Strona 3 z 3

Re: GSX-R 1000 L7

: 19 paź 2017, o 09:48
autor: bochen
I jak wrażenia ? Fajnie że trafiłeś jeszcze na kawałek dobrej pogody. Do soboty pojeździsz w niezłych warunkach :D

Re: GSX-R 1000 L7

: 19 paź 2017, o 10:18
autor: BlinkGSXR
Zrobiłem 300 km i powoli się przyzwyczajam a ponieważ jest na dotarciu to nie mogę go sprawdzić na maksa. Na pewno muszę zrobić regulację zawieszenia bo jest tak twardy , że na nierównym asfalcie mało mi kręgosłupa nie połamie. Muszę też zmienić klamki na krótkie bo te fabryczne zupełnie mi nie leżą i wzmocnić lewą rękę bo w mieście puchnie od sprzęgła :) W ZZR miałem przy akcesoryjną pompę radialną Accossato i sprzęgło działało leciutko a tutaj niestety już nie jest tak fajnie :).

Re: GSX-R 1000 L7

: 19 paź 2017, o 10:23
autor: RobKlim1
Gratry
najlepsze to są te odblaski jak od roweru :lol:
Widzę że to jest podstawowa wersja
U mnie kolega to takie sobie sprezentował

Re: GSX-R 1000 L7

: 19 paź 2017, o 10:31
autor: Westbam
Wg mnie L7 ma strasznie brzydki przód... to światło na środku wygląda jak... kupa :D

Re: GSX-R 1000 L7

: 19 paź 2017, o 10:53
autor: Kenet
Na żywo mistrzowsko wygląda, ale tylko niebieski. Pozostałe kolory bez komentarza...

Re: GSX-R 1000 L7

: 22 paź 2017, o 13:45
autor: Dgrfst
Właśnie na dotarciu powinien dostawać ostro (po nagrzaniu płynu i oleju). Non stop zmiana obciążenia i obrotów.

Żeby pierścienie dobrze dociskały się do gładzi, potrzebne jest wysokie ciśnienie w komorze spalania, a tego się nie da zrobić bez obciążenia silnika.

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

GSX-R 1000 L7

: 22 paź 2017, o 15:11
autor: faza20
Ale petarda z tym wydechem. Miazga! Co do zawiasy to albo prowadzenie albo „komfort” o ile można mówić o komforcie na sporcie ;-)

Re: GSX-R 1000 L7

: 22 paź 2017, o 23:10
autor: BlinkGSXR
faza20 pisze:Ale petarda z tym wydechem. Miazga! Co do zawiasy to albo prowadzenie albo „komfort” o ile można mówić o komforcie na sporcie ;-)

Regulacja zawiasów jest konieczna do mojej wagi a obecne ustawienie jest do dupy. Regulację od wielu lat robię u najlepszego speca w Polsce , Łukasza Wieczorka http://ltd34.pl i zawsze jestem mega zadowolony

Re: GSX-R 1000 L7

: 23 paź 2017, o 10:46
autor: ToMsOn
A ile ważysz jeśli można wiedzieć ? :-)

Mi się czerwony jeszcze bardzo podoba jeśli chodzi o barwy

Re: GSX-R 1000 L7

: 23 paź 2017, o 11:21
autor: kaczan
Jak dotrzesz suke to wrzuc ja na hamownie, zobaczymy ile wypluje ;)

Re: GSX-R 1000 L7

: 23 paź 2017, o 17:27
autor: exfireman
Zajebisty :shock:Zazdraszczam :D Nie siedzialem na takim ale podobno malutki,poreczniutki.

Re: GSX-R 1000 L7

: 24 paź 2017, o 20:05
autor: kai
moto kosa straszna ale przod to nieporozumienie.

na tej focie jak 2 stoja wyglada jak jakies 125 przez ten przod xD

Re: GSX-R 1000 L7

: 30 paź 2017, o 22:46
autor: jarosikp
Pozazdrościc takie zancego sprzętu. Jak mi się marzy odpakować w taki sposób motocykl:) :D Wiem jednak że to moje nie doczekanie :)

Re: GSX-R 1000 L7

: 21 lis 2017, o 15:29
autor: BlinkGSXR
Przerobiłem kanapę w GSX-R bo oryginał to była porażka. Kanapę przerabiałem w Mwmoto.pl. Czas przeróbki 5 dni razem z wysyłką, jakość wykonania na najwyższym poziomie. Oczywiście kanapa kierowcy z żelem :) Zapłaciłem razem z przesyłką 655 zł, cena nie mała ale adekwatna do jakości.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: GSX-R 1000 L7

: 21 lis 2017, o 19:22
autor: kaczan
Poszedłeś szlakiem mielony, też był z żeli w swojej limitowanej L3 zadowolony - są do obejrzenia w galerii na stronie Krzyśka. Dla porównania wyroby Corbina czy żełówki Saddlemen'a po $300 to przy mwmoto lipa a te "dobre bo polskie" i dużo tańsze ;) 1 słowem - polecam.