Projekt GSXR 1000 K5 póki co zamknięty trzeba zacząć latać, tak więc co się pozmieniało:
1. Healtech QuickShifter, FI Tuner Pro i Flash u Carrego:):
https://photos.app.goo.gl/F51S4ASUdq5Kwyaj6
https://photos.google.com/photo/AF1QipM ... In0RCOfbX9
https://photos.google.com/photo/AF1QipN ... sgAUV-dAe7
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... GSjFryeejk
Carrry ogarnął: Temp wiatraka, TRE, Limiter predkości, STP. Mapa w FI Tunerze jest uniwersalną mapą pod Yoshimure od Healtecha, będzie strojenie w Speedbike.
2. Zawieszenie, Łożysko główki ramy:
https://photos.app.goo.gl/bQjgkkjCywr6QDZm8
https://photos.app.goo.gl/yeFXw7Acerhra9uK8
https://photos.app.goo.gl/zwKL5JCBzREkTiet9
https://photos.app.goo.gl/d9enABHNuhvF9BVR7
https://photos.app.goo.gl/3NBm38qm72bDCc159
https://photos.app.goo.gl/sEfYPqA7R9mTCksz9
https://photos.app.goo.gl/yeB4bhk72oFnk36ZA
Po tym jak przód zawieszenia wypluł swoją płynną zawartość, i przód i tył został wysłany na serwis do LTD34. Przy okazji łożysko główki ramy które myślałem że jest dobre (nie było) zostało wymienione. W motocyklu było jeszcze fabryczne...odkręcenie nakrętek kluczem hakowym było nie lada wyzwaniem. Kołyska/Mostek/Łącznik, cholera wie jak się to nazywa,tylnego zawieszenie został kompletnie wypłukany oraz wszystkie łożyska nasmarowane na od nowa.
3. Amor skrętu:
https://photos.app.goo.gl/A7cAv7XDQgHJJ4x76
https://photos.app.goo.gl/izexNTmWj79jKV386
https://photos.app.goo.gl/EyKwRaEvMUQkLc656
Po demontażu okazało się że nie jest za dobrze. Amor pracował skokowo, już z bólem serca i portfela rozglądałem się za nowym, ale zaryzykowałem i wymieniłem olej. Strzał w dziesiątkę wszystko chodzi jak trzeba. Zamówiona nowa główka która w specyfikacji Suzuki jest nie do kupienia ale już w standardowej tak. Wystarczyło rozwiercić gwint wew. z M8 na M10 i pasuje:) zaoszczędzone parę albo kilkadziesiąt stówek:)
4. Wydech
https://photos.app.goo.gl/B9MAdwGFyH2TJRLp8
https://photos.app.goo.gl/SzBFuCsi5HsqncNt8
Został umyty Harpic'em 10PLUS, i oczyszczony matą scięrną średniej ziarnistości. Kupiłem nowe spręzynki z Yoshimury ( nie pytajcie ile to kosztowało), moje to była sama rdza.
5. Ślizg łańcucha
https://photos.app.goo.gl/eEWz4Lqiy4t3kEHt6
Jak wiecie w K5 i K6 do wymiany ślizgu w teorii trzeba ściągnąć wahacz. Otóż nie wystarczy go rozciąć z przodu, i owszem złożycie pojeźdźcie ale dolna cześć zużyje się bardzo szybko, ponieważ łańcuch będzie ja szarpał odginał. Co na to pomogło? po założeniu sklejcie ślizg specjalnym klejem. I po sprawie, klej to CX80 bondix 06
http://www.cx80.pl/nasze-produkty/kleje ... etail.html
Generalnie sprawdziłem daje rade:)
6. Napęd opony
https://photos.app.goo.gl/bnns8dSbhmZLgDG68
https://photos.app.goo.gl/D7D7heyPVQ1j7Tb5A
https://photos.app.goo.gl/KTwxUUMnHxVNR42b6
Ponieważ trafił mi się wypad na tor szybko musiałem ogarnąć inne opony. Moto kupiłem i miał założone PR2, na oponeo trafiłem promocję i udało się kupić komplet świeżych BT016 PRO Hypersport poniżej 700PLN. Ponieważ zmieniłem profil tyłu na 55, zmieniłem też przełożenie aby oponą go nie wydłużać ( nowe zębatki 17 - 44). Do tyłu wpadły dwa zęby, dzięki temu mimo zmiany profilu przełożenie fabryczne skróciło się tylko o 1.1%. Jak ktoś nie znam można tu sprawdzić i policzyć
https://www.gearingcommander.com/. Dołożyłem też dwa ogniwa do łańcucha ponieważ na seryjnej 110 było trochę za blisko błotnika i po rozgrzaniu mogło szarpać błotnik, także przy 17-44 łańcuch 112 ogniw.
Oczywiście przy jakiejkolwiek rozbiórce wszystko co można było umyć, wyczyścić, zakonserwować, zostało to zrobione. To Tyle. Teraz pora jeździć. Nie jestem mistrzem pióra, wiem też że cięzko z linkami do zdjęć się to czyta, natomiast jeśli kogoś coś zainteresuje pytajcie. Na razie borykam się z ustawieniem quickshiftera w K5, jak ktoś ma jakieś doświadczenie, chętnie wymienię się zdaniem.