Suzuki GSXR 750 K5

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Nawal

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: Nawal » 14 sty 2018, o 18:45

michal96 pisze:Na hamowni to sb power commandera mozna stroic ... To jest pewne a bez to ja nw co trzeba...
Co Ty chopaku opowiadasz ze teorię zielonego lasu.
Na hamowani czy pod Afr możesz wostroic motocykl bez żadnego modułu. Jeśli nie masz o czymś pojęcia to po co się wypowiadasz ?

Awatar użytkownika
michal96
Posty: 321
Rejestracja: 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: michal96 » 14 sty 2018, o 18:50

Przestan na mnie jechac bo uz mnie draznisz, daj sie innym wypowiedziec, bo Ty taki uparty ze by Ci mlotkiem do glowy nie wbil... Moze nie mam racji ale znam kilka osob z ktorymi jezdzimy i nikt w takie rzeczy nawet nie ingerowal, wiec przestan sie madrowac...

Awatar użytkownika
chudy21
Posty: 550
Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
Motocykl: Dzikser 750 k4
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Albert
Skąd: ddz

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: chudy21 » 14 sty 2018, o 19:07

michal96 pisze:Przestan na mnie jechac bo uz mnie draznisz, daj sie innym wypowiedziec, bo Ty taki uparty ze by Ci mlotkiem do glowy nie wbil... Moze nie mam racji ale znam kilka osob z ktorymi jezdzimy i nikt w takie rzeczy nawet nie ingerowal, wiec przestan sie madrowac...
to ze nikt się od cb się w to nie bawił nie znaczy ze tego się nie robi :D dobrze że kolega jest uparty bo ma racje
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"

Nawal

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: Nawal » 14 sty 2018, o 19:23

Dzięki chudy :P ;) wysoka piąteczka

Awatar użytkownika
michal96
Posty: 321
Rejestracja: 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: michal96 » 14 sty 2018, o 21:28

http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... a-tlumika/ poczytaj juz nie moglem i musialem doczytac, masz racje alee nie do konca . Jak chcesz robic moto i go zylowac to stroisz i wtedy power commander potrzebny i filtr. Gdy nie masz sondy i kata to powinienes zainstalowac tlumik i latac, tym bardziej ze to sama pucha . Ja nwm kto sie w to bawi to juz nie czasy olejakow,f3 itd. gdzie to gaznikowce byly. Rozmawialem nawet z mechanikiem mowi, ze jak bd to sie dlawic,falowac wtedy sb glowe zawracac, po prostu jak masz nawet krotszy wydech to zawory tez sie szybciej podobno wypalaja .Ale to ze sam sie stroi to nie tylko ja wymyslilem , z dupy sie to nie wzielo :d niech inni tez sie wypowiedza...

Nawal

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: Nawal » 14 sty 2018, o 21:37

Zmień lekturę na bardziej fachową :lol: bo tam kiedyś czerpią wiedzie że świta motocykli :lol:
Szkoda mi języka na Ciebie i twoją głupotę kolejnym temacie
Pojcie nie masz o Ty co piszesz i ciągle ten Power Comander i Power comander 8-) :lol: A jak będzie Bazzaz albo samo Ecu to co...?

Awatar użytkownika
michal96
Posty: 321
Rejestracja: 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: michal96 » 14 sty 2018, o 21:42

Tu tez macie tych tematow setki jest jak nie macie na co kasy walic to wieszcie w bajki moze jeszcze wentylki od kół sobie wyreguluj :p bedzie szybszy a i naklejke trzeba fajna nakleic na owiewki to bd lepsza aeorodynamika ... Poczytajcie http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... -sportowy/

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 14 sty 2018, o 21:46

Synchro przepustnic można zrobić, po zmianie wydechu, jeśli moto faluje na wolnych obrotach, wtedy trzeba dostroić mapę, dawka paliwa itp.

