niedługo będziemy szukać przyczyny, na ten moment obstawiam potrzebę regeneracji zacisków, a jak jest w rzeczywistości to już wkrótce się okaże.

W głowie jest już mnóstwo kolejnych planów i pomysłów, ale oczywiście i niestety nie wszystko na raz :)

Od początku posiadania moto każde tankowanie zapisuję w aplikacji, która oprócz średniego spalania itp pokazuje kilka ciekawostek :
Screenshot_2017-08-01-23-12-45.png
Screenshot_2017-08-01-23-13-32.png
Zgodnie z tym najlepsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 4,6l/100km (pełna turystyka :) ) a najgorsze 9,28 :) najsmutniejszy jest jednaj wykres pokazujący kasę wydaną na paliwo, doskonale można poznać na nim kiedy były ciepłe weekendy :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: kai » 7 sie 2017, o 17:11

dlatego takich zapisków się nei robi :D

przyjmujesz, że moto pali 6-12 w zależności od jazdy i tyle :D

Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 7 sie 2017, o 18:43

Trzeba cos razem polatać
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 7 sie 2017, o 22:07

kai pisze:dlatego takich zapisków się nei robi :D

przyjmujesz, że moto pali 6-12 w zależności od jazdy i tyle :D


Prowadzę to z czystej ciekawości i dla śladu przebiegów, wiadomo, że w moto spalanie nie jest jakimś istotnym parametrem :)
Dgrfst pisze:Trzeba cos razem polatać
ja zawsze spoko :)

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 7 sie 2017, o 22:16

Jakiś czas temu zamówiłem Crash Pady, ale niestety nie miałem kiedy ich zamontować :( w końcu dziś nadeszła okazja :)
20170807_202340.jpg
20170807_202354.jpg
Niestety w paczce, którą przyszły nie było kapsli zakrywających śruby montażowe, trochę przespałem temat, ale od razu dziś napisałem do sprzedającego i mam nadzieję, że uda się to uzupełnić :)

W tzw. międzyczasie los mnie rzucił na manowce i wstępnie pojutrze jestem umówiony na oględziny rj11. Zawsze chciałem to moto, ale myśl o rozstaniu z gixem już teraz napawa mnie smutkiem :cry: ale nie ma co uprzedzać faktów, zobaczymy co z tego będzie :? 8-)

pozdr :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 7 sie 2017, o 22:21

Renner. Też takie mam i też bez zaślepek. I już zgubiłem to logo ;-) Olo ma racje, trzeba się spiknąć pod Narodowym :-D

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 7 sie 2017, o 22:37

Dokładnie to rennery :) najdziwniejsze jest to, że na aukcji te zaślepki były:
d54b567a485f9d5f79e981cb3a95.jpg
Jak się nie da to może sam coś wykminię, bo póki to blask tej śruby bije z daleka po oczach :) chyba, że to kwestia przyzwyczajenia :)

a ustawka bardzo chętnie, można zrobić mały spocik :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
chudy21
Posty: 550
Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
Motocykl: Dzikser 750 k4
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Albert
Skąd: ddz

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: chudy21 » 7 sie 2017, o 23:00

urżnij wydzior o połowę bo straszy :D
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 7 sie 2017, o 23:07

chudy21 pisze:urżnij wydzior o połowę bo straszy :D
Miałem tak zrobić, ale wygląda na to, że to ori Leo, więc zamierzam go pogonić i wstawić coś innego :) ale to już raczej po sezonie zrobię dopiero :P

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 10 sie 2017, o 17:49

UpDate: Rj11-ka nie wypaliła, także związek z gixem kwitnie w najlepsze :)

Awatar użytkownika
pieterr
Posty: 279
Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
Motocykl: w końcu tyśonc
Imię: Pee
Skąd: Południe

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: pieterr » 11 sie 2017, o 11:53

Kurewsko długi ten wydech :D

Awatar użytkownika
Zbk
Posty: 94
Rejestracja: 28 lip 2017, o 17:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: k4 750 by Zbk

Nieprzeczytany post autor: Zbk » 11 sie 2017, o 12:15

pieterr pisze:Kurewsko długi ten wydech :D
:D :D :D

wydech to typowe cygaro :P ale jak już pisałem, szkoda mi go ciąć bo jest Ori, więc jeśli gix zostanie na kolejny rok to w zimę będzie podmianka wydechu :)

ODPOWIEDZ