Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 27 sty 2015, o 18:41
Już dawno zakupiłem sprzęta, ale zapomniałem się tutaj pochwalić
Wcześniej przez 4,5 sezonu był GS 500, ale w czerwcu zeszłego roku po prawie roku poszukiwań udało się trafić na fajną sztukę. Sprzęt sprowadzony w 2009 z Włoch. Rocznik 2003, ostatni z generacji jak to mówię "Papug" (z powodu niebanalnego design'u czachy)
Moto zakupione z całkiem sporą ilością dodatków:
-konturowe tarcze hamulcowe firmy BRAKING (jak dla mnie wymiatają )
-sportowy filtr powietrza BMC
-przyciemniana szyba z garbem F.FABBRI
-komin LeoVinci TITANIUM (dla niewtajemniczonych nie jest to jakaś podróbka, tylko komin LeoVince z początków produkcji i tak wtedy nazywała się fabryka)
-akcesoryjne kierunki
-fender eleminator
-nakładka na siedzenie
-manetki Harris GSX-R
-akcesoryjne ciężarki kierownicy, śruby przy setach i przy wlewie paliwa
-tankpad
-alarm
Co do tej pory dodałem od siebie:
-zamontowałem Crash-Pady przekazywanie chyba z właściciela na właściciela (musiałem dorobić do nich tulejkę, adapter na lewą stronę i dobrać śruby drobnozwojowe)
-krótkie akcesoryjne klamki w kolorze niebieskim
-samodzielnie wykonałem i zamontowałem wyświetlacz biegów
-paski na felgi
-masę innych pierdółek w tym wymiana płynu chłodniczego na samym początku
Co planuję zrobić:
-być może wymienię ciężarki kierownicy żeby teraz pasowały bardziej do klamek
-stalowy oplot
-zastanawiam się nad huggerem na tył (może biały?) tyle, że on nic nie daje poza wyglądem raczej
-zawsze serwisować na czas wszystko to co trzeba
-na pewno jeszcze wiele innych
Z mankamentów moto posiada lekko przerysowaną prawą owiewkę (nie zamierzam raczej nic z tym robić, na pewno nie będę malował oryginalnego lakieru, może trafi się kiedyś ładniejszy plastik w dobrej monecie to podmienię) oraz nadłamany błotnik - przypuszczam, że od disc-lock'a. Udało mi się ustalić, że tym przyjechał już z Włoch. Raczej nie miał żadnego poważnego dzwona, rama prosta bez jakiejkolwiek krzywicy. Ogólnie jestem zadowolony, zawsze marzyłem o Gixie i gdy przyszedł czas długo szukałem fajnej sztuki. Podczas poszukiwań przekonałem się, że niestety ideałów nie ma (chyba że raz na milion) no i pogodziłem się z tymi paroma pierdółkami. Teraz pozostało już tylko latanie i udoskonalanie sprzęta, a za jakiś czas przesiadka na 750 (a może tysiąc? co się trafi ), prawdopodobnie K7 bo chyba najbardziej mi się podobają, choć każda generacja ma swój urok. Moto kupiłem na niemal nowych Metzelerach M5, ale w sierpniu wygrałem "dziurę" na tyle podczas jednej wycieczki no i musiałem wymienić prawie nową gumę na nową Maszynką lata się wyśmienicie
Przed sezonem planuję dopieścić moto od strony technicznej. Zaopatrzony w klucz dynamometryczny + osprzęt planuję zajrzeć do zaworów, później jeśli będzie trzeba zrobić synchro + regulację TPS. Dodatkowo chcę zajrzeć do lag i przy okazji wymienić olej + uszczelniacze (już zakupione). Chcę też zregenerować amor sprzętu, bo chyba żaden z poprzednich właścicieli tego nie robił do tej pory. W międzyczasie szukam stalowego oplotu (wymarzył mi się niebieski przeźroczysty lub biały, ew. niebieski solid) i jak już go zdobędę to robię kompletne czyszczenie i smarowanie układu hamulcowego włącznie z pompami, później świeży płyn, odpowietrzanie i startujemy sezon 2015