Awatar użytkownika
michal96
Posty: 321
Rejestracja: 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: michal96 » 14 sty 2018, o 21:50

Tak Cind jak faluje trzeba kombinowac

Awatar użytkownika
515Bartek
Posty: 1082
Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
Motocykl: k6 750
Imię: Bartek
Skąd: Radom

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: 515Bartek » 14 sty 2018, o 21:51

tylko ze moto na przelocie delikatnie bedzie falowac (oczywiscie falowac a falowac to tez roznica mowie o takim falowaniu ktore nie przeszkadza i jest malo wyczuwalne) ..... ja w swojej k1 tez zmienialem dlugiego arrowa na krotkiego wlasnie mivva.... moto falowalo tak samo na obu delikatnie na jalowym.... nawet o strojeniu nie myslalem....

na upartego mozna stroic po zmianie jak ktos chce ale potrzeby nie ma....

https://www.youtube.com/watch?v=N4m3PS-QKkU
Obrazek

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 14 sty 2018, o 21:54

Jesli modzilby caly wydech kompletny, wtedy moze ostro falowac, ale tak jak mowicie delikatne falowanie w niczym nie przeszkadza, czasem delikatna korekta przepustnic moze wyeliminowac to falowanie, ale z reguly sporo osob z tym jezdzi i glowy sobie nie zawraca :D

Awatar użytkownika
michal96
Posty: 321
Rejestracja: 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: michal96 » 14 sty 2018, o 21:56

http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... -sportowy/ tu tez jest :d no dokladnie ale przeciez nie ktorzy by chcieli swiat zmienic ...

Nawal

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: Nawal » 14 sty 2018, o 22:00

Niektórzy się znają i robią jak ma być a gimnazjalne półgłówki słuchają równych sobie i powielana na innych forach, sami nie mając pojęcia o co tak naprawdę chodzi. No i jeszcze Power comander 8-) :lol:

Awatar użytkownika
michal96
Posty: 321
Rejestracja: 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: michal96 » 14 sty 2018, o 22:07

Nw kogo Ty chcesz obrazic , brak ci kultury i tyle nie spinaj sie tak burak jestes i juz nie umiesz nawet pisac. Gimnazjalisci ... heh sie znalazl? A skad Ty wiesz kim jestem ja czy kto inny?! Nie spinaj sie tak i przestan ludzi obrazac

Awatar użytkownika
MrTrash
Posty: 192
Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
Motocykl: GSX-R 750 K8
Wymarzony motocykl: Jest :D
Imię: Tomasz
Skąd: Zamość

Re: Suzuki GSXR 750 K5

Nieprzeczytany post autor: MrTrash » 14 sty 2018, o 23:21

Michał, nie chce cie obrażać, ale widzę że ciężko do ciebie przemówić, więc spróbuje Ci to wytłumaczyć najprościej jak umiem i jak ja to rozumiem chociaż wiele razy był ten temat poruszany na forum, wypowiadał się Carry i Przemek. Najwidoczniej Nawal stracił już cierpliwość :lol: Nie masz co wierzyć w wypowiedzi "fachowców" na innych forach, bo widzę u nich podejście że jeśli moto jeździ i nie muli to będzie dalej jeździł. Jeśli zmienia się wydech nawet we wtrysku to żeby moto miało odpowiednie dawki paliwa trzeba je wystroić, najlepiej pod AFR. Sonda lambda działa 0-1, masz albo za mało paliwa, albo za dużo i nie zawsze udaje się dobrać odpowiednia dawkę. Dodatkowo jak zmienisz filtr to będziesz miał za ubogą mieszankę i nawet w skrajnych przypadkach sam komp tego nie nadrobi. Po tych zmianach, żeby moto pracowało ZDROWO potrzebne jest strojenie. Podkreślam, nie są potrzebne do tego żadne PC ani Bazzazy, można to zrobić na ori ECU. Pokaże Przykład mojego moto - wymieniłem filtr i końcówkę wydechu i pojechałem na strojenie do Przemka i Carrego. Przyrost mocy o 8KM. Praktycznie w całym zakresie obrotów i TPS trzeba było odjąć paliwa co przełożyło się na mniejsze spalanie.

PS. Qubis, wróciłeś? :P

ODPOWIEDZ