Strona 5 z 7

Re: K4 750

: 29 paź 2015, o 21:13
autor: 515Bartek
piekna sztuka :)

a co do wydechu masz cala zime upolujesz cos na 4 sruby krotkiego tego sprzedasz :) to duzo wygodniejsze

Re: K4 750

: 30 paź 2015, o 09:04
autor: Kenet
xPEPE93x pisze:na zimę zakupiłem sobie CR250 2T, także sezon w sumie się nie kończy
U mnie kx250 2t wchodzi, dobry zestaw 750 + 250 - tak jakby litr, a dwa razy tyle radości :D

A k4 jak k4 - kozak, szkoda że Cie nie spotkałem na Radomiu byśmy się poganiali.

Re: K4 750

: 5 lis 2015, o 16:37
autor: PiRo93
Trochę takie słabe pytanie, alee może :D Jaka guma będzie ogarniać dobrze na drodze? Chciałbym kompromis między gumami po torowymi a coś z działu sportowo turystyczne? Obecnie mam przód angel ST a tył z8, ale na wykończeniu. Obecne gumy spisały się na torze w Radomiu jak i na drodze, ale chcę coś, co mi da gwarancje na winklu że nie puści ;) chociaż na obecnych gumach sporadycznie tył uciekał.. mógłbym policzyć na palcach, ale nie mam tendencji do mocnego odkręcania przy wyjściu. Jeździłem na powerach 2ct ale spisywały się gorzej niż obecne, miałem też supercorse ale znikała w oczach nawet na postoju ;D Ktoś jakieś pomysły? ;)

Re: K4 750

: 5 lis 2015, o 17:43
autor: Robert79
Pirelli diablo rosso II - cały sezon śmigałem na nich na Słowacji (na torze) i po drodze. Opony zajebiste (no chyba, że ktoś chce na torze robić czasy rzędu 2:20 to będzie szukał innych). Polecam je z czystym sumieniem zajebiście trzymają i nie kończą się z dnia na dzień :)

Re: K4 750

: 5 lis 2015, o 18:02
autor: dziadek
Robert79 pisze:Pirelli diablo rosso II - cały sezon śmigałem na nich na Słowacji (na torze) i po drodze. Opony zajebiste (no chyba, że ktoś chce na torze robić czasy rzędu 2:20 to będzie szukał innych). Polecam je z czystym sumieniem zajebiście trzymają i nie kończą się z dnia na dzień :)
znam te opony i tez polecam kilka razy mi dupe uratowały i kilka głupich błedów oponki zawaliste jak dlamnie i nie zamienie na inne :D

Re: K4 750

: 5 lis 2015, o 20:01
autor: PiRo93
Pirelli diablo rosso II - właśnie! Słyszałem już kilka pochwalnych opinii, także możliwe że wypróbuje ;) Jak ktoś coś jeszcze chciałby dołożyć, to śmiało ;)

PS. A co myślicie o M5? Albo choćby o Angel ST?

Re: K4 750

: 5 lis 2015, o 21:15
autor: MaciejX
popatrz też sobie dunlop roadsmart 2 i teraz jest już 3 generacja, ja jeździłem kiedyś w F3jce na pierwszej generacji tej gumy i sobie chwaliłem tylko tam była mala moc 100 kucy, ale jak tutaj Angel ST Ci się sprawdza to taka rosso 2 lub wlasnie roadsmart ewentualnie pilot road

Re: K4 750

: 5 lis 2015, o 23:11
autor: Kenet
BT-16 kup, ja mam takie w K4 750 i ogarniają mistrz.

Re: K4 750

: 6 lis 2015, o 11:03
autor: MaciejX
moj kumpel bez gumowania w R1 RN09 w niecałe 3.5tys km zajeździł bt016 :D ja nie pamietam ile zrobiłem ale też chyba nie wiecej 4 tys km więc jak kolega szuka gumy troche bardziej trwałej to raczej bt016 odpada, nie wiem jak z s20 moze lepiej ale napewno taka bt016 trzymać lepiej niż angel ST czy Z8

Re: K4 750

: 6 lis 2015, o 13:11
autor: PiRo93
A nikt nie miał do czynienia z M5? ST kumpel mi komplet ogarnąłby za 680zł leżaka z 2014r, a M5 po allegro widze że są w okolicach 7stów. Troche gumuje i zalezy mi aby guma nie zrobiła się kwadratowa od razu, dlatego powstrzymuje się od zakupu torowych gum, bo zdaje sobie też sprawe z tego że na drodze jej nie wykorzystam, a że sporo jeżdże, zdarza się w deszczu to chcę cos pewniejszego na każdą pogodę.

Re: K4 750

: 6 lis 2015, o 13:16
autor: MaciejX
ja jeździłem na M5 bardzo dobra guma ale to juz wchodzisz na opony sportowe i gumując musisz się liczyć że więcej jak 4-5 tys km na niej nie zrobisz, a wchodząc na opony sportowe to już patrz oprócz M5 także S20, Bt016pro, diablo rosso corsa aktualnie mam polecam bardzo dobra.

Re: K4 750

: 6 lis 2015, o 16:42
autor: Pawlus
Mam M5 u siebie, chwilę jej zajmuje żeby się rozgrzać (kilka km), generalnie dobrze klei, jednak na mokrym miewałem wrażenie jakby trochę słabiej (choć nigdy nie miałem jakiegoś grubego uślizgu, pomijając "białe"). Jest OK i na pewno warta polecenia, ale na następny raz spróbuje chyba czegoś innego z czystej ciekawości żeby mieć jakieś porównanie. Po ponad 4k km zeszła prawie połowa bieżnika (jazda bez zmuły, podchodząca często pod ostre pałowanie, z czego niestety dość dużo po prostych gdyż "taki mamy klimat", na gumę próbuję wrzucić od święta).

Re: K4 750

: 6 lis 2015, o 18:25
autor: Robert79
dunlop roadsmart 2 - na tej oponie zrobiłem po drodze jakieś 5 tyś km i wygląda jakby nic z niej nie ubyło. Nie robi się kwadratowa a raczej nie miałem okazji jej pozamykać. Jak na drogowe szaleństwa jest bardzo dobra!.

Re: K4 750

: 7 lis 2015, o 15:30
autor: dziadek
Robert79 pisze:dunlop roadsmart 2 - na tej oponie zrobiłem po drodze jakieś 5 tyś km i wygląda jakby nic z niej nie ubyło. Nie robi się kwadratowa a raczej nie miałem okazji jej pozamykać. Jak na drogowe szaleństwa jest bardzo dobra!.
skoro nie ginie czyli twarda a jak twarda to wiadoo ze do jazdy niezbyt sa twarde opony ja ostatnio zalozyłem na próbe 2ct niby taki szal a powiem tylko tyle ze to szajs nie szał moze dla kogos kto poleci raz na miesiac na winkle to opona jest ok :lol: pozadne opony to 4=5 tys na drodze i zmiana :D

Re: K4 750

: 7 lis 2015, o 16:13
autor: MaciejX
nie sądzę żeby roadsmarty były twarde to jest opona jak wiekszosc nowych gum wieloskladnikowa z twardszym środkiem żeby dluzej wytrzymała, ale nawet taka opona po 5 tys km jak nowa to zasługą jest tylko i wyłącznie delikatne traktowanie manetki gazu.