Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 11 cze 2017, o 21:47

Jak tam wrzuciłeś już te zaciski?

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 12 cze 2017, o 08:16

gosc przysłał mi z jednym urwanym odpowietrznikiem, zwrócił 50zł za wykręcenie starego i twierdzi że wysłał drugi odpowietrznik tylko ze już ponad tydzien czasu czekam i ciągle nie ma więc nie mogę ich założyć niestety a niby wysłał więc nie kupuje drugiego i czekam. Jak dzis nie przyjdzie to dzwonie ostatni raz jak nie wysle kolejnego to kupuje gdzieś indziej tylko gdzie bo nie bardzo widziałem na necie.

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 12 cze 2017, o 10:43

odpowietrzniki masz na larssonie, a jak nie znajdziesz to ja miałem jakieś na zapasie tylko nie pamiętam czy nowe czy już używane

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 16 cze 2017, o 16:42

tak więc w kooońcu udało mi się zamontować nowe zaciski z eRłana no i muszę powiedzieć jedno ... szok i niedowierzanie ale jednak to był strzał w dziesiątkę ! matix19 wielkie dzięki dla Ciebie miałeś racje !!! do końca nie byłem przekonany że to wina zacisków i byłem pewien że skończy się tak czy siak na poszukiwaniach lepszej pompy hamulcowej ale jednak okazało się że winnymi są jednak oryginalne zaciski Tokico, teraz klamka jest mega twarda i co najważniejsze po jeździe jest praktycznie bez zmian, klamka nie wpada tak jak na ori zaciskach, także teraz zamówiłem jeszcze nowe klocuszki TRW sintermetalowe standardowo hehe bo lubię TRW i hamulec powinien być brzytwa. Dla potwierdzenia moich słów poniżej filmiki jak to wyglądało przed i po zmianie, na zimno i gorąco po jeździe.
Dodatkowo zamówiłem rolgaz z R1 rn12 który ciut skraca ruch manetki, szczerze to różnica w jeździe nie wielka ale na torze może sie przydać bo czasami brakuje ręki żeby odwinąć manete na full. dobra teraz filmiki i fotecki ;)

a wiec zacznijmy od początku tak było na oem heblach.
przed jazdą tutaj tragedii nie ma jednak należy zauważyć że regulacja już jest na max daleko.
https://www.youtube.com/watch?v=3yBxQEqIPCg
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3yBxQEqIPCg[/youtube]

ale tutaj po jeździe to już jest tragedia na maxa !
https://www.youtube.com/watch?v=7pzVxfiqp-w
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7pzVxfiqp-w[/youtube]

a teraz na zaciskach z R1 przed jazdą różnica kosmiczna
https://www.youtube.com/watch?v=aTS-fc8foVM
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aTS-fc8foVM[/youtube]

i po jeździe klamka niemal bez zmian, a test dosyc konkretny jakies ponad 30km z ciągłymi hamowaniami czasami od 240 do 100 kilka razy pod rząd i hamulec nie wzruszony. I teraz moge sobie spokojnie jeździć na 3/4 poziomie odleglości klamki a nie jak wcześniej na maxa daleko czyli 6stopień.
https://www.youtube.com/watch?v=bK4al9iBbC0
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bK4al9iBbC0[/youtube]

zaciski na moto, złoty nawet pasuje do lag :)
Obrazek

rolgaz oraz jaka różnica ile jest krócej
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 16 cze 2017, o 16:56

Cieszę się że pomogłem :)

Awatar użytkownika
kwas
Posty: 1034
Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
Motocykl: Yamaha MT-09
Imię: Michał
Skąd: RTA

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: kwas » 16 cze 2017, o 17:48

Tak samo wyglada w k8 750 tak mnie to wkurwialo ze wkoncu sprzedałem ten motor bo się hamować nim nie dało . Brawo za wytrwałość dobra robota
ObrazekObrazekObrazek
Yamaha YZF R6 RJ05 -----> Suzuki GSX- k8 750------> Yamaha MT09

Obrazek

mirekm71
Posty: 436
Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
Motocykl: K6 600
Imię: Mirek
Skąd: Brzeg

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: mirekm71 » 16 cze 2017, o 18:11

Świetna robota i opis ;)

