Mój Gix 600 K3 "Papug"

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
bru033
Posty: 261
Rejestracja: 23 maja 2014, o 15:19
Motocykl: GSXR600K1
Wymarzony motocykl: k5 k6 3/4
Imię: Wojciech
Skąd: Rumia

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: bru033 » 9 cze 2015, o 00:51

No robota pieknaa :D powiedz mi czy z rozpolawianiem duzo sie meczyles? Z odkrecaniem tych 2 śrub ? Imbus i tyle czy jakies patenty? Bo ja nie rozpolawialem tylu tylko tloczki wyczyscilem i te miejsca na tloczki a przod jak bede regenerowal to juz chce rozpolowic:D:D tylko mam jeden zacisk tylny dodatkowy i dla jaj chcialem go rozpolowic i te sruby za chuja nie chca puscic ; (

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 9 cze 2015, o 02:17

Uszczelki wszystkie były git włącznie z przeciwpyłowymi. W sumie się nawet dziwiłem, ale to jeszcze lepiej (jak robiłem tę samą robotę w GS500 to tam nieźle były wybebeszone i spodziewałem się też tu czegoś podobnego, ale miła niespodzianka się trafiła). Za to z wyjmowaniem tłoczków było trochę zabawy - robiłem to za pomocą kompresora - te mniejsze topornie szły więc najpierw pozwalałem na "eksplozję" tych większych, potem lekko je wsadzałem tak by tylko ich spód trzymał ciśninie na uszczelce i przez drewienka blokowałem to ściskiem, dzięki temu można było "wysadzić w powietrze" również te mniejsze.

@bru
Zacisk przez drewienka do imadła (można było też na moto, ale już zdjąłem) i zwykły imbus + przedłużka. Z wyczuciem i puściło. Za to przód lajtowo odkręciłem bez zabawy w imadło - nie chciało mi się iść na imadło więc spróbowałem tak: na ziemi przyblokowałem zacisk nogą i imbus z przedłużką - poszło jak masełko w obu zaciskach ^^. Skręcanie wszystkiego do kupy już robiłem w imadle kluczem dynamometrycznym.

EDIT:
I co najważniejsze, to w końcu jak przejeżdżam po nierównościach (lub po kostce) z małą prędkością to nie dzwonią i nie latają mi klocki w zaciskach 8-)
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
515Bartek
Posty: 1082
Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
Motocykl: k6 750
Imię: Bartek
Skąd: Radom

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: 515Bartek » 9 cze 2015, o 10:08

Dobra robota :-) po sezonie ja tez się za to biorę :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 12 cze 2015, o 01:06

Miała być seszszynnn w lepszej rozdziałce, więc jest :D Niestety, troszkę się chyba spóźniłem na odpowiednie słońce by przewody mogły pokazać się w pełnej okazałości, ale trudno :P

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

W planach jeszcze malowanie dekla alternatora przy zbliżającej się wymianie oleju, ale najpierw muszę znaleźć lakiernię bo raczej proszkowo będzie to robione.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 6 lip 2015, o 22:31

Po ostatnim weekendowym lataniu w upałach, całkiem niezły muszeń się wytworzył na czaszy... (jeszcze trochę i na poznań by mnie wpuścili bez zaklejania lampy :D)

Obrazek

Postanowiłem umyć suczkę z tej okazji, a jak już, to czemu by nie pyknąć kilku fotek? :)
Przy okazji crash-pady wróciły na swoje miejsce, bo mam już zupgrejdowany adapter. Teraz nastawiam się, że niedługo poznikają te czikeny, bo wcześniej coś ciągle w głowie siedziało co by było gdyby... ^^

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

andre87
Posty: 199
Rejestracja: 26 maja 2011, o 19:50
Motocykl: Suzuki Gsx-R 1000 K3
Imię: Andrzej
Skąd: Białystok

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: andre87 » 11 lip 2015, o 13:04

Co raz na niego zerkam i potwierdzam, że ślicznie się prezentuje GixxxeR ;D niech służy i cieszy oko jak najdłużej :D

Awatar użytkownika
515Bartek
Posty: 1082
Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
Motocykl: k6 750
Imię: Bartek
Skąd: Radom

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: 515Bartek » 11 lip 2015, o 13:52

Ponadczasowy model :-) przepiękny jest :-)
Eh te muszki to zmora chyba każdego znad ostatnio tez wypucowalem maszynę a po powrocie wygladal podobnie jak na Twoim zdjęciu......
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 1 paź 2015, o 19:01

A dzisiaj takie oto ustrojstwo zostało zmontowane :D

Obrazek Obrazek

Testy na weekend bo ma być ponoć pogodnie i przede wszystkim czas :)
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
faza20
Posty: 562
Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

Nieprzeczytany post autor: faza20 » 1 paź 2015, o 19:04

A co to?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 1 paź 2015, o 19:06

Smart TRE ;D

W sumie nic innowacyjnego ;) Ale jestem ciekaw czy będzie odczuwalna różnica, bo z wieloma takimi opiniami się spotkałem.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
faza20
Posty: 562
Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

Nieprzeczytany post autor: faza20 » 1 paź 2015, o 19:07

A to ustrojstwo tez w 600ccm cos daje?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 1 paź 2015, o 19:09

Powinno :) Nie ważna pojemność, w każdym kompie są inne mapy na każdym biegu, w tym na trzech pierwszych z opóźnionym zapłonem.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
bru033
Posty: 261
Rejestracja: 23 maja 2014, o 15:19
Motocykl: GSXR600K1
Wymarzony motocykl: k5 k6 3/4
Imię: Wojciech
Skąd: Rumia

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: bru033 » 11 paź 2015, o 17:40

I jakaś różnica jest?

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 11 paź 2015, o 18:18

TAK :D

Jest wyraźnie odczuwalna różnica w mocy na pierwszych biegach. Motór znacznie fajniej reaguje na gaz :) Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze (a trochę szkoda, bo lubiłem to wykorzystywać, ale mimo to reakcja na gaz fajniejsza). Z tego co patrzyłem na wykresy z hamowni (co prawda dla 750, ale to by się i tu zgadzało i raczej jest podobnie) to standardowo jest ucięte ok 15 koni na tych 3 pierwszych biegach, przy TRE jest full power.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
Kenet
Posty: 461
Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
Motocykl: custom
Wymarzony motocykl: mam
Imię: Michał
Skąd: Warszawa

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

Nieprzeczytany post autor: Kenet » 22 paź 2015, o 22:43

Pawlus pisze:Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze
Przepraszam, ale mógłbyś dokładnie wytłumaczyć jak zamontowanie opornika w kostce wpływa na to co się dzieje z silnikiem gdy zamykamy przepustnicę i w komorze nie zachodzi proces spalania a jedynie sprężane jest powietrze?

ODPOWIEDZ