K6 1000ccm
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Fat
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 cze 2010, o 12:49
- Motocykl: K6 1K
- Lokalizacja: Poznań
K6 1000ccm
Siema.
Pochwalę się swoim Gixem
Oczywiście K6 1000, wersja USA. Ze zmian - PC, pełen układ wydechowy, szybka, crashe, nakładka na siedzenie. Czyli ogólnie nic wielkiego, jednak jest mega-wypieszczony A prezentuje się tak:
http://p1.bikepics.com/pics/2010/03/19/ ... 3-full.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2010/03/19/ ... 8-full.jpg
W akcji:
[img]http://p1.bikepics.com/pics/2010/08/05/ ... 8-full.jpg[/img]
Pochwalę się swoim Gixem
Oczywiście K6 1000, wersja USA. Ze zmian - PC, pełen układ wydechowy, szybka, crashe, nakładka na siedzenie. Czyli ogólnie nic wielkiego, jednak jest mega-wypieszczony A prezentuje się tak:
http://p1.bikepics.com/pics/2010/03/19/ ... 3-full.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2010/03/19/ ... 8-full.jpg
W akcji:
[img]http://p1.bikepics.com/pics/2010/08/05/ ... 8-full.jpg[/img]
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
- Motocykl: S1000RR
- Wymarzony motocykl: ---
- Lokalizacja: OGL
Re: K6 1K
Fat powiedz mi czy PC jest niezbedny do tego moto ? i czy amor skrętu masz org, czy akcesoryjny, wg mnie fabryczny jest za słaby, bo podczas pałowania gdy przednie koło traci przyczepność, lubi zatrzepac nieźle kierownicą,
- Fat
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 cze 2010, o 12:49
- Motocykl: K6 1K
- Lokalizacja: Poznań
Re: K6 1K
Nie pamiętam jak się jeździ bez PC, bo takim ezgemplarzem latałem dość krótko w zeszłym sezonie (sprzęt kumpla), a swój kupiłem od razu z wydechem i PC - także nie mam zbytnio punktu odniesienia. Przypuszczam, że przy tej petardzie z dołu, jaka jest w serii, PC to tylko gadżet. No ale ktoś sobie zamontował więc jest.
Amor skrętu mam seryjny i na moje potrzeby daje radę - ale ja nie jeżdżę na kole. Parę razy trzepło lekko, raz trochę mocniej, ale zawsze szybko się kiera uspokajała i zamiast dużej kupy był tylko mały kleksik
Amor skrętu mam seryjny i na moje potrzeby daje radę - ale ja nie jeżdżę na kole. Parę razy trzepło lekko, raz trochę mocniej, ale zawsze szybko się kiera uspokajała i zamiast dużej kupy był tylko mały kleksik
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
- Motocykl: S1000RR
- Wymarzony motocykl: ---
- Lokalizacja: OGL
Re: K6 1K
Wiec właśnie PC to tego moto to zbytek , przecież to ma takie pierdolnięcie z dołu jak tajson z lewej, Co do amora to wiem,że Enriu w swojej ma Hyperpro CSC ja w R1 miałem RSC i tu sie nad nim zastanawiam ale jak już to z górnym mocowaniem i może jak mówił koleg Quake, popracuje nad tą zembatką z przodu na 16 zębów, a wydech mam pełny Yoshimure, bez tego exupa czy jak mu tam
-
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 kwie 2010, o 07:35
- Motocykl: GSXR 1000 K6
Re: K6 1K
Witam
Maszyna jest bardzo wygłaskana co do PC to można go wyłączyć jak wiesz więc łatwo sprawdzić jak chodzi bez niego
Co do amora skrętu polecam zmienić naprawdę, nie wiem jak jeździsz lecz jak czasem na torze latasz to zapewne odkręcasz na wyjściach tak jak ta maszyna lubi to shima częsta wówczas jest hehe.
