K4 750

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
pieterr
Posty: 279
Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
Motocykl: w końcu tyśonc
Imię: Pee
Skąd: Południe

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: pieterr » 22 gru 2014, o 15:08

Dany Twoja R6 46 też by już taka ładna nie była jakby doszło do kontaktu :? Masz ją jeszcze czy sprzedałeś bo chyba chciałeś ją sprzedać ??

dany47
Posty: 130
Rejestracja: 5 gru 2012, o 17:09
Motocykl: R46 RJ095
Wymarzony motocykl: Panigale
Imię: Dany
Skąd: MC Podl

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: dany47 » 22 gru 2014, o 15:55

Ano nie była by już taka lalka.
Nie sprzedałem ;) i pod koniec sezonu 2015 pewnie dopiero sprzedam i przesiadkę robię na YFM-R700 : mówiąc wprost na Raptora ;)

Awatar użytkownika
dziadek
Posty: 1492
Rejestracja: 11 sie 2013, o 20:10
Motocykl: KAWA Z 1000
Wymarzony motocykl: juz były
Imię: Robert
Skąd: lubelskie
Lokalizacja: wojciechów lubelskie

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: dziadek » 22 gru 2014, o 17:16

Porzadny sprzecior i w prawdziwym malowaniu . Powodzenie w użytkowaniu.

Awatar użytkownika
kozik93
Posty: 155
Rejestracja: 11 lis 2012, o 01:28
Motocykl: GSX-R 600 K4
Wymarzony motocykl: GSX-R 750 K9
Imię: Konrad Kozi
Skąd: RSA

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: kozik93 » 1 sty 2015, o 14:46

Wygląda na bardzo zadbaną. Jak Ci się sprawują białe felgi?

Awatar użytkownika
pieterr
Posty: 279
Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
Motocykl: w końcu tyśonc
Imię: Pee
Skąd: Południe

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: pieterr » 2 sty 2015, o 10:32

kozik93 pisze:Wygląda na bardzo zadbaną. Jak Ci się sprawują białe felgi?
Dobrze się toczą :D Takie juz kupilem i w sumie to mi pasują, tylko tylna szybko sie brudzi od smaru ale przed myciem motocykla wystarczy zpsikać ją płynem do mycia silników, ew. po umyciu i wysuszeniu jak coś zostanie to plakiem na suchej i czystej szmatce poprawić.

Awatar użytkownika
pieterr
Posty: 279
Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
Motocykl: w końcu tyśonc
Imię: Pee
Skąd: Południe

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: pieterr » 4 kwie 2015, o 18:47

Ostatnio zrobione, bo niestety przez zime nie było czasu:
wymiana oleju w amorze skrętu (10w40), kierownica jest teraz "twardsza" ale trzeba się przyzwyczaić do cięższego kręcenia na postoju
Obrazek


wyczyszczony i nasączony filtr K&N
Obrazek
Obrazek

i zamówione parę gratów do wymiany na czasie (świece, klocki tył, zębatka 16z o ile starczy naciągu łańcucha bo jest już troche lipny i pompa paliwa bo chyba przez obecną moto ma dziury powyżej 10 tys obr). i kolejne pytanie to tylną tarczę brać używkę oryginalną czy nowego chinola ?
Obrazek

Awatar użytkownika
michaliskox
Posty: 542
Rejestracja: 19 gru 2014, o 16:03
Motocykl: Suzuki GSXR 750 K6
Imię: Michał
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa - Wo(L)a

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: michaliskox » 4 kwie 2015, o 19:15

z ta zebatka troche bezsensu skoro lancuch jest lipny to nie lepiej bylo caly naped z zebatkami wymienic ;)
''Twe Serce Jest Wolne. Miej Odwagę Za Nim Podążać''

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 4 kwie 2015, o 19:36

Nono dobre czynności serwisowe poszły :)

Co do tarczy to jak trafisz w dobrym stanie używkę, to lepiej, to jest tył więc nie ma co się przejmować za bardzo. A jak nie, to bierz CHINA, ja miałem chińską w GS'ce na przodzie, no i powiem, że była świetnie wykonana, nity nic się nie wyrabiały i była bardzo dobra siła hamowania, jedyny minus był taki, że prawie znikała w oczach. Przez 10k km tak na oko to prawie 1/3 zeszła, niestety nie miałem później mikrometru żeby zmierzyć, ale nową mierzyłem mikrometrem to dokładnie 5.0 miała. A z tyłu nie ma nitów i aż tak bardzo się nie hebluje więc imo styknie chinol na tył.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
pieterr
Posty: 279
Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
Motocykl: w końcu tyśonc
Imię: Pee
Skąd: Południe

