Legato motocykle

K4 gsxr Dream ;] Slask

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin działu
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.

K4 gsxr Dream ;] Slask

UNREAD_POSTprzez piotrek1989 » 21 maja 2013, o 17:49

K4 750 Nabyty w kwietniu ;] motocykl w najpiekniejszym malowaniu ;] 23tys przebiego dodatki.koncowki kierownicy ,scorpion wydech fiter k&n , TankPad gsxr .oklejona polka ..<><mysle o gripie!>?! ..ale jeszcze bede cos uposażał ;] jesli ktos cos zna sie bardziej lub wie co dodac piszcie chetnie zapoznam sie .. ;] i moze czegos poslucham ;] LwG
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
piotrek1989
Nowy
Nowy
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15 paź 2012, o 11:23
Lokalizacja: Myszqw :]
Motocykl: K4 :]
Wymarzony motocykl: GSXR ;] All

Re: K4 gsxr Dream ;] Slask

UNREAD_POSTprzez boniu » 22 maja 2013, o 19:06

Wg mnie przydały by się krótkie klamki, np niebieskie, na allegro są super za 159zł, kolega z forum brał i był zadowolony, może tylna lampa led ciemna, regulatory zawieszeń? dużo fajnych rzeczy można kupić:)
http://allegro.pl/show_item.php?item=3267652185
ten gość ma sporo fajnych rzeczy, pytaj w meilu najlepiej
boniu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 23:09
Lokalizacja: Wbk
Motocykl: gsxr600
Wymarzony motocykl: Panigale
Imię: David
Skąd: Wbk

Re: K4 gsxr Dream ;] Slask

UNREAD_POSTprzez DaViDoO » 22 maja 2013, o 19:21

ja od niego kupiłem klamki :)
http://www.bikepics.com/members/davidoo/
LIFE IS TOO SHORT TO BE SLOW
Obrazek
Avatar użytkownika
DaViDoO
 
Posty: 342
Dołączył(a): 25 lut 2013, o 16:50
Motocykl: GSX-R 750 K4
Imię: David
Skąd: Bydgoszcz

Re: K4 gsxr Dream ;] Slask

UNREAD_POSTprzez piotrek1989 » 23 maja 2013, o 00:35

Dzieki DaViDoO ...własnie na takie propozycje liczyłem ;] oczywiscie ze na zime chetnie z korzystam z pomysłów Pozdro
piotrek1989
Nowy
Nowy
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15 paź 2012, o 11:23
Lokalizacja: Myszqw :]
Motocykl: K4 :]
Wymarzony motocykl: GSXR ;] All

Re: K4 gsxr Dream ;] Slask

UNREAD_POSTprzez piotrek1989 » 23 maja 2013, o 00:48

/Szczegulnie to obszycie mi sie poddoba moze ktos wie gdzie taki mozna zrobic kupic ????? :idea:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
piotrek1989
Nowy
Nowy
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15 paź 2012, o 11:23
Lokalizacja: Myszqw :]
Motocykl: K4 :]
Wymarzony motocykl: GSXR ;] All

Re: K4 gsxr Dream ;] Slask

UNREAD_POSTprzez sobster » 23 maja 2013, o 20:41

Na zbiorniczek płynu hamulcowego "skarpeta" z logiem GSXR. Niby nic a naprawde cieszy oko ;)
sobster
Nowy
Nowy
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 mar 2013, o 15:49
Motocykl: Suzuki GSX-R 750 K1
Wymarzony motocykl: Suzuki GSX-R 1000 K9

Re: K4 gsxr Dream ;] Slask

UNREAD_POSTprzez piotrek1989 » 14 gru 2013, o 19:29

Witam szukam nakładki na siedzenie pasazera ?? Czy nie ma ktos na sprzedaz ?? ///
piotrek1989
Nowy
Nowy
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15 paź 2012, o 11:23
Lokalizacja: Myszqw :]
Motocykl: K4 :]
Wymarzony motocykl: GSXR ;] All


Powrót do Mój GSX-R!



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości