Strona 3 z 3

Re: GSXR 600

: 16 gru 2018, o 11:38
autor: optimus46
kamyk82 pisze:No to dalej nic się nie nauczyłeś kolego , kupiłeś model L1 lub L2 to nie jest L3 .
Numer Vin do weryfikacji , obstawiam że to L1 jest .
Zgadza się.....w tym malowaniu był produkowany w 2011 i 2012. Zdecydowanie nie jest to L3 :?
Tak wygląda L3:

Obrazek

Re: GSXR 600

: 16 gru 2018, o 12:22
autor: Suzukibulika
tak czytam i czytam...
aż nie mogę w to uwierzyć....
Kolego gdzie ty kupujesz te moto ze sam nie wiesz jaki model....

Re: GSXR 600

: 16 gru 2018, o 15:10
autor: kamyk82
No tak to jest jak się sugerujemy papierami . Jak widać tepizna urzędnicza to nie tylko nasz problem . Dlatego przed kupnem forum , wujek google i nie ma bata żeby ktoś wciskał kit . Ostatni pisałem do gościa który wystawił 600 model od 2008 do 2010 ale żadne malowanie z tych lat nie pasowało do tego co sprzedawał , dostałem odpowiedź że się nie znam i on ma na to papiery że takie malowanie . Wysłałem mu malowania jak to powinno wyglądać a ten dalej swoje że jak nie jestem zainteresowany to po co w ogóle pisze .

Re: GSXR 600

: 16 gru 2018, o 19:57
autor: Bartek1561
Suzukibulika pisze:tak czytam i czytam...
aż nie mogę w to uwierzyć....
Kolego gdzie ty kupujesz te moto ze sam nie wiesz jaki model....
W moim malowaniu lepiej mi sie podoba. Zreszta co to za roznica czy l1 czy l3. Moto zadbane dziadek nim jezdzil jestem zadowolony z moto. W belgii ludzie zmieniaja papiery zanizaja moc silnika zeby nie placic duzych podatkow drogowych. Jakbym mial wpisane 110kw to bym musial zaplacic ponad 500 euro podatku a tak place tylko 60 euro.

Re: GSXR 600

: 17 gru 2018, o 09:41
autor: kamyk82
Skoro nie ma dla Ciebie żadnej różnicy to było kupić model k6 bo pod względem oddawania mocy i prowadzenia Ty jako amator nie odczujesz różnicy . Zapłaciłbyś pewnie połowę tego co za L2 .