Strona 2 z 4
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 9 cze 2015, o 00:51
autor: bru033
No robota pieknaa
powiedz mi czy z rozpolawianiem duzo sie meczyles? Z odkrecaniem tych 2 śrub ? Imbus i tyle czy jakies patenty? Bo ja nie rozpolawialem tylu tylko tloczki wyczyscilem i te miejsca na tloczki a przod jak bede regenerowal to juz chce rozpolowic:D:D tylko mam jeden zacisk tylny dodatkowy i dla jaj chcialem go rozpolowic i te sruby za chuja nie chca puscic ; (
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 9 cze 2015, o 02:17
autor: Pawlus
Uszczelki wszystkie były git włącznie z przeciwpyłowymi. W sumie się nawet dziwiłem, ale to jeszcze lepiej (jak robiłem tę samą robotę w GS500 to tam nieźle były wybebeszone i spodziewałem się też tu czegoś podobnego, ale miła niespodzianka się trafiła). Za to z wyjmowaniem tłoczków było trochę zabawy - robiłem to za pomocą kompresora - te mniejsze topornie szły więc najpierw pozwalałem na "eksplozję" tych większych, potem lekko je wsadzałem tak by tylko ich spód trzymał ciśninie na uszczelce i przez drewienka blokowałem to ściskiem, dzięki temu można było "wysadzić w powietrze" również te mniejsze.
@bru
Zacisk przez drewienka do imadła (można było też na moto, ale już zdjąłem) i zwykły imbus + przedłużka. Z wyczuciem i puściło. Za to przód lajtowo odkręciłem bez zabawy w imadło - nie chciało mi się iść na imadło więc spróbowałem tak: na ziemi przyblokowałem zacisk nogą i imbus z przedłużką - poszło jak masełko w obu zaciskach ^^. Skręcanie wszystkiego do kupy już robiłem w imadle kluczem dynamometrycznym.
EDIT:
I co najważniejsze, to w końcu jak przejeżdżam po nierównościach (lub po kostce) z małą prędkością to nie dzwonią i nie latają mi klocki w zaciskach
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 9 cze 2015, o 10:08
autor: 515Bartek
Dobra robota
po sezonie ja tez się za to biorę
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 12 cze 2015, o 01:06
autor: Pawlus
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 6 lip 2015, o 22:31
autor: Pawlus
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 11 lip 2015, o 13:04
autor: andre87
Co raz na niego zerkam i potwierdzam, że ślicznie się prezentuje GixxxeR ;D niech służy i cieszy oko jak najdłużej
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 11 lip 2015, o 13:52
autor: 515Bartek
Ponadczasowy model
przepiękny jest
Eh te muszki to zmora chyba każdego znad ostatnio tez wypucowalem maszynę a po powrocie wygladal podobnie jak na Twoim zdjęciu......
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 1 paź 2015, o 19:01
autor: Pawlus
: 1 paź 2015, o 19:04
autor: faza20
A co to?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 1 paź 2015, o 19:06
autor: Pawlus
Smart TRE ;D
W sumie nic innowacyjnego
Ale jestem ciekaw czy będzie odczuwalna różnica, bo z wieloma takimi opiniami się spotkałem.
: 1 paź 2015, o 19:07
autor: faza20
A to ustrojstwo tez w 600ccm cos daje?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 1 paź 2015, o 19:09
autor: Pawlus
Powinno
Nie ważna pojemność, w każdym kompie są inne mapy na każdym biegu, w tym na trzech pierwszych z opóźnionym zapłonem.
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 11 paź 2015, o 17:40
autor: bru033
I jakaś różnica jest?
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 11 paź 2015, o 18:18
autor: Pawlus
TAK
Jest wyraźnie odczuwalna różnica w mocy na pierwszych biegach. Motór znacznie fajniej reaguje na gaz
Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze (a trochę szkoda, bo lubiłem to wykorzystywać, ale mimo to reakcja na gaz fajniejsza). Z tego co patrzyłem na wykresy z hamowni (co prawda dla 750, ale to by się i tu zgadzało i raczej jest podobnie) to standardowo jest ucięte ok 15 koni na tych 3 pierwszych biegach, przy TRE jest full power.
Re: Mój Gix 600 K3 "Papug"
: 22 paź 2015, o 22:43
autor: Kenet
Pawlus pisze:Wszystko co w tym temacie mówią ludzie jest prawdą, włącznie z tym że hamownie silnikiem jest nieco słabsze
Przepraszam, ale mógłbyś dokładnie wytłumaczyć jak zamontowanie opornika w kostce wpływa na to co się dzieje z silnikiem gdy zamykamy przepustnicę i w komorze nie zachodzi proces spalania a jedynie sprężane jest powietrze?