Strona 2 z 6

Re: K4 750

: 22 gru 2014, o 15:08
autor: pieterr
Dany Twoja R6 46 też by już taka ładna nie była jakby doszło do kontaktu :? Masz ją jeszcze czy sprzedałeś bo chyba chciałeś ją sprzedać ??

Re: K4 750

: 22 gru 2014, o 15:55
autor: dany47
Ano nie była by już taka lalka.
Nie sprzedałem ;) i pod koniec sezonu 2015 pewnie dopiero sprzedam i przesiadkę robię na YFM-R700 : mówiąc wprost na Raptora ;)

Re: K4 750

: 22 gru 2014, o 17:16
autor: dziadek
Porzadny sprzecior i w prawdziwym malowaniu . Powodzenie w użytkowaniu.

Re: K4 750

: 1 sty 2015, o 14:46
autor: kozik93
Wygląda na bardzo zadbaną. Jak Ci się sprawują białe felgi?

Re: K4 750

: 2 sty 2015, o 10:32
autor: pieterr
kozik93 pisze:Wygląda na bardzo zadbaną. Jak Ci się sprawują białe felgi?
Dobrze się toczą :D Takie juz kupilem i w sumie to mi pasują, tylko tylna szybko sie brudzi od smaru ale przed myciem motocykla wystarczy zpsikać ją płynem do mycia silników, ew. po umyciu i wysuszeniu jak coś zostanie to plakiem na suchej i czystej szmatce poprawić.

Re: K4 750

: 4 kwie 2015, o 18:47
autor: pieterr
Ostatnio zrobione, bo niestety przez zime nie było czasu:
wymiana oleju w amorze skrętu (10w40), kierownica jest teraz "twardsza" ale trzeba się przyzwyczaić do cięższego kręcenia na postoju
Obrazek


wyczyszczony i nasączony filtr K&N
Obrazek
Obrazek

i zamówione parę gratów do wymiany na czasie (świece, klocki tył, zębatka 16z o ile starczy naciągu łańcucha bo jest już troche lipny i pompa paliwa bo chyba przez obecną moto ma dziury powyżej 10 tys obr). i kolejne pytanie to tylną tarczę brać używkę oryginalną czy nowego chinola ?
Obrazek

Re: K4 750

: 4 kwie 2015, o 19:15
autor: michaliskox
z ta zebatka troche bezsensu skoro lancuch jest lipny to nie lepiej bylo caly naped z zebatkami wymienic ;)

Re: K4 750

: 4 kwie 2015, o 19:36
autor: Pawlus
Nono dobre czynności serwisowe poszły :)

Co do tarczy to jak trafisz w dobrym stanie używkę, to lepiej, to jest tył więc nie ma co się przejmować za bardzo. A jak nie, to bierz CHINA, ja miałem chińską w GS'ce na przodzie, no i powiem, że była świetnie wykonana, nity nic się nie wyrabiały i była bardzo dobra siła hamowania, jedyny minus był taki, że prawie znikała w oczach. Przez 10k km tak na oko to prawie 1/3 zeszła, niestety nie miałem później mikrometru żeby zmierzyć, ale nową mierzyłem mikrometrem to dokładnie 5.0 miała. A z tyłu nie ma nitów i aż tak bardzo się nie hebluje więc imo styknie chinol na tył.

Re: K4 750

: 4 kwie 2015, o 19:43
autor: pieterr
michaliskox pisze:z ta zebatka troche bezsensu skoro lancuch jest lipny to nie lepiej bylo caly naped z zebatkami wymienic ;)
Co mi szkodziło, 40 zł to nie pieniądz a może się uda przejeździć na niej z tym łańcuchem jeszcze ten sezon a jak nie to zostanie na zapas do nowego napędu (bo z tego co wiem to na 1 napęd przypadają 2 przednie zębatki bo są małe i zużywają się szybciej) i pojeżdżę jeszcze trochę na 17z. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, to było przemyślane ;)
Pawlus pisze:Nono dobre czynności serwisowe poszły :)

Co do tarczy to jak trafisz w dobrym stanie używkę, to lepiej, to jest tył więc nie ma co się przejmować za bardzo. A jak nie, to bierz CHINA, ja miałem chińską w GS'ce na przodzie, no i powiem, że była świetnie wykonana, nity nic się nie wyrabiały i była bardzo dobra siła hamowania, jedyny minus był taki, że prawie znikała w oczach. Przez 10k km tak na oko to prawie 1/3 zeszła, niestety nie miałem później mikrometru żeby zmierzyć, ale nową mierzyłem mikrometrem to dokładnie 5.0 miała. A z tyłu nie ma nitów i aż tak bardzo się nie hebluje więc imo styknie chinol na tył.
Kto dba ten ma ;)
A co do tarczy to chyba postaram się jeszcze znaleźć jakąś używkę w sensownym stanie, bo zanim chinol by mi przyszedł z ebaya to sezon się już rozpędzi :D

Re: K4 750

: 5 kwie 2015, o 09:19
autor: bru033
Odkręcenie amora sprawiało jakieś problemy czy zabieg szybki i gładki?

Re: K4 750

: 5 kwie 2015, o 20:25
autor: pieterr
Przed odkreceniem prysnąłem troche wd40 dla pewnosci. I jak bedziesz odkrecal nakretke ze sruby w przegubie docisnij ten przegub do dołu bo bediesz mial wrazenie jakbys zerwał gwint ;)

Re: K4 750

: 6 kwie 2015, o 03:03
autor: tomekk7
pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony :D
daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)

Re: K4 750

: 6 kwie 2015, o 16:29
autor: pieterr
tomekk7 pisze:
pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony :D
daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)
W sobote planuje do chudowa podjechać na chwile, bo jeszcze tam nie bylem, więc przydałby sie ktoś kto zna droge :D

Re: K4 750

: 6 kwie 2015, o 19:54
autor: tomekk7
pieterr pisze:
tomekk7 pisze:
pieterr pisze:Oświęcim okolica, wiec nie mialem po niego daleko, zreszta poprzedniego gixa tez kupilem w tychach i tez bylem zadowolony :D
daj cynk to polatamy,,,tomek tychy:)
W sobote planuje do chudowa podjechać na chwile, bo jeszcze tam nie bylem, więc przydałby sie ktoś kto zna droge :D
ja też nie byłem więc jeśli będzie w miare pogoda wyglądała to mozna runde zrobić.

Re: K4 750

: 24 kwie 2015, o 21:13
autor: pieterr
Wymieniłem pompe paliwa i koniec z dziurami powyzej 10 tys obr.
Dla zainteresowanych nowa pompa w aso to 3200 zł, ja wybrałem uzywke za 140 z pobraniem i działa jak trzeba. Pomiary były bezwzględne dla starej pompy, w ciągu 10 sek wypluła 140ml, powinna przynajmniej 168, a nowa uzywka daje 280, wiec na przyszłość jak ktoś ma problem z wysokimi obrotami to niech zaczyna od tego prostego pomiaru. Zdjęcia innym razem bo laptop zjebany.
P.S. 1000km pękło w tym sezonie wiec na pewno bedzie lepszy niz 4tys w zeszłym