2004 GSX-R 750 - all-purpose
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Niestety nie było mi dane pojechać jeszcze na Poznań gdyż miałem małą przygodę. W emocjach wyścigowych gdy atakowałem torowe ducati zdarzył się incydent wyścigowy. Bez wdawania się w szczegóły jak na prędkość zdarzenia powyżej 100 to zniszczenia kosmetyczne:
Poszła czacha, stelaż, crashpad, ciężarek ujęło i manetkę przytarło. Parę rys na prawej stronie, ale bez tragedii.
Dzień w garażu:
gix naprawiony:
i umyty:
Ze zmian - nowe manetki domino, mniejsze ciężarki i przede wszystkim nowa czacha w oryginale, spasowana idealnie.
W oczekiwaniu na części znalazłem na szybko drugie moto:
Trochę gorzej idzie jak gix, ale ma swój urok.
Jako że wywinąłem dobrego orła musiałem zakupić nowy kask, oczywiście najlepszą cenę miał Legut (po raz kolejny polecam) i tak oto zawitał RPHA 10+ w malowaniu Aquilo.
Coby się do toru nie zrażać pojechałem w ostatni piątek na Radom, bo nigdy tam wcześniej nie byłem:
Tor to w zasadzie jeden wielki zakręt, idzie się umęczyć przeokrótnie. Wolę Jastrząb bez dwóch zdań, ale i ten obiekt ma swój urok. Bawiłem się doskonale jak zwykle, ale sił starczyło tylko na poranną sesję bo dość mocną intensywność jazd narzuciliśmy.
W tzw. międzyczasie zakupiłem nowe gumy, BT-16, które w sobotę wjadą na pokład bo w niedziele znów Jastrząb.
Ciekaw jestem wrażeń, ale podobno dają radę. A jako że Michały jeszcze trochę bieżnika mają to różne głupoty do głowy przychodzą:
Podsumowując, przejechałem już 10 tys km w tym roku, cały czas jestem pod wrażeniem gixa i bardzo dobrze nam się razem jeździ. Świetnie spisuje się na weekendowych wycieczkach (mazurskie zakręty mistrz) jak i podczas jazdy sportowej. Na sezon jesienno-zimowy wjedzie pewnie do kompletu cross, bo jak ja wytrzymam bez moto tyle czasu.
CDN
Poszła czacha, stelaż, crashpad, ciężarek ujęło i manetkę przytarło. Parę rys na prawej stronie, ale bez tragedii.
Dzień w garażu:
gix naprawiony:
i umyty:
Ze zmian - nowe manetki domino, mniejsze ciężarki i przede wszystkim nowa czacha w oryginale, spasowana idealnie.
W oczekiwaniu na części znalazłem na szybko drugie moto:
Trochę gorzej idzie jak gix, ale ma swój urok.
Jako że wywinąłem dobrego orła musiałem zakupić nowy kask, oczywiście najlepszą cenę miał Legut (po raz kolejny polecam) i tak oto zawitał RPHA 10+ w malowaniu Aquilo.
Coby się do toru nie zrażać pojechałem w ostatni piątek na Radom, bo nigdy tam wcześniej nie byłem:
Tor to w zasadzie jeden wielki zakręt, idzie się umęczyć przeokrótnie. Wolę Jastrząb bez dwóch zdań, ale i ten obiekt ma swój urok. Bawiłem się doskonale jak zwykle, ale sił starczyło tylko na poranną sesję bo dość mocną intensywność jazd narzuciliśmy.
W tzw. międzyczasie zakupiłem nowe gumy, BT-16, które w sobotę wjadą na pokład bo w niedziele znów Jastrząb.
Ciekaw jestem wrażeń, ale podobno dają radę. A jako że Michały jeszcze trochę bieżnika mają to różne głupoty do głowy przychodzą:
Podsumowując, przejechałem już 10 tys km w tym roku, cały czas jestem pod wrażeniem gixa i bardzo dobrze nam się razem jeździ. Świetnie spisuje się na weekendowych wycieczkach (mazurskie zakręty mistrz) jak i podczas jazdy sportowej. Na sezon jesienno-zimowy wjedzie pewnie do kompletu cross, bo jak ja wytrzymam bez moto tyle czasu.
CDN
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
A czemu ty go sobie na te tory nie wrzucisz w laminaty ?? po co sobie tylko koszty dodatkowe robić
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Dlaczego nie wrzucam go w laminaty? Bo nigdy nie zakładam dzwona jak gdzieś jadę Ale spokojnie przez zimę ogarnę drugi komplet "karoserii" na podmiankę.
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
No wiadomo ale mimo wszystko trochę jednak boli
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
W sobotę znów trochę klasyki po drodze na zaprzyjaźnioną wulkanizację:
Później krótka motowycieczka i muszę przyznać, że Brigestone BT-016 w pierwszym kontakcie - mega pozytywne wrażenia.
