2004 GSX-R 750 - all-purpose
: 4 gru 2014, o 19:33
Motocykl od soboty w moich rękach. Z racji panujących obecnie temperatur zdążyłem zrobić jedynie krótki oblot testowy, ale to wystarczyło żeby stwierdzić, że się bardzo polubimy.
Rocznik: 2004
Przebieg: 43 tys.
Silnik: seria
Zawias: seria
Opony: Pilot Power 2ct przód i Pilot Road 2ct tył - jak nowe
Dodatki: wyższa szyba, klamki regulowane, crashpady womet, wydech jakiś włoski - Fresco, tylny błotnik custom, mocowanie tablicy custom, ledowe kierunki, sety z frezem gsx-r, naklejki na obręczach.
Plany - upalać amatorsko na Jastrzębiu, Radomiu i Poznaniu. Zmian setupu nie planuję, no może stalowy oplot na przód i opona pilot power na tył.
Moto na pewno miało przygodę bo owiewki są oklejone tak sobie, ale nic strasznego, jest proste, stan mnie w pełni zadowala. Póki co przejechałem nim może 1,5 km, ale aby do wiosny. Motocykl będzie służył do sprawiania radości po pracy, szybkiej mototurystyki z ziomkami i wypadów na tor w celu podnoszenia umiejętności jeździeckich. Do tej pory służyła mi do tego F4i Sport, ale suzuki od zawsze mnie kusiło.
Pierwszą i chyba jedyną modyfikacją było skrócenie tłumika z powodów czysto estetycznych.
Przed:
i po
Zdjęć dużo nie mam, ale się poprawię jak przyjdą cieplejsze dni.
Pozdrawiam.
Rocznik: 2004
Przebieg: 43 tys.
Silnik: seria
Zawias: seria
Opony: Pilot Power 2ct przód i Pilot Road 2ct tył - jak nowe
Dodatki: wyższa szyba, klamki regulowane, crashpady womet, wydech jakiś włoski - Fresco, tylny błotnik custom, mocowanie tablicy custom, ledowe kierunki, sety z frezem gsx-r, naklejki na obręczach.
Plany - upalać amatorsko na Jastrzębiu, Radomiu i Poznaniu. Zmian setupu nie planuję, no może stalowy oplot na przód i opona pilot power na tył.
Moto na pewno miało przygodę bo owiewki są oklejone tak sobie, ale nic strasznego, jest proste, stan mnie w pełni zadowala. Póki co przejechałem nim może 1,5 km, ale aby do wiosny. Motocykl będzie służył do sprawiania radości po pracy, szybkiej mototurystyki z ziomkami i wypadów na tor w celu podnoszenia umiejętności jeździeckich. Do tej pory służyła mi do tego F4i Sport, ale suzuki od zawsze mnie kusiło.
Pierwszą i chyba jedyną modyfikacją było skrócenie tłumika z powodów czysto estetycznych.
Przed:
i po
Zdjęć dużo nie mam, ale się poprawię jak przyjdą cieplejsze dni.
Pozdrawiam.