Strona 2 z 4

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 9 cze 2015, o 00:51
autor: bru033
No robota pieknaa :D powiedz mi czy z rozpolawianiem duzo sie meczyles? Z odkrecaniem tych 2 śrub ? Imbus i tyle czy jakies patenty? Bo ja nie rozpolawialem tylu tylko tloczki wyczyscilem i te miejsca na tloczki a przod jak bede regenerowal to juz chce rozpolowic:D:D tylko mam jeden zacisk tylny dodatkowy i dla jaj chcialem go rozpolowic i te sruby za chuja nie chca puscic ; (

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 9 cze 2015, o 02:17
autor: Pawlus
Uszczelki wszystkie były git włącznie z przeciwpyłowymi. W sumie się nawet dziwiłem, ale to jeszcze lepiej (jak robiłem tę samą robotę w GS500 to tam nieźle były wybebeszone i spodziewałem się też tu czegoś podobnego, ale miła niespodzianka się trafiła). Za to z wyjmowaniem tłoczków było trochę zabawy - robiłem to za pomocą kompresora - te mniejsze topornie szły więc najpierw pozwalałem na "eksplozję" tych większych, potem lekko je wsadzałem tak by tylko ich spód trzymał ciśninie na uszczelce i przez drewienka blokowałem to ściskiem, dzięki temu można było "wysadzić w powietrze" również te mniejsze.

@bru
Zacisk przez drewienka do imadła (można było też na moto, ale już zdjąłem) i zwykły imbus + przedłużka. Z wyczuciem i puściło. Za to przód lajtowo odkręciłem bez zabawy w imadło - nie chciało mi się iść na imadło więc spróbowałem tak: na ziemi przyblokowałem zacisk nogą i imbus z przedłużką - poszło jak masełko w obu zaciskach ^^. Skręcanie wszystkiego do kupy już robiłem w imadle kluczem dynamometrycznym.

EDIT:
I co najważniejsze, to w końcu jak przejeżdżam po nierównościach (lub po kostce) z małą prędkością to nie dzwonią i nie latają mi klocki w zaciskach 8-)

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 9 cze 2015, o 10:08
autor: 515Bartek
Dobra robota :-) po sezonie ja tez się za to biorę :-)

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 12 cze 2015, o 01:06
autor: Pawlus
Miała być seszszynnn w lepszej rozdziałce, więc jest :D Niestety, troszkę się chyba spóźniłem na odpowiednie słońce by przewody mogły pokazać się w pełnej okazałości, ale trudno :P

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

W planach jeszcze malowanie dekla alternatora przy zbliżającej się wymianie oleju, ale najpierw muszę znaleźć lakiernię bo raczej proszkowo będzie to robione.

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 6 lip 2015, o 22:31
autor: Pawlus
Po ostatnim weekendowym lataniu w upałach, całkiem niezły muszeń się wytworzył na czaszy... (jeszcze trochę i na poznań by mnie wpuścili bez zaklejania lampy :D)

Obrazek

Postanowiłem umyć suczkę z tej okazji, a jak już, to czemu by nie pyknąć kilku fotek? :)
Przy okazji crash-pady wróciły na swoje miejsce, bo mam już zupgrejdowany adapter. Teraz nastawiam się, że niedługo poznikają te czikeny, bo wcześniej coś ciągle w głowie siedziało co by było gdyby... ^^

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 11 lip 2015, o 13:04
autor: andre87
Co raz na niego zerkam i potwierdzam, że ślicznie się prezentuje GixxxeR ;D niech służy i cieszy oko jak najdłużej :D

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 11 lip 2015, o 13:52
autor: 515Bartek
Ponadczasowy model :-) przepiękny jest :-)
Eh te muszki to zmora chyba każdego znad ostatnio tez wypucowalem maszynę a po powrocie wygladal podobnie jak na Twoim zdjęciu......

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 1 paź 2015, o 19:01
autor: Pawlus
A dzisiaj takie oto ustrojstwo zostało zmontowane :D

Obrazek Obrazek

Testy na weekend bo ma być ponoć pogodnie i przede wszystkim czas :)

: 1 paź 2015, o 19:04
autor: faza20
A co to?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 1 paź 2015, o 19:06
autor: Pawlus
Smart TRE ;D

W sumie nic innowacyjnego ;) Ale jestem ciekaw czy będzie odczuwalna różnica, bo z wieloma takimi opiniami się spotkałem.

: 1 paź 2015, o 19:07
autor: faza20
A to ustrojstwo tez w 600ccm cos daje?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 1 paź 2015, o 19:09
autor: Pawlus
Powinno :) Nie ważna pojemność, w każdym kompie są inne mapy na każdym biegu, w tym na trzech pierwszych z opóźnionym zapłonem.

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 11 paź 2015, o 17:40
autor: bru033
I jakaś różnica jest?

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 11 paź 2015, o 18:18
autor: Pawlus
TAK :D

Jest wyraźnie odczuwalna różnica w mocy na pierwszych biegach. Motór znacznie fajniej reaguje na gaz :) Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze (a trochę szkoda, bo lubiłem to wykorzystywać, ale mimo to reakcja na gaz fajniejsza). Z tego co patrzyłem na wykresy z hamowni (co prawda dla 750, ale to by się i tu zgadzało i raczej jest podobnie) to standardowo jest ucięte ok 15 koni na tych 3 pierwszych biegach, przy TRE jest full power.

Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"

: 22 paź 2015, o 22:43
autor: Kenet
Pawlus pisze:Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze
Przepraszam, ale mógłbyś dokładnie wytłumaczyć jak zamontowanie opornika w kostce wpływa na to co się dzieje z silnikiem gdy zamykamy przepustnicę i w komorze nie zachodzi proces spalania a jedynie sprężane jest powietrze?