GSX-R SRAD 600 '98
: 23 sie 2017, o 23:59
Siema, w maju 2017 zakupiłem swoje pierwsze 600, nie łapałem się na wyższą ligę, bo trzeba jeszcze podłapać tematu, a w razie czego aż nie będzie tak boleć przy nowszym sprzęcie. Rocznik 1998, aktualny przebieg ponad 52kkm, poobijany tu i ówdzie. Do czasu wyrobienia prawka zrobiłem go na tyle, aby latać bezpiecznie, wymieniłem gumy na Plioty 2CT przód + tył (dałem 190/55), cały kompletny napęd, łańcuch DID i zębatki JT, przepolerowałem całego, wymieniłem klamki na krótkie z allegro za 140zł. I szczerze różnicy nie czuję, a jeździłem na markowych u znajomego w CBR 954. Ostatnio niestety coś szwankował na wolnych obrotach, słychać było jak skacze iskra w pobliżu pokrywy zaworów i przerywał jakby gubił iskrę. Pierwszą diagnozę rzuciłem na cewkofajki i strzał w dychę, pierwsza nie miała w środku drutu zabezpieczającego, a czwarta właśnie powodowała jakieś przebicie. Komplet kupiłem za 100zł, więc w razie czego są jeszcze dwie. Plany na nowy sezon to ogarnięcie przedniego hamulca, strasznie miękka klamka i regulator muszę ustawiać na 6, żeby w miarę dobrze to hamowało. Chcę wyciągnąć zaciski, ogarnąć ich stan, wymienić płyn hamulcowy i prawdopodobnie stalowy oplot, ale nigdzie nie mogę znaleźć do SRADA oraz jakieś klocki z wyższej półki. Przy wymianie cewkofajek i filtr powietrza już do wymiany, ale wytrzyma do nowego sezonu.