K6 1000ccm

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
Fat
Nowy
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 30 cze 2010, o 12:49
Motocykl: K6 1K
Lokalizacja: Poznań

K6 1000ccm

Nieprzeczytany post autor: Fat » 8 sie 2010, o 20:03

Siema.

Pochwalę się swoim Gixem 8-)

Oczywiście K6 1000, wersja USA. Ze zmian - PC, pełen układ wydechowy, szybka, crashe, nakładka na siedzenie. Czyli ogólnie nic wielkiego, jednak jest mega-wypieszczony :) A prezentuje się tak:

http://p1.bikepics.com/pics/2010/03/19/ ... 3-full.jpg

http://p1.bikepics.com/pics/2010/03/19/ ... 8-full.jpg

W akcji:
[img]http://p1.bikepics.com/pics/2010/08/05/ ... 8-full.jpg[/img]

Marcel
Posty: 308
Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
Motocykl: S1000RR
Wymarzony motocykl: ---
Lokalizacja: OGL

Re: K6 1K

Nieprzeczytany post autor: Marcel » 8 sie 2010, o 20:25

Fat powiedz mi czy PC jest niezbedny do tego moto ? i czy amor skrętu masz org, czy akcesoryjny, wg mnie fabryczny jest za słaby, bo podczas pałowania gdy przednie koło traci przyczepność, lubi zatrzepac nieźle kierownicą,

Awatar użytkownika
Fat
Nowy
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 30 cze 2010, o 12:49
Motocykl: K6 1K
Lokalizacja: Poznań

Re: K6 1K

Nieprzeczytany post autor: Fat » 8 sie 2010, o 20:42

Nie pamiętam jak się jeździ bez PC, bo takim ezgemplarzem latałem dość krótko w zeszłym sezonie (sprzęt kumpla), a swój kupiłem od razu z wydechem i PC - także nie mam zbytnio punktu odniesienia. Przypuszczam, że przy tej petardzie z dołu, jaka jest w serii, PC to tylko gadżet. No ale ktoś sobie zamontował więc jest.

Amor skrętu mam seryjny i na moje potrzeby daje radę - ale ja nie jeżdżę na kole. Parę razy trzepło lekko, raz trochę mocniej, ale zawsze szybko się kiera uspokajała i zamiast dużej kupy był tylko mały kleksik ;)

Marcel
Posty: 308
Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
Motocykl: S1000RR
Wymarzony motocykl: ---
Lokalizacja: OGL

Re: K6 1K

Nieprzeczytany post autor: Marcel » 8 sie 2010, o 21:12

Wiec właśnie PC to tego moto to zbytek , przecież to ma takie pierdolnięcie z dołu jak tajson z lewej, Co do amora to wiem,że Enriu w swojej ma Hyperpro CSC ja w R1 miałem RSC i tu sie nad nim zastanawiam ale jak już to z górnym mocowaniem i może jak mówił koleg Quake, popracuje nad tą zembatką z przodu na 16 zębów, a wydech mam pełny Yoshimure, bez tego exupa czy jak mu tam

Quake
Nowy
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 29 kwie 2010, o 07:35
Motocykl: GSXR 1000 K6

Re: K6 1K

Nieprzeczytany post autor: Quake » 14 sie 2010, o 10:34

Witam
Maszyna jest bardzo wygłaskana co do PC to można go wyłączyć jak wiesz więc łatwo sprawdzić jak chodzi bez niego :-)
Co do amora skrętu polecam zmienić naprawdę, nie wiem jak jeździsz lecz jak czasem na torze latasz to zapewne odkręcasz na wyjściach tak jak ta maszyna lubi to shima częsta wówczas jest hehe.
Marcel pisze:Wiec właśnie PC to tego moto to zbytek , przecież to ma takie pierdolnięcie z dołu jak tajson z lewej, Co do amora to wiem,że Enriu w swojej ma Hyperpro CSC ja w R1 miałem RSC i tu sie nad nim zastanawiam ale jak już to z górnym mocowaniem i może jak mówił koleg Quake, popracuje nad tą zębatką z przodu na 16 zębów, a wydech mam pełny Yoshimure, bez tego exupa czy jak mu tam
Więcej mocy to nigdy zbytek tak myślę chyba że do jazdy bulwarowej hehe
My faceci mamy tak że więcej mocy , więcej mocy i to nic, że ciężej się jeździ :-P
zmiana zębatki o jeden ząb powoduje tak jakby wzrost mocy/momentu agresywniej reaguje z dołu ale jest faaaajnie , tymbardziej że mam oponę zmienioną z 50/55 co bardzo zalecam moto składa się inaczej naprawdę inaczej więc i Tobie FAT to gorąco polecam jak śmigasz czasem po torze. Odbierzesz to jako zajefajną poprawę .
Kurcze znów się namondrowałem sorki
Pozdrawiam Quake

Awatar użytkownika
Fat
Nowy
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 30 cze 2010, o 12:49
Motocykl: K6 1K
Lokalizacja: Poznań

Re: K6 1K

Nieprzeczytany post autor: Fat » 15 sie 2010, o 16:20

A jak się wyłącza PC? Chętnie sprawdzę różnicę.

Oponka już jest 55 zamiast 50, Metzeler Racetec. Duuużo lepiej się na tym jeździ niż na zwykłych drogowych oponach.

Marcel
Posty: 308
Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
Motocykl: S1000RR
Wymarzony motocykl: ---
Lokalizacja: OGL

Re: K6 1K

Nieprzeczytany post autor: Marcel » 15 sie 2010, o 17:14

wyciąg wtyczke i juz wyłączone PC

Awatar użytkownika
Rudisz
Posty: 649
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
Motocykl: 1000 K6
Wymarzony motocykl: K6 1000
Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów

Re: K6 1K

Nieprzeczytany post autor: Rudisz » 16 sie 2010, o 07:24

Zeby sprawdzic roznice to musialby nie tylko odlaczyc PC ale tez zestroic ponownie sprzet pod jego brak, wprawdzie mzoesz probowac ale pewnie roznicy nie odczujesz.
http://www.bikepics.com/members/rudisz/

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

Quake
Nowy
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 29 kwie 2010, o 07:35
Motocykl: GSXR 1000 K6

Re: K6 1K

Nieprzeczytany post autor: Quake » 16 sie 2010, o 08:17

Rudisz pisze:Zeby sprawdzic roznice to musialby nie tylko odlaczyc PC ale tez zestroic ponownie sprzet pod jego brak, wprawdzie mzoesz probowac ale pewnie roznicy nie odczujesz.
Witam
Nie wiem z jakiego PC korzystałeś nie ingeruje On we grane mapy motocykla. Odłączenie powoduje odrazy prace moto na jego seryjnych mapach jakie moto posiada. Nie trzeba jednak wyłączać , rozkręcać czy co tam PC, jeśli to jest model GSXR-a K5/6 to jest PC III USB więc połączasz przez kabelek USB komputer przełączasz ustawienie na zero tzn bez map ( M325-000 Zero Map) i masz serie, od tyle, oprogramowanie na stronie producenta do ściągnięcia. Potem możesz sobie wrócić do ustawień. Na stronie PC możesz ściągnąć sobie mapy pod swój model motocykla a bliżej zainstalowanie do niego akcesoria i tak jak masz wydech Yoshi i K&N patrzysz co tam jest do tego wgrywasz i fruu.
Tak to mniej więcej wygląda dla K5
http://www.powercommander.com/powercomm ... 04&yr=2005
Oczywiście nie zastąpi to zestrojenia przez fachowca na hamowni konkretnie do Twojej maszyny ale też jest wystarczające, można to poprawić tak o kilka procent z tego co słyszałem.
TO tyle :-)
Pozdrawiam Quake

ODPOWIEDZ