Mój gixer 750

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Mlody213
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 19 wrz 2017, o 16:45
Motocykl: Gsxr 750
Imię: Rafał
Skąd: Racibórz

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: Mlody213 » 26 wrz 2017, o 18:31

Tarcze kupione, klocki, teraz wymiana, jakiego smaru/kleju używa się do smarowania śrub mocujących tarcze do felgi?? , wiecie może hmm, dorzucam zdjęcie tarcz i bonus zjechana na środku tylnia opona
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 26 wrz 2017, o 20:02

czerwony klej do śrub to wszystko :) i skręcasz wszystko oczywiście dynamometrem :D według serwisówki czyli 18nm
Na twoim miejscu przy takiej robocie to grzechem byłoby nie zrobić kompleksowego przeglądu zacisków. Przykręcenie zacisków to 23nm

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 26 wrz 2017, o 20:14

Czerwony na ogół to najmocniejszy (loqui moly zielony) i to nie jest do ponownego odkrecania i ja bym takiego nie stosował a normalnie średnio mocny najczęściej średni to niebieski

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 26 wrz 2017, o 20:17

tyle że oryginalnie jak odkręcasz 1x to tarcze są kręcone na czerwony ;) niebieski oczywiście też będzie oki :)
Generalnie dobrze jest po prostu użyć kleju i jaki z tych dwóch wybierzesz będzie dobrze :D

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 26 wrz 2017, o 20:31

I uzyj dobrych kluczy coby oryginalnych srub nie poniszczyc ;) Co do kleiku to niebieski Loctite w zupelnosci wystarczy.

Mlody213
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 19 wrz 2017, o 16:45
Motocykl: Gsxr 750
Imię: Rafał
Skąd: Racibórz

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: Mlody213 » 27 wrz 2017, o 21:27

Dzięki za rady panowie, tarcze wymienione, klocki, nowy płyn hamulcowy (było sporo powietrza w płynie, jak wezykiem sciagalismy) chodza teraz na dotyk, wszystko wporzo,puki co :)

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 28 wrz 2017, o 11:33

To teraz docieraj powoli przez jakis czas i tarcze i klocuchy zebys ich nie zjaral bo bedzie kupa ;)

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 28 wrz 2017, o 12:05

Przyznam szczerze że nigdy jakoś powoli klocków nie docierałem, zawsze zakladalem klocki i heja w droge normalnie jak zawsze hamowalem raz ostro raz lekko ale nie zwracalem uwagi na to żeby mialy sie dotrzeć i moim zdaniem nie muszą jeśli chodzi o sintermetalowe, może jeśli chodzi o organiczne to moze trzeba uwazac zeby ich nie przypalić ale sintery wątpie bynajmniej jak nigdy nie docierałem powoli a klocki przez caly okres swojego żywota były ok

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 28 wrz 2017, o 12:45

ale przy zmianie kompletu czyli tarcze + klocki jest wskazane docieranie i unikanie gwałtownych hamowań przynajmniej przez jakieś tam parę powiedzmy 200-400km. To się tyczy tak samo samochodów jak i motocykli ;) Siła hamowania też wzrośnie jak się dobrze heble dotrą i lepiej tak jak kaczan prawi nie zjarać nowych hamulców

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 28 wrz 2017, o 13:06

no może komplet tarcze i klocki to moze i tak, ale nie przy samych klockach sinterowych, a w aucie to wiadoma sprawa klocki gówniane jakies organiczne duża masa łatwo spalić ale jak mowie nie wyczynowe sinterowe klocki i napewno nie do starej tarczy, no chyba ze ktoś wypada od razu na tor i wali opór hamowania nonstop to moooże coś się stanie ale tez pewnie nie :)

Mlody213
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 19 wrz 2017, o 16:45
Motocykl: Gsxr 750
Imię: Rafał
Skąd: Racibórz

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: Mlody213 » 19 paź 2017, o 01:08

Ostatnio zauważyłem że Suzi cyka na zimnym, z tego co czytałem temat już był wałkowany i mam nadzieję że to normalne... Ale zrobię przegląd do pewności, czasami coś stuknie jak robię przerwę na ciepłym, wgl inna kultura pracy wcześniej miałem yamaszke z 2011 to chodziła jak kosiarka żadnych podejrzanych odgłosów... No i chłodnica mi często na czerwonym miga i pisze F1, zgasze moto, zapale i znika może jakiś błąd :/ zrobiłem 600km i nie narzekam puki co.

Awatar użytkownika
redips
Posty: 226
Rejestracja: 27 kwie 2017, o 13:31
Motocykl: GSXR 750 K7 Isle of Man
Wymarzony motocykl: Już mam :)
Imię: Kamil
Skąd: Gdańsk

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: redips » 19 paź 2017, o 07:09

Mój też cyka ale tylko po całej nocy i jak jest chłodniej. Przy około 26-28 stopni przestaje.

Jeżeli pokazuje Ci Fi to znaczy, że komputer wyrzuca błąd. Musisz włączyć tryb serwisowy i sprawdzić numer. Na forum znajdziesz informację jak to zrobić.
Romet Pony 50-M-3 ----> GSF 600n Bandit '97 ----> GSR 600 '06 ----> GSXR 750 IoM TT '07

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: kai » 24 paź 2017, o 20:09

to widzę,że kupiłeś ale nie igiełka, niby 33k przelotu a jest trochę dupsów.

tarcze z klockami jak komplet docierac, jak same klocki to nie ma co sie jebac :D

odnosnie bledu, rob zworke i zobacz co wypluje na wyswietlaczu

Awatar użytkownika
515Bartek
Posty: 1082
Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
Motocykl: k6 750
Imię: Bartek
Skąd: Radom

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: 515Bartek » 24 paź 2017, o 20:45

mnie byla k1 cykala kumpel sprawdzil mi rozrzad i ustawil zawory i cykala nadal i olalem temat rpzejezdzilem 3 sezony.
ale obecna k6 juz nie cyka ani na zimnym ani na cieplym wiec jakis powod tego byl w bylej k1.
Mlody213 pisze: i bonus zjechana na środku tylnia opona
ale to bonus czyli jakis powod do radosci ze moto caly czas jezdzi tylko prosto ? ;)
Obrazek

Mlody213
Nowy
Nowy
Posty: 16
Rejestracja: 19 wrz 2017, o 16:45
Motocykl: Gsxr 750
Imię: Rafał
Skąd: Racibórz

Re: Mój gixer 750

Nieprzeczytany post autor: Mlody213 » 9 lis 2017, o 17:02

No igiełki nie kupiłem to fakt, ale długo szukałem i przeglądałem i to był najrozsądniejsze co mi się trafiło,a na nowke z salonu mnie nie stać... Zwarłem te styki serwisowe i nic, zrobiłem wg filmiku yt do tego konkretnie modelu i dupa, narazie moto stoi w garażu doszło mi parę innych wydatków więc zimuje puki co, na wiosnę pojadę na jakiś serwis i niech go przetrzepaja :) a oponę dojechał tak poprzedni właściciel, szkoda mi jej bylo to tak wkleiłem.

ODPOWIEDZ