GSX-R 750 L2

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: kai » 20 sty 2015, o 12:48

a nie wiem. jezdze do goscia ktory ma sprzet do opon motocyklowych, nigdy mi powietrze nie uciekalo, czy mi guma nie zeszla, a takiego syfu nie mialem :D

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 20 sty 2015, o 13:22

Przecież to standardowo :P sam nie jedną gumę zmieniałem i podobnie jak u kolegi.
Tylko jest jedno ale Kai ----->>> to trzeba zapi**dalać żeby wazelinę ci wyrzuciło :lol:
to trwa przez może pierwsze 50-100km a później śladu nie ma. Dobrze jest pojechać na myjnię i to trochę nawet sobie zmyć aby się nie zdziwić na zakręcie.
Ranty opony smarują w koło aby ładnie opona wskoczyła na swoje miejsce a przy tym nie została uszkodzona maszyną bądź łyżką :)

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: kai » 20 sty 2015, o 13:34

nie weim, nigdy nie mialem takiego czegos. 240~ po 800metrach po zmianie gumy to zapie****anie? nigdy nic mi nie wycisnelo, moze u mnie nie smaruja takim czyms?
Obrazek

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 20 sty 2015, o 13:47

No to ci przecież Konrad odpisał że może u ciebie wrzucają na twardo (sucho) co osobiście twierdzę jest ryzykowne.

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: kai » 20 sty 2015, o 13:52

skoro mi nic nie wychodzi spod felgi to raczej niczego nie uzywaja.

Awatar użytkownika
Starscream
Posty: 538
Rejestracja: 8 gru 2014, o 17:33
Motocykl: k6 1LITR
Wymarzony motocykl: BIAŁO CZERWONY
Imię: Konrad
Skąd: ŻAGAŃ FZG

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: Starscream » 20 sty 2015, o 13:58

Mój post był o podtekscie seksualnym hahaa
Smaruja tylko mniej na pewno
ps. 240 to trochę dużo moim zdaniem zaraz po zmianie

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 20 sty 2015, o 14:08

Dokładnie bo są różne rodzaje tej wazeliny heheh ;)
Raz jak byłem i to żeby nie było w serwisie motocyklowym to mi mówi tu mamy taką specjalną której tak nie wyrzuca jak tej do aut :lol: powaga

Awatar użytkownika
woznyman
Posty: 573
Rejestracja: 30 cze 2014, o 11:32
Motocykl: trzi ćwierci
Wymarzony motocykl: desmo
Imię: Rafał
Skąd: zewsząd

Nieprzeczytany post autor: woznyman » 20 sty 2015, o 16:08

ToMsOn ma generalnie rację z tym, że to jest wazelina/wosk/smar/innegówno którą nasącza się fabrycznie oponę, stąd też zalecenie 100-200km spokojnej jazdy

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re:

Nieprzeczytany post autor: kai » 20 sty 2015, o 16:27

woznyman pisze:ToMsOn ma generalnie rację z tym, że to jest wazelina/wosk/smar/innegówno którą nasącza się fabrycznie oponę, stąd też zalecenie 100-200km spokojnej jazdy
to fabrycznie oponę czy u wulkanizatora jak wrzuczasz.

fabrycznie guma jest jakimis olejami nasaczona, zeby sie nie starzala, ale to co ty masz to nie jest fabryczne nasaczenie

a o spokojna jazdę chodzi tyle, zeby po prostu zjezdzic to cos, dlateog trzeba uwazac przy zlozeniach i nie ladowac od razu i nie zamykac gumy, tylko stopniowo, bo nie ma takiego gripa.

Awatar użytkownika
woznyman
Posty: 573
Rejestracja: 30 cze 2014, o 11:32
Motocykl: trzi ćwierci
Wymarzony motocykl: desmo
Imię: Rafał
Skąd: zewsząd

GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: woznyman » 11 mar 2015, o 16:18

Obrazek


I pojechała sucz na wymianę soków...

Może i delikatne zmiany będą 8-)

Awatar użytkownika
Patrycjusz29
Posty: 1230
Rejestracja: 10 sie 2013, o 20:19
Motocykl: Suzuki GSXR1000 K3
Wymarzony motocykl: SUZA

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: Patrycjusz29 » 11 mar 2015, o 16:37

aleś ją pospinał tylko ramy nie rozciągnij :D

Awatar użytkownika
woznyman
Posty: 573
Rejestracja: 30 cze 2014, o 11:32
Motocykl: trzi ćwierci
Wymarzony motocykl: desmo
Imię: Rafał
Skąd: zewsząd

GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: woznyman » 11 mar 2015, o 18:09

To akurat chłopaki z serwisu ale to jedyny słuszny sposób. Nawet na stopce atom nie ruszy, wiem bo osobiście już koło 3tysi z tą konkretną tak pogoniłem.

Jak się delikatnie w biodrach rozejdzie to na urodzie nie straci :mrgreen:

Awatar użytkownika
woznyman
Posty: 573
Rejestracja: 30 cze 2014, o 11:32
Motocykl: trzi ćwierci
Wymarzony motocykl: desmo
Imię: Rafał
Skąd: zewsząd

GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: woznyman » 20 mar 2015, o 18:48

I w końcu dupka kształtna jak powinna :)
DSC_0092.JPG
Świeżo na sezon naoliwkowana 8-)

Będzie się działo...

Dziewicze 100km pyknięte, coś taki sztywny jestem jeszcze jak przy pierwszym razie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 21 mar 2015, o 12:44

poczytalem temat wczesniej troche i co do opon to ja po krótkiej przejażdżce zawsze biore cleanera do lancucha i zmywam caly ten smar który wyłazi z pod felgi po zmianie opony, a dodatkowo nowe opony zamiast rozjezdzać na spokojnie to biore zawsze jakis papier scierny pod ręką i ranty opon przecieram z tego fabrycznego smaru czy tam konserwacji i nic się nie dzieje nic się nie ślizga.
a po fabrycznym BT016 co teraz założyłeś? ja miałem BT016 i bardzo sobie chwaliłem.
zadupek teraz o nieeebo lepiej te nowe motocykle to masakra z tymi ogonami do rejestracji.

Awatar użytkownika
woznyman
Posty: 573
Rejestracja: 30 cze 2014, o 11:32
Motocykl: trzi ćwierci
Wymarzony motocykl: desmo
Imię: Rafał
Skąd: zewsząd

GSX-R 750 L2

Nieprzeczytany post autor: woznyman » 21 mar 2015, o 14:44

Ile czasu Ci pucowanie gumy zajmuje?

Qualifier II

Ogon ori fatalny ale praktyczny... Wybrałem ładny :mrgreen:

ODPOWIEDZ