Co potwierdziły wieczorne testy ze świeżo zakupionym k7 1000 kolegi:
Kolega miał wcześniej ZX10R z 2006 roku i jakoś strasznie od mojego gixa nie odjeżdżał, ale k7 1000 chodzi przeokrótnie w tym porównaniu
Później krótka motowycieczka i muszę przyznać, że Brigestone BT-016 w pierwszym kontakcie - mega pozytywne wrażenia.
Co potwierdziły wieczorne testy ze świeżo zakupionym k7 1000 kolegi:
Kolega miał wcześniej ZX10R z 2006 roku i jakoś strasznie od mojego gixa nie odjeżdżał, ale k7 1000 chodzi przeokrótnie w tym porównaniu
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 wrz 2015, o 12:36
- Motocykl: K7 1000
- Imię: Maciej
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Michał, naprawdę super motocykl - w tym malowaniu k4 750 najbardziej mi się podoba
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Denerwowało mnie mimowolne obracanie się gripów przy nawet niekoniecznie ostrej jeździe. Nie bawiąc się w jakieś lakiery do włosów i inne patenty poszedłem w drut:
Polecam, dobry mod. 11,5 tys. kilometrów właśnie pyknęło, mam nadzieję że uda się przełamać 12,5 zanim zima zaatakuje.
Polecam, dobry mod. 11,5 tys. kilometrów właśnie pyknęło, mam nadzieję że uda się przełamać 12,5 zanim zima zaatakuje.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Gix zakończył sezon w tamtą niedzielę i zimuje sobie w ciepłym garażu. Nie wytrzymałbym jednak drugiej zimy bez motocykla, więc wjechała koleżanka Kawa KX 250 w dwusuwie. Sprzęt kupiłem od kolegi i ten weekend upłynął na testach i zapoznaniu z warmińskimi pięknymi terenami. Jest moc, zabawa i mega adrenalina
Polecam!
Polecam!
- Dgrfst
- Posty: 871
- Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
- Motocykl: Aprilia Tuono
- Imię: Olo
- Skąd: pow.Otwocki
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
A wcześniej czymś jeździłeś, że od razu 250 2t? Pytam, bo sam bym chciał 2t, ale 125 trochę mało, a 250 to petarda. Jest jeszce ktm exc 200 tak jakoś pośrednio.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Nie, to mój pierwszy cross. Nie uważam żeby 250 2t to było za dużo. Może gdy ktoś jest kompletnym melepetą i nie jeździł żadnym motocyklem wcześniej to tak - nawet 125 pewnie nie ogarnie. Ale ja się odnalazłem szybko, wiadomo że nie idę jeszcze ogniem wszędzie bo narazie jeździłem 3 godziny w weekend, ale sprzęt jest w sam raz.
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
tylko ze jezdzic a jezdzic to tez roznica a akurat nie chodzi w tym o to zeby jezdzic ogniem wszedzie i jak najszybciej.... dlatego dobrze zaczac od lekkiej i zwinnej 125
sprzecik swietny
sprzecik swietny
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Że tak zapytam wprost ile za coś takiego trzeba wyłożyć ? Fajny sprzęt zawsze mi się marzył taki crosik na moje tereny
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
Okolice 6 tys., może nawet mniej - najważniejszy stan i najlepiej z pewnych rąk brać tak jak ja to uczyniłem.
Jak masz tereny pod nosem to nie ma co się zastanawiać. Ja już myślę o przeprowadzce na mazury
Jak masz tereny pod nosem to nie ma co się zastanawiać. Ja już myślę o przeprowadzce na mazury
- PiRo93
- Posty: 128
- Rejestracja: 2 cze 2014, o 16:02
- Motocykl: GSX-R 750 K4
- Wymarzony motocykl: Czas pokaże
- Imię: Paweł
- Skąd: KGR
Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose
też mam 250 w 2T tylko że CR, śmiało można wsiadac jak się wcześniej coś jeździło na jakimkolwiek sprzęcie ale jedno jest pewne, targanie to ma
Za dobrego crossiaka z lat +2000 z 5-6tys trzeba dać;) jak kupić od nieznajomego to od razu silnik na stół i sprawdzić, bo potem koszty mogą znacznie wzrosnąć, a w 4T to już koszty remontu są kosmiczne. Co do gixa, świetny! Te modele mają to coś, może dlatego że są z tych lat co za bardzo producenci nie wydziwiali
Za dobrego crossiaka z lat +2000 z 5-6tys trzeba dać;) jak kupić od nieznajomego to od razu silnik na stół i sprawdzić, bo potem koszty mogą znacznie wzrosnąć, a w 4T to już koszty remontu są kosmiczne. Co do gixa, świetny! Te modele mają to coś, może dlatego że są z tych lat co za bardzo producenci nie wydziwiali
Mój GSX-R na YT: https://youtu.be/6feVG6Qgv54
Na forum: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=7727
Zdjęcia: https://goo.gl/photos/PBGKfpbYxhtSxrPs9
Na forum: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=7727
Zdjęcia: https://goo.gl/photos/PBGKfpbYxhtSxrPs9