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 16 cze 2017, o 18:20

kwas pisze:Tak samo wyglada w k8 750 tak mnie to wkurwialo ze wkoncu sprzedałem ten motor bo się hamować nim nie dało . Brawo za wytrwałość dobra robota
hehe no temat hamulców w suzuki jest naprawdę drażniący bo o ile mialem w 929 zwykłą pompę i zwykłe zaciski i można było walić 10 stopali pod rząd i hamulec był ciągle taki sam, tak w gixie wszystko nowsze czyli pompa radialna, zaciski promieniowe i dopóki hamulec nie był rozgrzany było naprawdę spoko ale później klamka coraz niżej, dozowalność spadała strasznie i raz masz hamulec brzytwa a drugie hamowanie klamka wpada jest to naprawdę irytujące, a teraz klamka jest stabilna twarda i co np w moim przypadku krótkich palców bardziej wygodne bo mogę sobie przybliżyć klamke i nie musze tak wyciagać daleko palców żeby złapać klamę. Dawno nie byłem tak zadowolony z modyfikacji w motocyklu.

Awatar użytkownika
MrTrash
Posty: 192
Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
Motocykl: GSX-R 750 K8
Wymarzony motocykl: Jest :D
Imię: Tomasz
Skąd: Zamość

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: MrTrash » 16 cze 2017, o 19:45

Super info, że da się jakoś zaradzić miękkiej klamce w gixach. Też pewnie będę zainteresowany wymianą, bo denerwuje mnie to dociąganie klamki do manetki nawet na ostatnim ustawieniu. A jak z przewodami? Podchodzi oplot od oryginalnych, czy trzeba coś zmieniać?

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 16 cze 2017, o 19:49

podchodzi tylko trzeba delikatnie obrócić koncówki przewodów przy zaciskach, ale jest to dopuszczalne tylko trzeba pamietać zeby obracać zawsze w jednym kierunku.

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 16 cze 2017, o 20:38

Ja jeszcze myślę że te rozbieranie zacisku do czyszczenia też mogło trochę mieć znaczenie, ciekawe czy tak jak pablo pisał zawsze nowe uszczelki czy by nie znikła ta miękka klamka

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 16 cze 2017, o 21:09

fakt też o tym myślałem, jednak w sasiednim temacie http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=40&t=13081&start=15 Tomek pisał na temat torowej k4 oni wszystko rozebrali i złożyli na nowych uszczelkach i dalej było to samo, ja po samej rozbiórce i po jakimś tam odpowietrzaniu 3 czy 4 raz wróciłem do starej sytuacji z przed rozbórki czyli hamulec był spoko ale zimny, a później nagle któreś hamowanie klamka wpadała i było to od samego początku odkąd mam gixa bo zaraz po kupnie z tym walczyłem myślałem że to wina krzywych tarcz itp ale problem nie ustepowal, i żeby nie było jeździć oczywiscie się da bo i ja jeździłem dwa sezony na fabrycznych hamulcach jednak w tym roku coś we mnie pękło hehehe i postanowiłem to poprawić okazało się że naprawdę przyzwoicie tanim kosztem można to poprawić i to naprawdę znacznie bo teraz jest tak jak być powinno.

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 17 cze 2017, o 11:46

najważniejsze że zrobione, a te zaciski z R1 rozbierałeś i czyściłeś?
patrząc po postach to jarasz się tym modem tak samo jak ja kiedyś :)

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 18 cze 2017, o 14:53

Nie, nie rozbieralem tloczki wyglądają ładnie wciskają się leciutko palcami jedynie wysunalem i przesmarowalem to tyle ale bez wyciągania tloczkow. A zgadza się jaram się tym modem okrutnie bo w końcu mam normalny hamulec a nie jakieś miękkie gowno

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Suzuki GSX-R 1000 K5 by MaciejX

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 18 cze 2017, o 21:38

tutaj jeszcze ostatnie mody czyli nowe klocki do zacisków yamahowych oczywiście TRW sintermetalowe o dziwo bardzo grube bo aż 5,8mm, no i zębatki pod tor poznań czyli -1 przód i +2 tył, powiem tylko tyle że teraz ten motocykl to jakiś psychopata, na jedynce naprawdę cięzko przyśpieszyć bez podniesienia przedniego koła, na dwójce wstaje na koło jak wcześniej na jedynce heheh, a co lepsze w sumie też bez problemowo wstaje na gumę z gazu z trzeciego biegu hahaha taka petarda że głowa mała na drogę to się to nie nadaje :) ale muszę pojeździć przyzwyczaić się do wyjazdu na tor.
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