Zdjęcia (klik=galeria):
Wcześniej przez 4,5 sezonu był GS 500, ale w czerwcu zeszłego roku po prawie roku poszukiwań udało się trafić na fajną sztukę. Sprzęt sprowadzony w 2009 z Włoch. Rocznik 2003, ostatni z generacji jak to mówię "Papug" (z powodu niebanalnego design'u czachy)
Moto zakupione z całkiem sporą ilością dodatków:
-konturowe tarcze hamulcowe firmy BRAKING (jak dla mnie wymiatają )
-sportowy filtr powietrza BMC
-przyciemniana szyba z garbem F.FABBRI
-komin LeoVinci TITANIUM (dla niewtajemniczonych nie jest to jakaś podróbka, tylko komin LeoVince z początków produkcji i tak wtedy nazywała się fabryka)
-akcesoryjne kierunki
-fender eleminator
-nakładka na siedzenie
-manetki Harris GSX-R
-akcesoryjne ciężarki kierownicy, śruby przy setach i przy wlewie paliwa
-tankpad
-alarm
Co do tej pory dodałem od siebie:
-zamontowałem Crash-Pady przekazywanie chyba z właściciela na właściciela (musiałem dorobić do nich tulejkę, adapter na lewą stronę i dobrać śruby drobnozwojowe)
-krótkie akcesoryjne klamki w kolorze niebieskim
-samodzielnie wykonałem i zamontowałem wyświetlacz biegów
-paski na felgi
-masę innych pierdółek w tym wymiana płynu chłodniczego na samym początku
Co planuję zrobić:
-być może wymienię ciężarki kierownicy żeby teraz pasowały bardziej do klamek
-stalowy oplot
-zastanawiam się nad huggerem na tył (może biały?) tyle, że on nic nie daje poza wyglądem raczej
-zawsze serwisować na czas wszystko to co trzeba
-na pewno jeszcze wiele innych
Z mankamentów moto posiada lekko przerysowaną prawą owiewkę (nie zamierzam raczej nic z tym robić, na pewno nie będę malował oryginalnego lakieru, może trafi się kiedyś ładniejszy plastik w dobrej monecie to podmienię) oraz nadłamany błotnik - przypuszczam, że od disc-lock'a. Udało mi się ustalić, że tym przyjechał już z Włoch. Raczej nie miał żadnego poważnego dzwona, rama prosta bez jakiejkolwiek krzywicy. Ogólnie jestem zadowolony, zawsze marzyłem o Gixie i gdy przyszedł czas długo szukałem fajnej sztuki. Podczas poszukiwań przekonałem się, że niestety ideałów nie ma (chyba że raz na milion) no i pogodziłem się z tymi paroma pierdółkami. Teraz pozostało już tylko latanie i udoskonalanie sprzęta, a za jakiś czas przesiadka na 750 (a może tysiąc? co się trafi ), prawdopodobnie K7 bo chyba najbardziej mi się podobają, choć każda generacja ma swój urok. Moto kupiłem na niemal nowych Metzelerach M5, ale w sierpniu wygrałem "dziurę" na tyle podczas jednej wycieczki no i musiałem wymienić prawie nową gumę na nową Maszynką lata się wyśmienicie
Przed sezonem planuję dopieścić moto od strony technicznej. Zaopatrzony w klucz dynamometryczny + osprzęt planuję zajrzeć do zaworów, później jeśli będzie trzeba zrobić synchro + regulację TPS. Dodatkowo chcę zajrzeć do lag i przy okazji wymienić olej + uszczelniacze (już zakupione). Chcę też zregenerować amor sprzętu, bo chyba żaden z poprzednich właścicieli tego nie robił do tej pory. W międzyczasie szukam stalowego oplotu (wymarzył mi się niebieski przeźroczysty lub biały, ew. niebieski solid) i jak już go zdobędę to robię kompletne czyszczenie i smarowanie układu hamulcowego włącznie z pompami, później świeży płyn, odpowietrzanie i startujemy sezon 2015
Zdjęcia (klik=galeria):