Mój Gix 600 K3 "Papug"
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- bru033
- Posty: 261
- Rejestracja: 23 maja 2014, o 15:19
- Motocykl: GSXR600K1
- Wymarzony motocykl: k5 k6 3/4
- Imię: Wojciech
- Skąd: Rumia
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
No robota pieknaa powiedz mi czy z rozpolawianiem duzo sie meczyles? Z odkrecaniem tych 2 śrub ? Imbus i tyle czy jakies patenty? Bo ja nie rozpolawialem tylu tylko tloczki wyczyscilem i te miejsca na tloczki a przod jak bede regenerowal to juz chce rozpolowic:D:D tylko mam jeden zacisk tylny dodatkowy i dla jaj chcialem go rozpolowic i te sruby za chuja nie chca puscic ; (
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Uszczelki wszystkie były git włącznie z przeciwpyłowymi. W sumie się nawet dziwiłem, ale to jeszcze lepiej (jak robiłem tę samą robotę w GS500 to tam nieźle były wybebeszone i spodziewałem się też tu czegoś podobnego, ale miła niespodzianka się trafiła). Za to z wyjmowaniem tłoczków było trochę zabawy - robiłem to za pomocą kompresora - te mniejsze topornie szły więc najpierw pozwalałem na "eksplozję" tych większych, potem lekko je wsadzałem tak by tylko ich spód trzymał ciśninie na uszczelce i przez drewienka blokowałem to ściskiem, dzięki temu można było "wysadzić w powietrze" również te mniejsze.
@bru
Zacisk przez drewienka do imadła (można było też na moto, ale już zdjąłem) i zwykły imbus + przedłużka. Z wyczuciem i puściło. Za to przód lajtowo odkręciłem bez zabawy w imadło - nie chciało mi się iść na imadło więc spróbowałem tak: na ziemi przyblokowałem zacisk nogą i imbus z przedłużką - poszło jak masełko w obu zaciskach ^^. Skręcanie wszystkiego do kupy już robiłem w imadle kluczem dynamometrycznym.
EDIT:
I co najważniejsze, to w końcu jak przejeżdżam po nierównościach (lub po kostce) z małą prędkością to nie dzwonią i nie latają mi klocki w zaciskach
@bru
Zacisk przez drewienka do imadła (można było też na moto, ale już zdjąłem) i zwykły imbus + przedłużka. Z wyczuciem i puściło. Za to przód lajtowo odkręciłem bez zabawy w imadło - nie chciało mi się iść na imadło więc spróbowałem tak: na ziemi przyblokowałem zacisk nogą i imbus z przedłużką - poszło jak masełko w obu zaciskach ^^. Skręcanie wszystkiego do kupy już robiłem w imadle kluczem dynamometrycznym.
EDIT:
I co najważniejsze, to w końcu jak przejeżdżam po nierównościach (lub po kostce) z małą prędkością to nie dzwonią i nie latają mi klocki w zaciskach
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Dobra robota po sezonie ja tez się za to biorę
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Miała być seszszynnn w lepszej rozdziałce, więc jest Niestety, troszkę się chyba spóźniłem na odpowiednie słońce by przewody mogły pokazać się w pełnej okazałości, ale trudno
W planach jeszcze malowanie dekla alternatora przy zbliżającej się wymianie oleju, ale najpierw muszę znaleźć lakiernię bo raczej proszkowo będzie to robione.
W planach jeszcze malowanie dekla alternatora przy zbliżającej się wymianie oleju, ale najpierw muszę znaleźć lakiernię bo raczej proszkowo będzie to robione.
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Po ostatnim weekendowym lataniu w upałach, całkiem niezły muszeń się wytworzył na czaszy... (jeszcze trochę i na poznań by mnie wpuścili bez zaklejania lampy )
Postanowiłem umyć suczkę z tej okazji, a jak już, to czemu by nie pyknąć kilku fotek?
Przy okazji crash-pady wróciły na swoje miejsce, bo mam już zupgrejdowany adapter. Teraz nastawiam się, że niedługo poznikają te czikeny, bo wcześniej coś ciągle w głowie siedziało co by było gdyby... ^^
Postanowiłem umyć suczkę z tej okazji, a jak już, to czemu by nie pyknąć kilku fotek?
Przy okazji crash-pady wróciły na swoje miejsce, bo mam już zupgrejdowany adapter. Teraz nastawiam się, że niedługo poznikają te czikeny, bo wcześniej coś ciągle w głowie siedziało co by było gdyby... ^^
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 26 maja 2011, o 19:50
- Motocykl: Suzuki Gsx-R 1000 K3
- Imię: Andrzej
- Skąd: Białystok
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Co raz na niego zerkam i potwierdzam, że ślicznie się prezentuje GixxxeR ;D niech służy i cieszy oko jak najdłużej
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Ponadczasowy model przepiękny jest
Eh te muszki to zmora chyba każdego znad ostatnio tez wypucowalem maszynę a po powrocie wygladal podobnie jak na Twoim zdjęciu......
Eh te muszki to zmora chyba każdego znad ostatnio tez wypucowalem maszynę a po powrocie wygladal podobnie jak na Twoim zdjęciu......
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Smart TRE ;D
W sumie nic innowacyjnego Ale jestem ciekaw czy będzie odczuwalna różnica, bo z wieloma takimi opiniami się spotkałem.
W sumie nic innowacyjnego Ale jestem ciekaw czy będzie odczuwalna różnica, bo z wieloma takimi opiniami się spotkałem.
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Powinno Nie ważna pojemność, w każdym kompie są inne mapy na każdym biegu, w tym na trzech pierwszych z opóźnionym zapłonem.
- bru033
- Posty: 261
- Rejestracja: 23 maja 2014, o 15:19
- Motocykl: GSXR600K1
- Wymarzony motocykl: k5 k6 3/4
- Imię: Wojciech
- Skąd: Rumia
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
I jakaś różnica jest?
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
TAK
Jest wyraźnie odczuwalna różnica w mocy na pierwszych biegach. Motór znacznie fajniej reaguje na gaz Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze (a trochę szkoda, bo lubiłem to wykorzystywać, ale mimo to reakcja na gaz fajniejsza). Z tego co patrzyłem na wykresy z hamowni (co prawda dla 750, ale to by się i tu zgadzało i raczej jest podobnie) to standardowo jest ucięte ok 15 koni na tych 3 pierwszych biegach, przy TRE jest full power.
Jest wyraźnie odczuwalna różnica w mocy na pierwszych biegach. Motór znacznie fajniej reaguje na gaz Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze (a trochę szkoda, bo lubiłem to wykorzystywać, ale mimo to reakcja na gaz fajniejsza). Z tego co patrzyłem na wykresy z hamowni (co prawda dla 750, ale to by się i tu zgadzało i raczej jest podobnie) to standardowo jest ucięte ok 15 koni na tych 3 pierwszych biegach, przy TRE jest full power.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
Przepraszam, ale mógłbyś dokładnie wytłumaczyć jak zamontowanie opornika w kostce wpływa na to co się dzieje z silnikiem gdy zamykamy przepustnicę i w komorze nie zachodzi proces spalania a jedynie sprężane jest powietrze?Pawlus pisze:Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze