GSX-R 600 K4 - Projekt Yoshimura Racing :)
: 23 kwie 2013, o 00:58
Witam. Jestem posiadaczem suzuki gsxr 600 k4. Motocykl kupiłem w listopadzie zeszłego roku w stanie kiepskim , jako mechanik motocyklowy mogę powiedzieć ze w tragicznym. Ale tego właśnie szukałem Planuje zrobic go "od góry do dołu" pod siebie Chciałbym nadmienić ze WSZYSTKO robię sam (MECHANIKA , LAKIEROWANIE OKLEJANIE itp)
Tak motocykl wyglądał w dniu zakupu: (cena 8300zl)
Ogólnie nie za dobrze Silnik do robienia , luzy na nitach tarcz , skrzywiony lekko stelaż zadupka , połamane owiewki , cały malowany itp
Odrazu jak motocykl przytargałem do siebie , prosto z przyczepki wjechał na warsztat zrobiłem :
Łańcuszek rozrządu D.I.D. wzmacniany
Luzy zaworowe - 8 płytek wymagało wymiany
Wymiana uszczelek kolektora wydechowego - (jedna była nieszczelna)
Wymiana uszczelek pokryw silnika
Synchronizacja przepustnic
Wymiana świec na irydowe Denso
Wymiana oleju + filtrów - Motul 7100 10W40
Wymiana oleju w lagach OHLINS RT
Wymiana płynu chłodniczego - Motul motocool
Wymiana klocków EBC HH + serwis zacisków
Prostowanie stelaża zadupka
Kontrola ciśnienia sprężania oraz ciśnienia oleju
Regulacja zawieszenia pod moją wage i styl jazdy
Wymiana wszystkich łożysk w kołach
Dalej zabrałem sie za dodatki i akcesoria :
Moduł TRE + wyświetlacz biegów
Przerobiłem oryginalny wydech na przelot 55mm , wydech został skrócony i wypolerowany (był pomalowany na czarno )
Założyłem klamki krótkie + manetki pod kolor
stare:
nowe:
Dokupiłem nakładkę na siedzenie , błotnik oryginalny oraz zabrałem sie za spawanie każdego pęknięcia plastików (a było tego sporo )
I to tyle co zdążyłem zrobić w 2012 roku , potem przyszedł czas na przeniesienie mojego warsztatu i gixx musiał być odstawiony na bok
Sezon sie zaczyna wiec biore sie dalej do roboty :
Zamówiłem tarcze hamulcowe , oraz , jako ze handluje tez używanymi częściami , dziś na magazynie wpadły mi w łapy przewody hamuclowe godridge z jakiegoś moto które kiedyś rozebrałem na części jak się okazało do gixa będą pasować idealnie , oczywiście w układzie F
Jeśli chodzi o robotę to zacząłem od najtruniejszego i najgorszego czyli Lakierowanko Taśma liniowa , gazety , pistolet i jazda
boczki
czasza :
Z uwagi ze lakieruje w warsztacie wiec trochę syfków lakier złapał (szczególnie boczki) ale polerka mechaniczna wyciągnie większość z nich
W najbliższych dniach chce dokończyć lakierowanie zbiornika oraz zadupka i nakładki oraz założyć przewody hamulcowe , zamówiłem też naklejki (ponad 40 sztuk naklejek + szparunki i emblematy)
Jeśli chodzi o lakierowanie to w przyszłości chciałbym pomalować tez felgi na biel lub czerwień (albo pół na pół ?? )
Mam jeszcze sporo planów co do dalszych prac wszystko będę na bieżąco relacjonować
Tak motocykl wyglądał w dniu zakupu: (cena 8300zl)
Ogólnie nie za dobrze Silnik do robienia , luzy na nitach tarcz , skrzywiony lekko stelaż zadupka , połamane owiewki , cały malowany itp
Odrazu jak motocykl przytargałem do siebie , prosto z przyczepki wjechał na warsztat zrobiłem :
Łańcuszek rozrządu D.I.D. wzmacniany
Luzy zaworowe - 8 płytek wymagało wymiany
Wymiana uszczelek kolektora wydechowego - (jedna była nieszczelna)
Wymiana uszczelek pokryw silnika
Synchronizacja przepustnic
Wymiana świec na irydowe Denso
Wymiana oleju + filtrów - Motul 7100 10W40
Wymiana oleju w lagach OHLINS RT
Wymiana płynu chłodniczego - Motul motocool
Wymiana klocków EBC HH + serwis zacisków
Prostowanie stelaża zadupka
Kontrola ciśnienia sprężania oraz ciśnienia oleju
Regulacja zawieszenia pod moją wage i styl jazdy
Wymiana wszystkich łożysk w kołach
Dalej zabrałem sie za dodatki i akcesoria :
Moduł TRE + wyświetlacz biegów
Przerobiłem oryginalny wydech na przelot 55mm , wydech został skrócony i wypolerowany (był pomalowany na czarno )
Założyłem klamki krótkie + manetki pod kolor
stare:
nowe:
Dokupiłem nakładkę na siedzenie , błotnik oryginalny oraz zabrałem sie za spawanie każdego pęknięcia plastików (a było tego sporo )
I to tyle co zdążyłem zrobić w 2012 roku , potem przyszedł czas na przeniesienie mojego warsztatu i gixx musiał być odstawiony na bok
Sezon sie zaczyna wiec biore sie dalej do roboty :
Zamówiłem tarcze hamulcowe , oraz , jako ze handluje tez używanymi częściami , dziś na magazynie wpadły mi w łapy przewody hamuclowe godridge z jakiegoś moto które kiedyś rozebrałem na części jak się okazało do gixa będą pasować idealnie , oczywiście w układzie F
Jeśli chodzi o robotę to zacząłem od najtruniejszego i najgorszego czyli Lakierowanko Taśma liniowa , gazety , pistolet i jazda
boczki
czasza :
Z uwagi ze lakieruje w warsztacie wiec trochę syfków lakier złapał (szczególnie boczki) ale polerka mechaniczna wyciągnie większość z nich
W najbliższych dniach chce dokończyć lakierowanie zbiornika oraz zadupka i nakładki oraz założyć przewody hamulcowe , zamówiłem też naklejki (ponad 40 sztuk naklejek + szparunki i emblematy)
Jeśli chodzi o lakierowanie to w przyszłości chciałbym pomalować tez felgi na biel lub czerwień (albo pół na pół ?? )
Mam jeszcze sporo planów co do dalszych prac wszystko będę na bieżąco relacjonować