My faceci mamy tak że więcej mocy , więcej mocy i to nic, że ciężej się jeździ
zmiana zębatki o jeden ząb powoduje tak jakby wzrost mocy/momentu agresywniej reaguje z dołu ale jest faaaajnie , tymbardziej że mam oponę zmienioną z 50/55 co bardzo zalecam moto składa się inaczej naprawdę inaczej więc i Tobie FAT to gorąco polecam jak śmigasz czasem po torze. Odbierzesz to jako zajefajną poprawę .
Kurcze znów się namondrowałem sorki
Pozdrawiam Quake
Maszyna jest bardzo wygłaskana co do PC to można go wyłączyć jak wiesz więc łatwo sprawdzić jak chodzi bez niego
Co do amora skrętu polecam zmienić naprawdę, nie wiem jak jeździsz lecz jak czasem na torze latasz to zapewne odkręcasz na wyjściach tak jak ta maszyna lubi to shima częsta wówczas jest hehe.
Więcej mocy to nigdy zbytek tak myślę chyba że do jazdy bulwarowej heheMarcel pisze:Wiec właśnie PC to tego moto to zbytek , przecież to ma takie pierdolnięcie z dołu jak tajson z lewej, Co do amora to wiem,że Enriu w swojej ma Hyperpro CSC ja w R1 miałem RSC i tu sie nad nim zastanawiam ale jak już to z górnym mocowaniem i może jak mówił koleg Quake, popracuje nad tą zębatką z przodu na 16 zębów, a wydech mam pełny Yoshimure, bez tego exupa czy jak mu tam
My faceci mamy tak że więcej mocy , więcej mocy i to nic, że ciężej się jeździ
zmiana zębatki o jeden ząb powoduje tak jakby wzrost mocy/momentu agresywniej reaguje z dołu ale jest faaaajnie , tymbardziej że mam oponę zmienioną z 50/55 co bardzo zalecam moto składa się inaczej naprawdę inaczej więc i Tobie FAT to gorąco polecam jak śmigasz czasem po torze. Odbierzesz to jako zajefajną poprawę .
Kurcze znów się namondrowałem sorki
Pozdrawiam Quake
- Rudisz
- Posty: 649
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
- Motocykl: 1000 K6
- Wymarzony motocykl: K6 1000
- Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów
Re: K6 1K
Zeby sprawdzic roznice to musialby nie tylko odlaczyc PC ale tez zestroic ponownie sprzet pod jego brak, wprawdzie mzoesz probowac ale pewnie roznicy nie odczujesz.
http://www.bikepics.com/members/rudisz/
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....
-
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 kwie 2010, o 07:35
- Motocykl: GSXR 1000 K6
Re: K6 1K
WitamRudisz pisze:Zeby sprawdzic roznice to musialby nie tylko odlaczyc PC ale tez zestroic ponownie sprzet pod jego brak, wprawdzie mzoesz probowac ale pewnie roznicy nie odczujesz.
Nie wiem z jakiego PC korzystałeś nie ingeruje On we grane mapy motocykla. Odłączenie powoduje odrazy prace moto na jego seryjnych mapach jakie moto posiada. Nie trzeba jednak wyłączać , rozkręcać czy co tam PC, jeśli to jest model GSXR-a K5/6 to jest PC III USB więc połączasz przez kabelek USB komputer przełączasz ustawienie na zero tzn bez map ( M325-000 Zero Map) i masz serie, od tyle, oprogramowanie na stronie producenta do ściągnięcia. Potem możesz sobie wrócić do ustawień. Na stronie PC możesz ściągnąć sobie mapy pod swój model motocykla a bliżej zainstalowanie do niego akcesoria i tak jak masz wydech Yoshi i K&N patrzysz co tam jest do tego wgrywasz i fruu.
Tak to mniej więcej wygląda dla K5
http://www.powercommander.com/powercomm ... 04&yr=2005
Oczywiście nie zastąpi to zestrojenia przez fachowca na hamowni konkretnie do Twojej maszyny ale też jest wystarczające, można to poprawić tak o kilka procent z tego co słyszałem.
TO tyle
Pozdrawiam Quake