Strona 2 z 9

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 30 mar 2015, o 23:13
autor: Kenet
Jakiś taki film znalazłem w internecie.



:twisted:

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 30 mar 2015, o 23:34
autor: tomoo
sorry, ale jakby to jeszcze fajne winkle były i było na co popatrzeć... ale tu tylko po prostej zapieprzasz i nic ciekawego, nie wiem po co takie filmiki wrzucacie do neta, jeszcze jakiś "dobry obywatel" doniesie i będzie problem. Niby b. mało prawdopodobne, ale po co kusić los?

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 30 mar 2015, o 23:38
autor: ToMsOn
Tomoo ale weź też pod uwagę to że nie każdy ma gdzie porobić fajne winkle :P to tak jak te wszystkie filmiki z wawy :lol: albo ustawka i gumy albo jazda na wprost 250+ :oops: albo od świateł do świateł hahaha
No ale na ogół ciężko się nie zgodzić ;) Lubię filmiki ale winkle to podstawa bo tak to nie ma czego oglądać...

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 30 mar 2015, o 23:46
autor: Kenet
Następny będzie z Jastrzębia, bo się wybieram 26ego, a kolejny z Poznania. Tzn powiem koledze, który jechał, jak sobie przypomnę który to.

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 31 mar 2015, o 21:53
autor: Kenet
Zakupiłem dziś nową oponę na tył Pilot Power 2ct coby zunifikować setup oponiarski. Obecny pilot road jest z 2008 roku, więc trzeba go będzie pożegnać z dymem.

Obrazek

Wreszcie będzie można coś na gumie polatać, bo teraz były problemy z przyczepnością. Ale najpierw zima musi ustąpić.

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 31 mar 2015, o 23:10
autor: michaliskox
fajne oponki pozdrawiam :)

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 22 kwie 2015, o 00:31
autor: Kenet
Niestety miałem dzisiaj niemiłą przygodę. Jechałem uliczką na bielanach za ducato pana kuriera, który nagle postanowił, że chyba się zagubił. Zatrzymał się na jezdni, więc ja zatrzymałem się za nim bo myślałem że może przeszkodę jaką będzie omijał. Dzieliły nas 2-3 metry i wtedy w ułamku sekundy zobaczyłem jak zapalają się światła cofania i pan kurier ruszył na mnie jakby nigdy nic. Zdążyłem się cofnąć może 0,5 metra po czym ducato radośnie we mnie wycedziło. Zatrąbić zdążyłem w momencie uderzenia... Efekty takie:

Obrazek

Czacha jak widać, stelaż połamany, najgorzej że połamany też błotnik wraz z mocowaniami, które są integralną częścią lag. Poza tym i rysą na deklu nie ma innych śladów, wróciłem na moto do garażu po podczepieniu stelaża na trytytki. Ciekaw jestem ile mi za to zaproponuje rzeczoznawca. Nie ma tego złego bo czachę i tak chciałem okleić, ale przy okazji trzeba będzie zrobić trochę więcej. Jak wyjdzie, a pewnie wyjdzie, szkoda całkowita to będę naprawiał w warsztacie do wartości. Zobaczymy jaka będzie wycena.
Niestety przewróciłem się na lewą nogę, którą miałem niedawno uszkodzoną na nartach, więc właśnie sobie czekam na SORze na ortopedę, bo zaczęło boleć godzinę po glebie.
W całym pechu i wkurwie jaki przyniosło to zdarzenie jest jeden pozytywny fakt. Mianowicie stara prawda głosi, że motocykliści dzielą się na tych co już leżeli i tych co dopiero będą leżeć na glebie. Ja zawsze zastanawiałem się jak będzie ta moja pierwsza gleba wyglądać. Obstawiałem spektakularny fikołek przez wymuszenie albo ślizg na mokrym/piachu. Teraz jak już gleba zaliczona, co prawda w sumie to stacjonarna, ale zawsze to mogę sobię odfajkować krzyżyk pod pozycją "gleba musthave". Statystyka się zgadza, kolejnej nie przewiduję.

Mocno żałuję, że mi niedzielny tor jastrząb przepadnie :/

BTW - jak ktoś ma czachę, stelaż tudzież lagi - oryginale, bez uszkodzeń, tzw. gabinety - to poproszę serdecznie o informację, chętnie okupię.

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 22 kwie 2015, o 10:46
autor: bru033
o losie dobrze ze nic sie nie stalo no ale teraz moto bedzie stało i tak lipa ; ( szybkiego powrotu na drogę życzę ! i daj znać co z ubezpieczniem:)

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 22 kwie 2015, o 11:39
autor: Starscream
O ku..... dobrze ze Tobie nic się nie stało a swoją drogą to ciekawe ile zapłacą

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 2 maja 2015, o 17:08
autor: Kenet
Sprzęt naprawiony, czacha jest od innego malowania, ale nie ukrywam, że bardziej mi się teraz podoba. Było trochę roboty z pasowaniem, ale jestem zadowolony z finalnego efektu.

Obrazek

Jeździ jak powinien, jedna rzecz jest jeszcze do zmiany, mianowicie przewody hamulcowe. Jakiś artysta puścił oplot z dużym naddatkiem :D

Obrazek

Nie będe się bawił w skracanie tylko kupię dedykowane.

Pozdr

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 2 maja 2015, o 17:33
autor: michaliskox
o Panie to wokola baku ten przewod mozna puscic i by bylo dobrze :lol: fajnie zes poskladal ;) dobrze wyglada ;)

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 2 maja 2015, o 17:38
autor: Kenet
Kiedyś w aucie jak kładłem nowe przewody i korektor, to nie zmierzyłem i musiałem takie grzałki do herbaty porobić:

Obrazek

Ale w motocyklu to ktoś faktycznie miał fantazję :)

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 2 maja 2015, o 17:43
autor: michaliskox
no zdecydowanie goscia ta fantazja poniosla ;)

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 2 maja 2015, o 17:54
autor: Pawlus
Hehe, no faktycznie, ładna "wiązanka" tych oplotów. Ale lepsze już to niż przewody hybrydowe (układ O z jednym oplotem i jednym gumowym przewodem) - i takie wynalazki widziałem :)
Dobrze, że sprzęt już postawiony, faktycznie takie malowanie czachy ładniej tu pasuje. Taki plus, że reflektor Ci chyba ocalał i nie musiałeś wymieniać? Mniej nieogarniętych kurierów życzę!

Re: 2004 GSX-R 750 - all-purpose

: 2 maja 2015, o 17:57
autor: Kenet
Niestety w lampie ułamało dwa mocowania, jest nowa. Było trochę problemów z pasowaniem tego, dużo słów na K, ale ostatecznie siadło wszystko "ładnie".