Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX
: 15 mar 2015, o 15:51
Hej chciałbym się pochwalić moim strupkiem po tylu latach z Hondami nadeszła zmiana na inną markę, co prawda chciałem kupić, znanego mi gixa K7 750 ale że sprzedał się tydzień wcześniej niż ja sprzedałem hondę to poszukiwania zaczęły się od nowa, dostałem cynk od chłopaków których poznałem na torze w białej, no i zaraz na drugi dzień poleciałem do wawy po nowe moto.
Co do samego motocykla to jest po jakimś tam niegroźnym szlifie, ALE NIE MA ABSOLUTNIE żadnych śladów gleby na ramie jak i zbiorniku, inaczej bym nie kupił heh niestety oryginalne plastiki ktore byly dobre koleś pozabierał do swojego gixa bo ma takiego samego tylko po mocniejszym dzwonie, a tutaj po prostu kupil chinczyki z o24 za wyjątkiem zadupka bo jest oryginalny jak i kilka wypełnien zostawil oryginalne, lampa też jest oryginalna, ale musze powiedzieć że jeśli chodzi o jakość to plastiki są grube i calkiem dobrze spasowane, jakość powloki lakierniczej to jest kiszka, ale że cena była baaaardzo atrakcyjna to mi to nie przeszkadzało i nadal nie przeszkadza po prostu już nie chce takiej lalki jak miałem 929 bo każda rysa tak boli jak strzał w serce hehehe
Moto ma na liczniku 15tyś km jest ze szwajcarii, typek który sprowadził jak i pare innych osób idą w zaparte że przebieg prawdziwy heheh ja tam nie będę się kłócił oglądałem widziałem co brałem, fakt jest taki że napęd jest jeszcze oryginalny w całkiem niezłym stanie, ogólnie silnik czyściutki suchutki kolektory jak nowe więc cholera tam wie
ważne że jeździ prosto hamuje elegancko a mocy ma tyle że to jakaś paranoja, na drugim biegu moto z 6tyś obrotów wyrywa samo na kolo, masakra jakaś.
suczka ma już założone na szczęści fabryczne wzmocnienie ramy więc zawsze to trochę bezpieczniej hehe
a oprócz tego gadżety takie jak:
tłumik Yoshimura Tri-Oval niestety troche przetarty po szlifie
stalowe oploty na przedzie
filterek sportowy K&N
i co ciekawe akumulator jest Yuasa YTZ14S patrze na necie ile taki kosztuje a tu cena 540zł
ja dołożę parę rzeczy od siebie jeszcze
amorek skrętu zamiast fabrycznego spróbuję zamontować swojego ohlinsa który został mi z 929
krótkie klameczki
crashpady
szybka racing przeźroczysta
rolki pod wahacz
no i wiadom o gixerek dostanie ode mnie pełny serwisik startowy
świece irydowe Denso
olej silnikowy Motul 7100 10W40
płyn chłodniczy Prestone
płyn hamulcowy RBF 660 Factory Line
no i tu jakieś fotki na razie byle jakie nawet nie miałem czasu go umyć, jak się ogarne to powrzucam jakieś lepsze zdjęcia
Co do samego motocykla to jest po jakimś tam niegroźnym szlifie, ALE NIE MA ABSOLUTNIE żadnych śladów gleby na ramie jak i zbiorniku, inaczej bym nie kupił heh niestety oryginalne plastiki ktore byly dobre koleś pozabierał do swojego gixa bo ma takiego samego tylko po mocniejszym dzwonie, a tutaj po prostu kupil chinczyki z o24 za wyjątkiem zadupka bo jest oryginalny jak i kilka wypełnien zostawil oryginalne, lampa też jest oryginalna, ale musze powiedzieć że jeśli chodzi o jakość to plastiki są grube i calkiem dobrze spasowane, jakość powloki lakierniczej to jest kiszka, ale że cena była baaaardzo atrakcyjna to mi to nie przeszkadzało i nadal nie przeszkadza po prostu już nie chce takiej lalki jak miałem 929 bo każda rysa tak boli jak strzał w serce hehehe
Moto ma na liczniku 15tyś km jest ze szwajcarii, typek który sprowadził jak i pare innych osób idą w zaparte że przebieg prawdziwy heheh ja tam nie będę się kłócił oglądałem widziałem co brałem, fakt jest taki że napęd jest jeszcze oryginalny w całkiem niezłym stanie, ogólnie silnik czyściutki suchutki kolektory jak nowe więc cholera tam wie
ważne że jeździ prosto hamuje elegancko a mocy ma tyle że to jakaś paranoja, na drugim biegu moto z 6tyś obrotów wyrywa samo na kolo, masakra jakaś.
suczka ma już założone na szczęści fabryczne wzmocnienie ramy więc zawsze to trochę bezpieczniej hehe
a oprócz tego gadżety takie jak:
tłumik Yoshimura Tri-Oval niestety troche przetarty po szlifie
stalowe oploty na przedzie
filterek sportowy K&N
i co ciekawe akumulator jest Yuasa YTZ14S patrze na necie ile taki kosztuje a tu cena 540zł
ja dołożę parę rzeczy od siebie jeszcze
amorek skrętu zamiast fabrycznego spróbuję zamontować swojego ohlinsa który został mi z 929
krótkie klameczki
crashpady
szybka racing przeźroczysta
rolki pod wahacz
no i wiadom o gixerek dostanie ode mnie pełny serwisik startowy
świece irydowe Denso
olej silnikowy Motul 7100 10W40
płyn chłodniczy Prestone
płyn hamulcowy RBF 660 Factory Line
no i tu jakieś fotki na razie byle jakie nawet nie miałem czasu go umyć, jak się ogarne to powrzucam jakieś lepsze zdjęcia