Strona 2 z 3

Re: Mój gixer 750

: 26 wrz 2017, o 18:31
autor: Mlody213
Tarcze kupione, klocki, teraz wymiana, jakiego smaru/kleju używa się do smarowania śrub mocujących tarcze do felgi?? , wiecie może hmm, dorzucam zdjęcie tarcz i bonus zjechana na środku tylnia opona

Re: Mój gixer 750

: 26 wrz 2017, o 20:02
autor: ToMsOn
czerwony klej do śrub to wszystko :) i skręcasz wszystko oczywiście dynamometrem :D według serwisówki czyli 18nm
Na twoim miejscu przy takiej robocie to grzechem byłoby nie zrobić kompleksowego przeglądu zacisków. Przykręcenie zacisków to 23nm

Re: Mój gixer 750

: 26 wrz 2017, o 20:14
autor: MaciejX
Czerwony na ogół to najmocniejszy (loqui moly zielony) i to nie jest do ponownego odkrecania i ja bym takiego nie stosował a normalnie średnio mocny najczęściej średni to niebieski

Re: Mój gixer 750

: 26 wrz 2017, o 20:17
autor: ToMsOn
tyle że oryginalnie jak odkręcasz 1x to tarcze są kręcone na czerwony ;) niebieski oczywiście też będzie oki :)
Generalnie dobrze jest po prostu użyć kleju i jaki z tych dwóch wybierzesz będzie dobrze :D

Re: Mój gixer 750

: 26 wrz 2017, o 20:31
autor: kaczan
I uzyj dobrych kluczy coby oryginalnych srub nie poniszczyc ;) Co do kleiku to niebieski Loctite w zupelnosci wystarczy.

Re: Mój gixer 750

: 27 wrz 2017, o 21:27
autor: Mlody213
Dzięki za rady panowie, tarcze wymienione, klocki, nowy płyn hamulcowy (było sporo powietrza w płynie, jak wezykiem sciagalismy) chodza teraz na dotyk, wszystko wporzo,puki co :)

Re: Mój gixer 750

: 28 wrz 2017, o 11:33
autor: kaczan
To teraz docieraj powoli przez jakis czas i tarcze i klocuchy zebys ich nie zjaral bo bedzie kupa ;)

Re: Mój gixer 750

: 28 wrz 2017, o 12:05
autor: MaciejX
Przyznam szczerze że nigdy jakoś powoli klocków nie docierałem, zawsze zakladalem klocki i heja w droge normalnie jak zawsze hamowalem raz ostro raz lekko ale nie zwracalem uwagi na to żeby mialy sie dotrzeć i moim zdaniem nie muszą jeśli chodzi o sintermetalowe, może jeśli chodzi o organiczne to moze trzeba uwazac zeby ich nie przypalić ale sintery wątpie bynajmniej jak nigdy nie docierałem powoli a klocki przez caly okres swojego żywota były ok

Re: Mój gixer 750

: 28 wrz 2017, o 12:45
autor: ToMsOn
ale przy zmianie kompletu czyli tarcze + klocki jest wskazane docieranie i unikanie gwałtownych hamowań przynajmniej przez jakieś tam parę powiedzmy 200-400km. To się tyczy tak samo samochodów jak i motocykli ;) Siła hamowania też wzrośnie jak się dobrze heble dotrą i lepiej tak jak kaczan prawi nie zjarać nowych hamulców

Re: Mój gixer 750

: 28 wrz 2017, o 13:06
autor: MaciejX
no może komplet tarcze i klocki to moze i tak, ale nie przy samych klockach sinterowych, a w aucie to wiadoma sprawa klocki gówniane jakies organiczne duża masa łatwo spalić ale jak mowie nie wyczynowe sinterowe klocki i napewno nie do starej tarczy, no chyba ze ktoś wypada od razu na tor i wali opór hamowania nonstop to moooże coś się stanie ale tez pewnie nie :)

Re: Mój gixer 750

: 19 paź 2017, o 01:08
autor: Mlody213
Ostatnio zauważyłem że Suzi cyka na zimnym, z tego co czytałem temat już był wałkowany i mam nadzieję że to normalne... Ale zrobię przegląd do pewności, czasami coś stuknie jak robię przerwę na ciepłym, wgl inna kultura pracy wcześniej miałem yamaszke z 2011 to chodziła jak kosiarka żadnych podejrzanych odgłosów... No i chłodnica mi często na czerwonym miga i pisze F1, zgasze moto, zapale i znika może jakiś błąd :/ zrobiłem 600km i nie narzekam puki co.

Re: Mój gixer 750

: 19 paź 2017, o 07:09
autor: redips
Mój też cyka ale tylko po całej nocy i jak jest chłodniej. Przy około 26-28 stopni przestaje.

Jeżeli pokazuje Ci Fi to znaczy, że komputer wyrzuca błąd. Musisz włączyć tryb serwisowy i sprawdzić numer. Na forum znajdziesz informację jak to zrobić.

Re: Mój gixer 750

: 24 paź 2017, o 20:09
autor: kai
to widzę,że kupiłeś ale nie igiełka, niby 33k przelotu a jest trochę dupsów.

tarcze z klockami jak komplet docierac, jak same klocki to nie ma co sie jebac :D

odnosnie bledu, rob zworke i zobacz co wypluje na wyswietlaczu

Re: Mój gixer 750

: 24 paź 2017, o 20:45
autor: 515Bartek
mnie byla k1 cykala kumpel sprawdzil mi rozrzad i ustawil zawory i cykala nadal i olalem temat rpzejezdzilem 3 sezony.
ale obecna k6 juz nie cyka ani na zimnym ani na cieplym wiec jakis powod tego byl w bylej k1.
Mlody213 pisze: i bonus zjechana na środku tylnia opona
ale to bonus czyli jakis powod do radosci ze moto caly czas jezdzi tylko prosto ? ;)

Re: Mój gixer 750

: 9 lis 2017, o 17:02
autor: Mlody213
No igiełki nie kupiłem to fakt, ale długo szukałem i przeglądałem i to był najrozsądniejsze co mi się trafiło,a na nowke z salonu mnie nie stać... Zwarłem te styki serwisowe i nic, zrobiłem wg filmiku yt do tego konkretnie modelu i dupa, narazie moto stoi w garażu doszło mi parę innych wydatków więc zimuje puki co, na wiosnę pojadę na jakiś serwis i niech go przetrzepaja :) a oponę dojechał tak poprzedni właściciel, szkoda mi jej bylo to tak wkleiłem.