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: pieterr » 4 kwie 2015, o 19:43

michaliskox pisze:z ta zebatka troche bezsensu skoro lancuch jest lipny to nie lepiej bylo caly naped z zebatkami wymienic ;)
Co mi szkodziło, 40 zł to nie pieniądz a może się uda przejeździć na niej z tym łańcuchem jeszcze ten sezon a jak nie to zostanie na zapas do nowego napędu (bo z tego co wiem to na 1 napęd przypadają 2 przednie zębatki bo są małe i zużywają się szybciej) i pojeżdżę jeszcze trochę na 17z. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, to było przemyślane ;)
Pawlus pisze:Nono dobre czynności serwisowe poszły :)

Co do tarczy to jak trafisz w dobrym stanie używkę, to lepiej, to jest tył więc nie ma co się przejmować za bardzo. A jak nie, to bierz CHINA, ja miałem chińską w GS'ce na przodzie, no i powiem, że była świetnie wykonana, nity nic się nie wyrabiały i była bardzo dobra siła hamowania, jedyny minus był taki, że prawie znikała w oczach. Przez 10k km tak na oko to prawie 1/3 zeszła, niestety nie miałem później mikrometru żeby zmierzyć, ale nową mierzyłem mikrometrem to dokładnie 5.0 miała. A z tyłu nie ma nitów i aż tak bardzo się nie hebluje więc imo styknie chinol na tył.
Kto dba ten ma ;)
A co do tarczy to chyba postaram się jeszcze znaleźć jakąś używkę w sensownym stanie, bo zanim chinol by mi przyszedł z ebaya to sezon się już rozpędzi :D

Awatar użytkownika
bru033
Posty: 261
Rejestracja: 23 maja 2014, o 15:19
Motocykl: GSXR600K1
Wymarzony motocykl: k5 k6 3/4
Imię: Wojciech
Skąd: Rumia

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: bru033 » 5 kwie 2015, o 09:19

Odkręcenie amora sprawiało jakieś problemy czy zabieg szybki i gładki?

Awatar użytkownika
pieterr
Posty: 279
Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
Motocykl: w końcu tyśonc
Imię: Pee
Skąd: Południe

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: pieterr » 5 kwie 2015, o 20:25

Przed odkreceniem prysnąłem troche wd40 dla pewnosci. I jak bedziesz odkrecal nakretke ze sruby w przegubie docisnij ten przegub do dołu bo bediesz mial wrazenie jakbys zerwał gwint ;)

Awatar użytkownika
tomekk7
Posty: 242
Rejestracja: 21 mar 2015, o 10:20
Motocykl: 1000 k7
Imię: tomek
Skąd: Tychy
Lokalizacja: śląsk

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: tomekk7 » 6 kwie 2015, o 03:03

pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony :D
daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)

Awatar użytkownika
pieterr
Posty: 279
Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
Motocykl: w końcu tyśonc
Imię: Pee
Skąd: Południe

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: pieterr » 6 kwie 2015, o 16:29

tomekk7 pisze:
pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony :D
daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)
W sobote planuje do chudowa podjechać na chwile, bo jeszcze tam nie bylem, więc przydałby sie ktoś kto zna droge :D

Awatar użytkownika
tomekk7
Posty: 242
Rejestracja: 21 mar 2015, o 10:20
Motocykl: 1000 k7
Imię: tomek
Skąd: Tychy
Lokalizacja: śląsk

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: tomekk7 » 6 kwie 2015, o 19:54

pieterr pisze:
tomekk7 pisze:
pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony :D
daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)
W sobote planuje do chudowa podjechać na chwile, bo jeszcze tam nie bylem, więc przydałby sie ktoś kto zna droge :D
ja też nie byłem więc jeśli będzie w miare pogoda wyglądała to mozna runde zrobić.

Awatar użytkownika
pieterr
Posty: 279
Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
Motocykl: w końcu tyśonc
Imię: Pee
Skąd: Południe

Re: K4 750

Nieprzeczytany post autor: pieterr » 24 kwie 2015, o 21:13

Wymieniłem pompe paliwa i koniec z dziurami powyzej 10 tys obr.
Dla zainteresowanych nowa pompa w aso to 3200 zł, ja wybrałem uzywke za 140 z pobraniem i działa jak trzeba. Pomiary były bezwzględne dla starej pompy, w ciągu 10 sek wypluła 140ml, powinna przynajmniej 168, a nowa uzywka daje 280, wiec na przyszłość jak ktoś ma problem z wysokimi obrotami to niech zaczyna od tego prostego pomiaru. Zdjęcia innym razem bo laptop zjebany.
P.S. 1000km pękło w tym sezonie wiec na pewno bedzie lepszy niz 4tys w zeszłym

ODPOWIEDZ