Mój Gix 600 K3 "Papug"
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Nie powiem Ci bo najzwyczajniej nie wiem. To po prostu czuć. Ten "opornik" powoduje, że komputer cały czas myśli że zapięty jest 6 bieg (lub 5, zależy jaką wartość wstawisz), co powoduje że zawsze niezależnie od biegu jest podawana mapa z biegu 6. Na pewno nie jest tak, że hamowanie silnikiem jest zawsze takie same, ale komputer musi mieć w jakiś sposób na to wpływ. Poprzez hamowanie silnikiem nie rozumie się jedynie opcji pełnego zamknięcia manetki, ale także jej odpuszczanie do pewnego stopnia, więc nie zawsze musi być tak że proces spalania nie zachodzi. Paliwo jest odcinane dopiero po całkowitym zamknięciu manetki. W MotoGP zawodnicy mogą zmieniać ustawienia hamowania silnikiem... Wiadomo, że nawet nie ma co porównywać tamtych motocykli z tymi, mogę się mylić ale ja wyraźnie czuję słabsze hamowanie przy zamknięciu a szczególnie odpuszczaniu manetki.
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
lepiej sie gumuje ewidentnie mam w swoim k3 600 i od 4-5 tys wstaje jak zly na power wheelie dodatkowo na torze dobra sprawa bo gdy wychodzisz z zakretu dajesz na maksa maneta a on idzie lepiej. A dodatkowo masz lepsze czucie na gaz w zakrecie dodajesz te 1.3 g w zakrecie i widac jak moto pracuje w zakrecie idealnie. Nie mowie iz wczesniej nie pracowal lecz przed tre komp czytal mi normalny 2 bieg i byl ograniczony teraz ecu czyta 5,6 i masz maks moc w zakrecie. Tor Radom taki ze wiecej niz 2 nie wrzucam i sie to przydaje ewidentnie. Pzdr
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Trochę mi się przychorowało ostatnio i generalnie nie powinienem się z domu ruszać, ale że garaż to prawie jak dom więc nie wytrzymałem gdy dotarła paczuszka i poszedłem na pierwsze testy
Co myślicie, A (lewo) czy B (prawo)?
A .............................................. B
Strasznie mi się spodobały białe klosze jak kiedyś przeglądałem fotki na necie no i postanowiłem coś w tym kierunku pomodzić Będę się starać zrobić to na legal (dlatego jest oryginalny klosz Suzuki z homologacją i czerwone żarówki //noo może ledy smd wrzucę kiedyś // jeszcze jakiś mały odblask dorzucę nad albo pod blachę czerwony no i coś pokombinuję żeby blachę na biało oświetlać). Trochę bardziej w różowe to światło wpada, ale generalnie mocniej świeci, fotki to słabo oddają. Jaki wasz werdykt?
Co myślicie, A (lewo) czy B (prawo)?
A .............................................. B
Strasznie mi się spodobały białe klosze jak kiedyś przeglądałem fotki na necie no i postanowiłem coś w tym kierunku pomodzić Będę się starać zrobić to na legal (dlatego jest oryginalny klosz Suzuki z homologacją i czerwone żarówki //noo może ledy smd wrzucę kiedyś // jeszcze jakiś mały odblask dorzucę nad albo pod blachę czerwony no i coś pokombinuję żeby blachę na biało oświetlać). Trochę bardziej w różowe to światło wpada, ale generalnie mocniej świeci, fotki to słabo oddają. Jaki wasz werdykt?
-
- Nowy
- Posty: 45
- Rejestracja: 23 lut 2016, o 15:20
- Motocykl: K5 750 Anniversary
- Imię: Marcin
- Skąd: Wadowice/Oświęcim
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Piękny Gixior! Powiem Ci że mi bardziej się podoba czerwona, ale to Twoje moto, Tobie ma się podobać!
-
- Posty: 384
- Rejestracja: 21 wrz 2015, o 10:32
- Motocykl: GSXR 600 K4
- Imię: Paweł
- Skąd: KNS
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
tez bym stawial na czerwone pozdro
- pablogixx
- Posty: 1394
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
- Motocykl: yamaha r6 rj09
- Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
- Imię: Paweł
- Skąd: TSZ
- Lokalizacja: Połaniec / Kielce
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Jak masz czerwona w sensownych pieniadzach na sprzedaz to moglbym wziasc
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
no wedlug mnie czerwona byla zgrabniejsza....
- faza20
- Posty: 562
- Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
- Motocykl: MT-09
- Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
- Imię: Rafał
- Skąd: Gdańsk
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Bardzo podobają mi się białe klosze ale w tym konkretnym przypadku jakoś czerwona bardziej do mnie przemawia.
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
OK dzięki za opinie kijowe trochę fotki zrobiłem, bo takie zwykle telefonem w garażu wychodzą
Między innymi te foto mnie zainspirowało do podjęcia tematu: http://www.motorcyclesupermarket.com/im ... CF0431.JPG - tyle, że tutaj jest lampa ledowa akurat.
Na razie zostawię i zobaczę jak w plenerze będzie się to prezentować, w razie czego z powrotem wleci czerwony klosz
Zanim kupiłem tą białą to zrobiłem sobie fotomonto jak to mniej więcej będzie wyglądać no i mi się spodobało
Między innymi te foto mnie zainspirowało do podjęcia tematu: http://www.motorcyclesupermarket.com/im ... CF0431.JPG - tyle, że tutaj jest lampa ledowa akurat.
Na razie zostawię i zobaczę jak w plenerze będzie się to prezentować, w razie czego z powrotem wleci czerwony klosz
Zanim kupiłem tą białą to zrobiłem sobie fotomonto jak to mniej więcej będzie wyglądać no i mi się spodobało
Mam lampę bez klosza w sensownych pieniądzach jak coś Bo zostawiam sobie swoją lampę + dwa klosze.pablogixx pisze:Jak masz czerwona w sensownych pieniadzach na sprzedaz to moglbym wziasc
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 26 maja 2011, o 19:50
- Motocykl: Suzuki Gsx-R 1000 K3
- Imię: Andrzej
- Skąd: Białystok
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Piękny GixxxeR. Według Mnie z czerwoną lampą było bardziej elegancko i smuklej, ale o gustach się nie dyskutuję ważne, aby Tobie się podobało
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
"Mod" jeśli można to tak nazwać ukończony. Wczoraj kupiłem odblask a dziś udało mi się nawet ogarnąć temat tak, by tablica była podświetlana na biało. Czerwone żarówki są po prostu pomalowane czerwoną farbą, więc zdrapałem na nich malutkie prostokąty od spodu i jest gitara. Dla mnie jest ok, zawsze jakaś zmiana Czerwony klosz zostawiam więc jak mi się znudzi to 5 sekund i z powrotem jest jak było.
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Dzisiaj doszło coś co już od dawna planowałem, tylko nigdy nie chciało mi się za to zabrać albo nie było czasu Zrobiłem nowe TRE, tym razem z przełącznikiem, dzięki czemu mogę je w dowolnej chwili włączyć lub wyłączyć (wersja oczywiście Smart-TRE, nie jakiśtam pojedynczy opornik)
Zastanawiam się tylko do czego mi to potrzebne, skoro i tak już od ponad roku latam na TRE i nigdy nie czułem potrzeby, by to wyłączać Po prostu chciałem chyba mieć dodatkowy bajer Przynajmniej będę mógł teraz ławo porównać jazdę z i bez TRE
Zastanawiam się, czy nie dorzucić jeszcze trzeciego pstryczka do dealer-mode
Zastanawiam się tylko do czego mi to potrzebne, skoro i tak już od ponad roku latam na TRE i nigdy nie czułem potrzeby, by to wyłączać Po prostu chciałem chyba mieć dodatkowy bajer Przynajmniej będę mógł teraz ławo porównać jazdę z i bez TRE
Zastanawiam się, czy nie dorzucić jeszcze trzeciego pstryczka do dealer-mode
- kozik243
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 30 gru 2015, o 11:25
- Motocykl: SV650S/GSX-R750 K1
- Imię: Paweł
- Skąd: Piaseczno
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
a tyłek nie boli? w Sv mam takie samo albo jeszcze bardziej wyprute i chodziło aby komuś się dobrze po torze na nim latało ale teraz bardziej pasuję żonie w kwestii obniżenia. Ja jeszcze potraktowałem ją na dog bons-ach i nie jest to miłe jak dla mnie ponieważ motocykl ma zaburzona charakterystykę na zakrętach przez środek ciężkości (siedzenie +kości).Pawlus pisze:Fakt - siedzenie ktoś sobie przerobił po drodze (może celem obniżenia? A może, żeby dupa nie zjeżdżała przy odkręcaniu ) - jest ze środka wyjęta większość tej gąbki. Nie mniej jednak bardzo wygodnie i stabilnie się siedzi, nie zamierzam wymieniać.Mody pisze:Dziwne to siedzenie
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Powiem Ci, że ktoś niski musiał nim wcześniej latać, bo właśnie te siedzenie jest obniżone i lagi były jakieś 7mm wpuszczone, ale to ustawiłem na standard po serwisie zawiechy. Tylek nie boli, wygodnie mi się całkiem jeździ mimo że mam ok 182cm wzrostu. Ostatnio tylko mialem sytuacje ze nieco plecy i kręgosłup mnie zaczęły naparzać bo pojechaliśmy na Kłodzko, Złoty Stok itd. I padł pomysł by skoczyć na Lądek, a tam waska gòrzysta droga i straszny dziurawiec ze aż po kilku km zwróciliśmy bo była gruba meczarnia. Kości z tyłu chyba są standardowe ale podsunaleś mi pomysł by to dokładnie sprawdzić bo w sumie nie mierzylem ich ani nic.